שגריר ארה"ב: "כשהקהילה החרדית חזקה – ישראל חזקה" • צפו

"זהו הנאום הראשון שלי בעברית": שגריר ארה"ב בישראל, דיוויד פרידמן, התארח הבוקר בועידת 'כלכלה ועסקים' של עיתון 'המודיע' ונאם על הקשר בין הציבור החרדי לשגרירות האמריקנית בכל הקשור למיזמים כלכליים. צפו בנאום המלא

שגריר ארה"ב בישראל, דיוויד פרידמן, נשא דברים בוועידת "כלכלה ועסקים" של עיתון המודיע המתקיימת משעות הבוקר (ראשון) במרכז הכנסים אווניו בקרית שדה התעופה.

בפתח נאומו אמר פרידמן: "זהו הנאום הראשון שלי בעברית. אני רוצה לומר לכם שהנשיא טראמפ, כאיש עסקים, בהחלט תומך בכל ניסיון לקדם עסקים בקהילה החרדית. לשגרירות ארה"ב בישראל יש מערכת יחסים ארוכה עם הקהילה החרדית".

והוסיף: "בקרוב נתחיל שני פרויקטים: הראשון פרויקט לצעירות חרדיות שיעזור להן להשתלב בתחום ההייטק ופרויקט שני שיעזור לעסקים שמנוהלים על ידי נשים חרדיות. בשורה תחתונה, השגרירות ואני ניצור שותפויות עם הקהילה החרדית, כי אם הקהילה החרדית חזקה כך עם ישראל יהיה חזק. מה שאני רואה כאן זה הרבה רצון ליצור הרבה קמח וגם לחזק את הקהילה. אני תומך בזה, הנשיא טראמפ תומך בזה והעם האמריקאי תומך בזה".

צפו בדברים

צילום תמונה ראשית: משה גולדשטיין

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יהיה אפשר גם להעלות את הוידאו של הגרי"מ לאו שליט"א בועידה של המודיע?

למה לא מחאו כפיים יותר לדיויד פרידמן? לא מבינים שהצורה לקיים ידידות זה לתת משוֹב?

הוא לא פולטיקאי????????

למאוכזב; הוא לא איש פוליטי אלא דיפלומטי.

הייתי שמה היה ריק לגמרי, ולדעתי בגלל ביטול הפוליטיקאים

סליחה, אבל היה פשוט לא מעניין רק כמה עשרות אנשים, כישלון חרוץ. שנה הבאה להביא בבקשה דברים (לאו דווקא פוליטי) מעניינים כדי למשוך הקהל

אתם מתקדמים ! הבאתם נאום שלם ! תמשיכו כך!
לא רק איזה תקציר אלא נאום שלם, רק שנקווה שפעם הבאה יהיה נאום יותר מעניין…..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו