צימרים לדתיים – מדוע לבחור בצימר ולא בבית מלון?

למרות המגוון העצום של בתי המלון בארץ, המתאימים למגזר הדתי, קשה להתעלם מהעובדה שיותר ויותר דתיים בוחרים דווקא בצימר במקום בחדר בבית מלון. בין אם זו חופשה משפחתית עם כל הילדים או חופשה זוגית של כמה ימים, צימר לדתיים יכול להיות פתרון נהדר, המציע לא מעט יתרונות. מתלבטים באיזו אפשרות לבחור – צימר או בית מלון? הנה כמה סיבות מדוע דווקא הצימר הוא הבחירה הנכונה עבורכם: בצימר תוכלו ליהנות משקט, שלווה ופרטיות מלאה

כתבות נוספות בנושא:

שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
צילום רחפן: הזרימה והנוף המדהים בנחל זוויתן עליון • צפו
ספינות המשא עוגנות מול חופי עכו • תיעוד
הרוחות העזות טלטלו את הרכבל באתר החרמון • צפו

אחת הסיבות מדוע אנשים בוחרים לצאת לחופשה היא החיפוש אחר השקט, השלווה וגם הפרטיות המלאה. למרות שיש לא מעט בתי מלון מפנקים בארץ, קשה להתעלם מהעובדה שפעמים רבות הם עשויים להיות עמוסים ורועשים מאד וצריך לחלוק עם אחרים את המתקנים שהם מציעים. הדבר עשוי לפגוע במי שמחפש חופשה נעימה ושלווה, חופשה שהיא פסק זמן אמיתי מהעבודה ומטרדות היום יום. בצימר, לעומת זאת, אפשר למצוא את כל זה. צימר לדתיים, כמו גם לכל מגזר אחר, מציע פרטיות מלאה. הזוג או המשפחה מקבלים צימר שכולו עומד לרשותו ואין צורך לחלוק אותו עם נופשים אחרים.

ניתן למצוא צימר לדתיים בכל רחבי הארץ – במקומות מרכזיים וגם במקומות מבודדים

בעוד שבתי המלון נמצאים בארץ בעיקר במקומות המרכזיים, צימרים לדתיים פזורים באזורים רבים מאד ולאו דווקא בערים הגדולות. אלה הם היישובים הקטנים, הפחות מוכרים, המושבים, הכפרים וגם האזורים המבודדים יותר שמציעים מבחר של צימרים נהדרים, המתאימים לציבור הדתי, שבחלקם גם ידועים כיישובים דתיים בפני עצמם. אפשר כמובן למצוא צימרים לדתיים באזורים מרכזיים יותר, קרובים לערים הגדולות, אבל מי שרוצה למצוא את השקט ולהתרחק מההמון, יגלה שהאפשרות למצוא צימרים בכל מקום כמעט הופכת אותם לפתרון נהדר, שיכול להתאים לרבים.

הצימרים קטנים יותר, בהשוואה לבתי המלון

למרות שיש כיום גם בתי מלון, הידועים כמלונות בוטיק קטנים יחסית, באופן כללי, בית מלון לכשעצמו הוא מקום גדול מאד. זאת, בהשוואה לצימרים עצמם שהם קטנים, ביתיים ונעימים מאד. בצימרים, שלא כמו בתי המלון שעשויים להיות מנוכרים מאד, יש תחושה של בית רחוק מהבית. הדבר בא לידי ביטוי באופן שבו הם מעוצבים, במתקנים שהם מציעים וגם בשירות שניתן לבוחרים בהם. השירות הוא אישי, מה שמוסיף לא מעט לתחושה במקום ותורם לחופשה כולה. בעוד שבבתי המלון יש מספר לא מבוטל של אורחים, בצימרים יש מספר בודד של נופשים ולעיתים רק המשפחה או הזוג שהזמין אותם (כאשר מדובר בצימר אחד בלבד).

המחירים מצדיקים את השהות

הצימרים מוצעים בטווח רחב מאד של מחירים. ישנם צימרים לדתיים שהם זולים מאד ובדרך כל יהיו פשוטים יותר וגם בסיסיים בכל הקשור למה שהם מציעים וישנם צימרים מושקעים ומפנקים מאד. צימרים אלה יעלו יותר, אך יהיו שווים את ההוצאה הגבוהה עבורם. תהיה בהם בדרך כלל בריכת שחייה פרטית, ג'קוזי והפתעות נוספות, העומדות לרשותם של השוהים בהם. כל אלה יחדיו יהפכו את החופשה להרבה יותר מהנה ונעימה עבור אלה, הבוחרים בהם.

התאמה מלאה לצרכים

משפחות דתיות רבות מוצאות עצמן מתקשות לאתר בית מלון, המתאים בצורה מלאה לצרכים השונים. בית מלון שמצד אחד יהיה איכותי ונעים מאד ומצד שני יציע גם מטבח כשר וסביבה המתאימה לציבור הדתי. צימרים לדתיים מציעים את כל מה שצריך לנופש המיועד למגזר הדתיים, לרבות מטבח מוכשר, קרבה לבית כנסת ועוד. לא צריך לדאוג לדבר כשמגיעים לצימר כזה ואפשר ליהנות בו במסגרת כל סוג של חופשה, בין עם הילדים ובין אם לבד, כזוג.

ולסיכום

צימרים לדתיים הם פתרון נהדר. הם מציעים שקט ושלווה, הם ממוקמים באזורים שונים בארץ כך שניתן לשלב לצד השהות בהם גם טיולים ואטרקציות שונות והם מספקים מרחב המתאים לדתיים, כולל מטבח מוכשר. בשל המגוון הרחב של צימרים כאלה, יכול כל אחד למצוא את הצימר המתאים לו ביותר, צימר שבו הוא והאהובים עליו יוכלו ללון כמה ימים כחלק מחופשה קיצית, חופשה חורפית נעימה או חופשה בחגים. אפשר להגיע אל הצימרים באמצע השבוע או לעשות בהם את השבת. אפשר לחגוג את החגים בצימרים ולנצל את ההזדמנות לנופש של מספר ימים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture