וילות עם בריכה לדתיים – אירוח כיד המלך

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם ובני המשפחה שלכם מבלים בווילה מפנקת ונעימה ונהנים מבריכת שחייה פרטית, העומדת לרשותכם לאורך כל החופשה. אתם שוחים בבריכה בכל פעם שאתם רוצים, סופגים קצת שמש ובין לבין יוצאים לטייל מסביב לווילה או באתרים הקרובים לה. אין ספק שזוהי הזדמנות נפלאה לחופשה מושלמת, חופשה שהיא כולה אירוח כיד המלך

כתבות נוספות בנושא:

שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
צילום רחפן: הזרימה והנוף המדהים בנחל זוויתן עליון • צפו
ספינות המשא עוגנות מול חופי עכו • תיעוד
הרוחות העזות טלטלו את הרכבל באתר החרמון • צפו

מדוע הן מומלצות כפתרון לינה

וילות עם בריכה לדתיים הן פתרון נהדר למשפחות וגם לצעירים או לקבוצה של חברים, המעוניינים לבלות בנעימים במהלך הקיץ, בין אם במהלך השבוע, בחגים או בסוף השבוע כדי לעשות את השבת בווילה מפנקת ונעימה. וילות אלו מציעות בריכה פרטית, שיכולה להיות מקורה, מחוממת או בחוץ, בחצר הצמודה לווילה, וזאת כמובן לצד לא מעט מתקנים נוספים, שבהם יכולים להשתמש האורחים. זוהי אפשרות נפלאה הן לחופשה לכל בני המשפחה והן לזוג. זהו פתרון מצוין לנופש קיצי או נופש חורפי ודרך נהדרת לנצל את האזור כולו ולשלב גם אטרקציות וביקור באתרים השונים, שנמצאים במרחק של פסיעה.

לרשותכם מאגר וילות נופש עם בריכה לדתיים באתר בא לי וילה – אתר וילות איכותי:
https://www.balivilla.co.il/category/religious-villas

מה הן מעמידות לרשותם של הנופשים בהן

אפשר למצוא היום באתרי הווילות מבחר של וילות עם בריכה לדתיים. וילות אלו פזורות בכל רחבי הארץ. יש כמותן בגליל המערבי, בגליל התחתון, באזור חיפה, לא רחוק מתל אביב ובאזור השרון וגם בדרום הארץ ואפילו באילת הרחוקה. במקום להזמין חדר בבית מלון שיש בו בריכה, מזמינים וילה עם בריכה פרטית ונהנים מכל מה שהיא מציעה. ויש הרבה! בווילות האלו, מלבד הבריכה, תמצאו חדרים מרווחים ומרוהטים. תמצאו גם סלון עם מערכת קולנוע ביתית, מטבח מאובזר בכל טוב וגם פינת אוכל שמתאימה לכל הנוכחים. ישנן וילות גדולות עם מספר רב של חדרים, המתאימות למשפחות דתיות מרובות ילדים וגם וילות קטנות יותר. יש וילות הנחשבות ליוקרתיות ווילות צנועות יותר. כל אחד יכול למצוא את הווילה המתאימה לו, תוך התייחסות לצרכים וגם תוך התייחסות לתקציב העומד לרשותו.

למה לבחור דווקא בהן

אין ספק שווילה שיש בה גם בריכת שחייה פרטית היא וילה שיכולה להתאים לרבים וגם לדתיים. וילה כזו מציעה אירוח כיד המלך, אירוח שמאפשר קבלת מענה לכל הצרכים הקיימים וגם לא מעט פינוקים, ההופכים את החופשה לאטרקטיבית עוד יותר. היתרון שבווילות, ושלא כמו פתרונות לינה אחרים, הוא התחושה הביתית, הנינוחה והנעימה וגם המחיר. כאשר מדובר במשפחה גדולה, ההוצאות על החופשה יכולות להיות רבות. יחד עם זאת, אם בוחרים בווילת נופש וחולקים אותה עם בני המשפחה ואולי עם החברים הקרובים, ההוצאה לאדם יוצאת נמוכה יותר. יש בווילה גם מטבח שאפשר לבשל בו, מה שחוסך את האכילה בחוץ וגם את החיפוש הלא פשוט אחר מסעדות כשרות באזור. אפשר להביא מהבית אוכל ולהכין ארוחות לאורך כל השהות בווילה.

מעבר לכך, המיקום של הווילות עצמן הוא נהדר. מרביתן קרובות מאד לאתרים מוכרים, מה שחוסך נסיעות ארוכות להן. אם רוצים להפוך את החופשה לפעילה יותר, כזו המשלבת ביקור באתרים וגם באטרקציות, ניתן לעשות זאת בקלות רבה בשל המרחק הקצר. גולת הכותרת של הווילה היא כמובן הבריכה עצמה. בווילות שמציעות בריכת שחייה יש חצר צמודה, שבה נמצאת לרוב הבריכה. בחלק, הבריכה היא מקורה, ולכן אפשר לשחות בה גם במהלך החורף ובחלק היא פתוחה. יש וילות שבריכת השחייה שבהן מחוממת ויש כאלו שלא. כך או כך, זהו פינוק אמיתי שאפשר לנצל אותו בכל זמן שרוצים.

כמה זה עולה?

טווח המחירים הוא רחב. באתרי הווילות ניתן למצוא את העלויות וגם להשוות ביניהן. וילות עם בריכה לדתיים לא בהכרח תעלנה יותר מווילות ללא בריכה, כך שהעניין משתלם מאד. כדאי לדאוג לערוך סקר שוק, להשוות מחירים וגם לבדוק מה עוד מציעה הווילה, מלבד בריכת השחייה. חשוב לזכור שישנן תקופות שסביר שהשהות בווילה תהיה יקרה יותר (למשל בחגים ובחופשות בית הספר) ולעומת זאת במועדים אחרים ייתכן והעלות תהיה זולה יחסית (בחורף, למשל). ישנם גם מבצעים מיוחדים והנחות וכדאי לשאול לגבי העניין כדי לראות איך ניתן לצמצם בהוצאות ומבלי לוותר על האירוח הנפלא וכל מה שהווילה מציעה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture