מותג האיפור המקצועי Smashbox , משיק חנות קונספט עצמאית ראשונה בישראל

בקניון TLV FASHION MALL החנות בישראל היא החנות השלישית בסה"כ בעולם של המותג

כתבות נוספות בנושא:

סקר: אם את עובדת במקום עבודה חילוני, האם חווית אפליה על רקע דתי?
"שכלית או רגשנית?!" מבולבלת? הפוסט שיעשה לך סדר
סלט עגבניות חריף קל להכנה
מוטיבציה לדיאטה? אל תחכי לה, היא לא תבוא לבד:)

קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל ממשיכה להתרחב בתחום הפעילות הקמעונאית והיא משיקה חנות קונספט ראשונה למותג האיפור המקצועי סמאשבוקס.

מותג האיפור סמאשבוקס נוסד בשנת 1996 בלוס אנג'לס, קליפורניה. בישראל שווק המותג בין השנים 2009 ועד 2014 באמצעות זיכיון בלעדי של רשת אפריל. בשנת 2010 נקנה המותג ע"י תאגיד הקוסמטיקה העולמי אסתי לאודר ומשנת 2015 עבר גם בישראל לשיווק בחברה המקומית. מאז ועד היום נמכר המותג באופן בלעדי ב-40 סניפים של רשת אפריל. כמו כן, לפני כשנה וחצי הוקמו שני מתחמים ייחודיים עבור מותג סמאשבוקס. המתחמים הללו הוקמו בקניון מלחה בירושלים ובקניון רמת אביב וכעת שוכנים במרכז קניון עזריאלי בתל אביב ובקניון הגדול בפתח תקווה.

כעת, כאמור, פותח המותג חנות קונספט עצמאית ראשונה למותג בישראל בקניון גינדי TLV. במקביל, ימשיך המותג להימכר גם ברשת אפריל, באתר האונליין של הרשת ובמתחמים המיוחדים בקניון עזריאלי ובקניון אבנת.

לדברי אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, החנות החדשה, הממוקמת בקניון האופנה החדש TLV FASHION MALL, מציגה את הקונספט הייחודי של המותג ומאפשרת לתת ללקוחה איפור וחוויה מסוג אחר. מדובר בחנות עצמאית שלישית בסה"כ למותג בעולם, המציעה מגוון רחב של מוצרי איפור המתמחים בהתאמה מרבית לצילום: מוצרי איפור עמידים, איכותיים, בעלי גוונים ידידותיים למצלמה, בעלי מרקמים המתאימים לצילומי HD ולסוגי תאורה שונים. דווקא היום, בעידן בו הצילום הוא חלק משגרת יומנו יש חשיבות רבה עוד יותר מאי פעם לאיכות המוצרים והתאמתם למצלמה.

החנות החדשה היא צעד נוסף בהתפתחות מותג סמאשבוקס וביסוסו בישראל. לא מדובר בעוד חנות איפור אלא בחנות קונספט אינטראקטיבית הבאה לחזק את המודעות ההולכת וגדלה של המותג בישראל ותאפשר לכל לקוחה לחוות, להתנסות, ללמוד ולשחק בכל המוצרים וכך תיווצר חווית איפור אחרת. באמצעות תאורה חכמה תוכל כל לקוחה לראות את עצמה מאופרת בסוגי תאורה שונים וכן תוכל לצלם עצמה ללא הגבלה גם באמצעות מכשיר הטלפון האישי שלה וגם באמצעות מכשיר ייעודי שיוצב בחנות ויאפשר לצלם "וידאו בומרנג" שירד ישירות למכשיר הטלפון הנייד של כל לקוחה. הלקוחה אף תוכל להדפיס את התמונה באותו הרגע מהמכשיר עצמו (כמו תמונת פולארויד). בין המצטלמות תתקיים תחרות והתמונה היצירתית בכל חודש תזכה את הלקוחה שצילמה אותה בפרסים כמו גיפט קארד לרכישת בחנות, מוצרי איפור, בוק צילום ועוד.

בחנות גם יימכרו, בנוסף לכל מוצרי האיפור של המותג, הנמכרים ברשת אפריל ובמתחמים, מוצרים בלעדיים שלא ניתן יהיה למצוא במקום אחר וקולקציות מיוחדות שיושקו מעת לעת, רק עבור חנויות עצמאיות של המותג.

בנוסף, תציע החנות ללקוחות פעילויות מיוחדות ובלעדיות, מתוך מטרה לחזק את המותג ולבנות לו קהל לקוחות נאמן. מידי חודש יתקיימו בחנות אירועי איפור מיוחדים, אירועי מאסטר קלאס עם מאפרים מובילים מהארץ ומחו"ל, אירועים עם משפיעניות, עם צלמים מובילים, אירועים למגזרים שונים וכו'.

שירותים נוספים שיוצעו ללקוחות בחנות:

  • שיעורי איפור ו/או איפור לאירועי ערב יינתנו בתשלום. הסכום יוחזר ללקוחות במלואו לרכישת מוצרי איפור.
  • מועדון נאמנות – יאפשר ללקוחה לצבור נקודות בסך 10% מערך כל קנייה, אותן ניתן יהיה לממש ככסף בקנייה הבאה. ניתן יהיה גם לצבור נקודות.
  • הטבת יום הולדת – ברישום למאגר הלקוחות של החנות תקבל הלקוחה 50 ₪ למימוש לכבוד יום הולדתה.
  • Smashbox PRO – מאפרים מקצועיים יזכו להנחה קבועה של 30% על כל מוצרי החנות.
  • Smashbox Student – תלמידי בתי ספר לאיפור יזכו להנחה קבועה של 20% ברכישת מוצרים בחנות.

אודות המותג Smashbox:

סמאשבוקס נוסדה בשנת 1996 בלוס אנג'לס-קליפורניה, על-ידי האחים דייויס ודין פקטור (DAVIS & DEAN  FACTOR), הנינים של אמן האיפור האגדי מקס פקטור, אשר היה המאפר הראשי של אולפני MGM והקים אימפריית איפור חובקת עולם.

דייויס, צלם אופנה בעל שם בינלאומי ודין, יזם ואיש עסקים, קיבלו את ההשראה ליצירת מותג האיפור הנוצץ, באולפני הצילום Smashbox בלוס אנג'לס, אשר בבעלותם. ההשראה ששאבו מצילומי כוכבי הוליווד והסלבריטאים הבינלאומיים, עבור המגזינים המובילים בעולם, הובילה אותם לייצר ליין איפור אופנתי ומקצועי, אשר יראה טוב דרך עדשת המצלמה ויחד עם זאת יתאים לשימוש יום-יומי ויהיה נגיש לקהל הרחב  כך, נולד בשנת 1996, מותג האיפור Smashbox הנקרא על שם אולפני הצילום . משמעות המילה סמאשבוקס היא מצלמה עתיקה, המצויידת בתיבת דחיסה בסגנון "אקורדיאון". כך ששם המותג טומן בחובו את עולם הצילום המקצועי, הבינלאומי, הצעיר והנוצץ.

תהליך פיתוח המוצרים ב-Smashbox מתחיל מההתרחשות הבלתי פוסקת באולפני הצילום, בהם נפגשים שמות בינלאומיים מתחום האופנה: צלמים, שחקנים, דוגמניות, סטייליסטים, מעצבים ומאפרים מקצועיים. הגדרת הצרכים, לפיתוח המוצרים, מתבצעת על-ידי מומחים אלה, תוך הכרה מלאה בצרכי הקהל הרחב והתאמת המוצרים לשימוש יום-יומי.

זו הסיבה שמוצרי האיפור של המותג עמידים לאורך זמן, מותאמים לצילומי HD, ובעלי גוונים המשתלבים היטב בצילום. למעשה, מדובר במוצרי האיפור היחידים בעולם איתן כל לקוחה יכולה להיות בטוחה שהיא תיראה כמו בצילום (אפילו מטלפון נייד) כמו שהיא נראית בראי. רבים מהמוצרים, זכו במספר יוצא דופן של פרסי קוסמטיקה בינלאומיים, ביניהם פרסי מגזין ALLURE ורשת SEPHORA.

האיכות הגבוהה של המוצרים והמגוון הצעיר והצבעוני גרמו לביקוש בינלאומי. כיום, משווק המותג ב-43 מדינות וביותר מ-2100 נקודות מכירה, ברחבי העולם. בנוסף לגידולים המרשימים בשוק האמריקני, נפתחים שווקים בינלאומיים חדשים בקצב מסחרר.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture