טיול עיירות בוטיק בארה"ב

הטיפים שיעשו את הטיול שלכם למוצלח יותר

כתבות נוספות בנושא:

שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
צילום רחפן: הזרימה והנוף המדהים בנחל זוויתן עליון • צפו
ספינות המשא עוגנות מול חופי עכו • תיעוד
הרוחות העזות טלטלו את הרכבל באתר החרמון • צפו

כשאנחנו חושבים על טיול לארה"ב, מרביתנו מיד רואים בעיני רוחנו את האטרקציות והערים הגדולות שארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות מציעה למטייל – ביניהן העיר ניו יורק, לוס אנג'לס, לאס ווגאס, וושינגטון, וכדומה. חשוב לדעת, כי ביקור בעיר הגדולה יציג בפניכם רק צד אחד מבין המגוון הנרחב של הנופים, החיים, האטרקציות לתיירים והשפע שיש למדינה העצומה והיפה הזו להציע. ולכן, דרך נוספת לתכנן נסיעה לארה"ב היא דווקא דרך אותן עיירות קטנות, המציעות חווית טיול שקט ובוטיקי, עם הרבה אדמה ונוף טבעי מסביב, ואטרקציות למטיילים שרק מעטים ומקומיים מכירים. בין דיינרים כמו שרואים בסרטים, למרכזי מבקרים המציגים את התרבות המקומית הנהדרת – קבלו הצעה לביקור במושבות ובהתיישבויות הקטנות והמרתקות של אמריקה.

טיול עיירות בארה"ב – תכננו לכם מסלול שיתאים לצרכים שלכם

לפני שמתחילים לתכנן, חשוב להבין כי טיול עיירות בוטיקי בארה"ב הוא טיול גמיש מאוד, ושלב התכנון בו הוא שלב משמעותי. תוכלו לתכנן טיול שכזה על פני שישה ימים או על פני חודשיים, ברמות שונות של אירוח ובמיקומים שונים לחלוטין על פני המדינה. ככל הנראה, הטיול ידרוש מכם זמני נסיעה משמעותיים, בהם תוכלו גם ליהנות מהנוף ולחוות את המדינה באופן בלתי אמצעי. הדרך הטובה ביותר לתכנן טיול עיירות בארה"ב היא השכרת רכב בארה"ב. תוכלו לקבל את הרכב מיד עם הנחיתה, ולהחזירו בנמל התעופה טרם ההמראה הביתה. השכרת הרכב תאפשר לכם גמישות מרבית בתכנון הביקורים, אורכם, ותכנם – ואפילו, אם אתם מהאמיצים, תוכלו להגיע לארה"ב עם רשימת עיירות ולהתאים את הלו"ז לאופן ההתקדמות בטיול.

צפון קליפורניה – העיירה סונומה

לצד החוף המערבי של ארה"ב, במדינת קליפורניה, תמצאו את מחוז סונומה, המשתרע על מעל 4,500 קמ"ר עם כ – 400,000 תושבים. המחוז הוא מהגדולים בארה"ב בתחום גידול כרמים ובייצור יינות, והוא מציע מעבר לאירוח בוטיקי ושקט במגוון מיקומים, מרכז "כפרי" נחמד לבקר, לאכול ולבלות בו, וכן ביקורים ביקבים מקומיים וטעימת יינות ייחודית.

צפון קרולינה – אשוויל

במעבר חד אל החוף המזרחי של ארה"ב, תמצאו את אשוויל – העיר הגדולה ביותר של מחוז באנקומב. תוכלו לבקר בגרובווד – כפר קטנטן ומקסים בפאתי העיר. תוכלו לטעום מהבירה המקומית, ולגלות עולם פעיל ופועם של אמנות ויזואלית וארכיטקטונית. אשוויל, ממוקמת בינות לנופים הפראיים של דרום ארה"ב בינות להרי האפלצ'ים, ומעל 1.5% משטחה מכוסה במקורות מים. על כן, תמצאו בה שפע של אפשרויות לטיולים בשטח, טרקים ברמות קושי משתנות בהרים וטיולים (גם ברכב) בנופים פראיים בטבע.

אלי, מינסוטה

מינסוטה, הידועה גם בשם "ארץ 1,000 האגמים", היא אזור נפלא לטייל בו, עבור מי שמחפשים טיולי טבע מאתגרים או נינוחים, עם פחות שופינג ויותר אטרקציות ונופים. אלי, מינסוטה, עיירה קטנה בחורש הטבעי באזור, מציעה לא רק אירוח בוטיקי ואינטימי אלא גם שפע של מקומות שאתם פשוט חייבים לראות – החל מהמים המלחכים את החוף באגם שאגווה או באגם סידר, דרך מסלולי טיולים מודרכים או עצמאיים במרחבי הטבע האינסופיים באזור. בחורף, תמצאו שפע של אפשרויות לספורט חורפי באזור, כמו סקי, דיג בקרח, ונסיעה במזחלות.

מארפה, טקסס

טקסס היא מדינה מדברית בדרום ארה"ב, הגובלת במפרץ מקסיקו מדרום. העיירה מארפה, היא אחת מן העיירות הצחיחות ביותר בארה"ב, ובאזור יורדים בכל שנה פחות מ – 200 מ"מ של גשמים. העיירה מציעה אירוח דרומי אותנטי, מדברי ושופע באטרקציות, עם מרכז מסורתי ומרתק ובו חנויות מזכרות ובתי אוכל מקומיים; גלריות אמנות ידועות המציעות בילוי יומי מקורה ונפלא, וטיולים באזורי הטבע שמסביב. מה שחשוב שתדעו אודות מארפה, היא שדווקא עיירה זו נודעת בשמיים הצלולים שלה, והיא מיקום נפלא לאוהבי הצפייה בכוכבים. תופעה המכונה "אורות מארפה", שאין לה הסבר מדעי, מתרחשת מאז שנות החמישים של המאה הקודמת, כאשר את השמיים הצלולים שמעל העיירה חוצים קווים צבעוניים באדום וטורקיז, אשר נהוג לספר אודותיהם כי הם נוצרים על ידי עב"מים החולפים בשמי העיירה.

אין ספור עיירות מרהיבות לבקר בהן

ארה"ב משובצת באלפי עיירות קטנות אשר ברובן תוכלו למצוא אטרקציות מקומיות, מקומות קטנים ומזמיני אורחים ללון בהם, אוכל אותנטי והמון חוויות. אם יש לכם מסלול אשר מעניין אתכם במיוחד, ומשלב את האטרקציות אליהן תרצו להגיע במהלך הטיול, עצתנו לכם היא – חפשו גם את העיירות הקטנות לאורך הטיול שלכם, ובקרו בהן. תמצאו אווירה וחוויות ייחודיות אשר לא רבים מכירים, ויציגו בפניכם אמריקה אחרת, ידידותית ומסבירת פנים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כתבה מעולה!! ביקרתי ברוב המקומות המוזכרים בעזרת רכב שכור שזו באמת האופציה הנוחה והזולה ביותר להתנייד בארה"ב. הדלק שם זול יותר ממים מינרלים 🙂
ממליץ מאוד על חברת קאר מאסטר שמספקת שירותי השכרת רכב בארצות הברית. אפשר למצוא אותם באתר שלהם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture