קושנר לאחר העדות: "עניתי על כל השאלות – הלך טוב"

עדותו של ג'ראד קושנר, חתנו של הנשיא האמריקני דונלד טראמפ ויועצו המיוחד הערב (ב') בסנאט הגיעה לסיומה בתום שעתיים. עם יציאתו אמר קושנר שהתחקור עבר בצורה טובה: "עניתי על כל השאלות שנשאלתי", אמר קושנר. "הכל עבר בצורה טובה מאוד"

חתנו ויועצו של נשיא ארצות הברית, ג'ראד קושנר סיים את עדותו בסנאט בנוגע למעורבות הרוסית בבחירות האמריקניות. "עניתי על כל השאלות – הלך טוב", אמר קושנר כשיצא מהעדות החסויה

בהצהרה שמסר בתום עדותו הדגיש קושנר כי לא שיתף פעולה עם רוסיה וחזר על כך שהוא אינו מכיר אף אחד שעשה מעשה כזה.

"טראמפ ניצח כי היה לו מסר יותר טוב והוא ניהל קמפיין טוב יותר. כל טענה אחרת פוגעת במצביעים שלו", אמר והוסיף כי הוא חש "כבוד גדול" לעבוד עמו ועם ממשלו על האתגרים הנוכחיים.

שעות ספורות לפני עדותו בסנאט, הגיש קושנר את הצהרתו לוועדת המודיעין בנושא המגעים עם רוסיה לפני הבחירות לנשיאות ארה"ב. בהצהרתו הבהיר קושנר כי לא קיים מגעים נוספים עם אף גורם רוסי, מעבר למגעים שכבר היו ידועים לציבור.

קושנר: נפגשתי עם גורמים רוסים במהלך הבחירות, הם לא התערבו

בהצהרתו ציין קושנר כי בפגישות שקיים לא דן בנושאים לא נאותים. "לא שיתפתי פעולה, ואיני יודע על אף גורם אחר בקמפיין ששיתף פעולה עם אף ממשלה זרה", כתב קושנר. "לא היה לי שום קשר לא נאות, לא הסתמכתי על כספים רוסיים למימון עסקיי בסקטור הפרטי".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו