אין עתיד לבית של גויים | תכירו את מתווה משה רבינו

מכתב מהלב: זה עושה מתווה זה עושה ציר... נצח ישראל לא ישקר! | פניה ישירה לנפתלי בנט ובן בריתו יאיר לפיד.

כתבות נוספות בנושא:

"המשך אפליה ופגיעה מכוונת במגזר החרדי": התגובות לתוכנית האטומה
התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
בנט הצביע נגד חיבור חשמל להתיישבות הצעירה והותקף: "תתבייש!"
בנט: "אנחנו בתוך גל האומיקרון - נלחמים בכל האמצעים שיש לנו"

הנה החדשות לשעה לזו: אחמדינג'אד חתם עם ארצות הברית על הסכם להפסקת בניית הכור הגרעיני באיראן, הגרעון בתקציב נתרם ע"י עשירים אוהדי ארץ ישראל בחו"ל, משרד השיכון הכריז על כמאה אלף דירות למכירה לזוגות הצעירים במחיר של 320,000 שקלים, נסראללה מת בתוך הבונקר שלו מהתקף לב פתאומי, בלבנון ובארגני החיזבאללה הכריזו על פשיטת רגל, האסיר X קם לתחייה. את שאר החדשות נפרט בהמשך. כך נמסר לנו מכתבינו בערוץ בנט – לפיד.

קרא עוד:

[postim]

אוקיי, אז מה שנשאר לנו וצריך לעקוב אחריו בדאגה גדולה ולצערנו עוד לא הגענו לפיתרון, זוהי סוגיית 'השוויון בנטל', בואו נקים מפלגות ונקים ממשלה עם עקרונות בסוגיית שוויון בנטל, מצחיק? אם זה לא היה אמיתי זה היה מצחיק. עצוב.

בכל יום כשאני קם בבוקר, אני אומר 'מודה אני לפניך ה' אלוקי', 'אלוקי נשמה שנתת בי טהורה היא', 'והערב נא ה' אלוקינו' ואח"כ אני יוצא לתפילה, בדרך אני מציץ בכותרות העיתונים שמונחים לי בתיבת הדואר, תמיד, אבל תמיד הם על הנושא שהכי בוער ונחוש למדינת ישראל: "דמיון בנטל", בהתחלה אני זוכר שליבי היה נצבט, היום, אני צוחק לעצמי "עצת ה'היא תקום".

אני יהודי מאמין, ואני מכיר מתווה אחד: המתווה שכל העם היהודי קיבל במעמד הר סיני "ותלמוד תורה כנגד כולם".

אני זוכר כשישבתי עם סבא שלי בשעות הקטנות של הלילה, הוא סיפר לי על כל הדברים הקשים שהיהודים המאמינים עברו במשך הדורות הקודמים כשרצו ללמוד תורה, סבא הוא הוריד את המשקפיים והסתכל לי בעיניים: "בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו, אף פעם זה לא הלך להם, כי התורה היא דבר נצחי", ככה סבא הוסיף תמיד. והיום הוא היה אומר לי "גם נפתלי בנט ויאיר לפיד, הקב"ה יצילנו מידם"

אליך נפתלי בנט: בשיחות שאני מקיים עם חבריי הדתיים, לשעבר מצביעי ה"בית היהודי" (ויש אומרים 'בית של גויים') הם מספרים לי על האכזבה הגדולה שהם עברו בתקופה האחרונה, הם מתלוננים, ובצדק, "נכון, ידענו שיש במפלגה את 'איילת שקד',ובכל זאת הלכנו עם נפתלי בנט – יהודי עם כיפה שהצליח לשכנע אותנו שהוא אוהב את השבת ואת התורה וגם את ארץ ישראל והוא אח לעם היהודי, כך הוא סיפר לנו, והשתכנענו,אבל היום הכל השתנה והתאכזבנו בגדול, מצאנו איש שבלשון המעטה לא כ"כ אוהב את השבת והתורה וגם לא את ארץ ישראל הקדושה, לא אח ולא אחות, אלא יריב מן השורה, בחרנו ל'בית היהודי' ומצאנו 'יש עתיד', נפתלי לא זיגזג, אלא שיקר עלינו…" ככה הם מקוננים,"עדיף שנלך לבחירות חוזרות, ונלמד מחדש למי לבחור" – ציטוט אותנטי.

מאוכזבים?מתוסכלים! ואני מבין את צערם, זה כמו שתרמת דלק לאיש שרכבו תקוע בדרך ובסוף הוא נכנס בתאונה במזיד לרכב שלך, אין לך כעס גדול מזה, אבל זה מה שהאיש עושה בשביל רווח פוליטי, (רווח? לדעתו זה רווח), הוא שכח את העקרונות של בוחריו, האחים שלו לשעבר, הוא שכח את העקרונות של המפלגה שהוא עומד בראשה, וגם שכח את העקרונות של היהדות, ועסוק בלדרוש לשמוע עקרונות של הממשלה הבאה.

ולמחותן שלך בנם של קדושים וחסידים הרב ר' יאיר: (ת'אמת לא נכון לקרוא לו 'הרב' כי אין לי סמכות לזה, אז נשאיר את התואר לשותפו הרב שי פירון) תורה היא אמת, ולשקר אין רגלים, בוא נחשוב ביחד קדימה (גם על קדימה), משפחת לפיד כשלו בעבר ויכשלו בעתיד "אין עתיד ליש עתיד", אתה באמת חושב שתוכל להוציא אותנו מהגמרא? הרי אתה יודע שלא! אז איפה ה"עתיד" שלך עוד לא הבנתי? אם באלפיים שנות גלות לא הצליחו למחוק את התורה הקדושה, ושונאי ישראל תמיד ידעו את הסוד ואמרו: התורה היא זו שמחזיקה אותם, בואו ונוציא אותם מהתורה, וממילא העם היהודי ילך ויעלם ח"ו. הם אמרו, אבל יושב בשמיים ישחק, ויש דין ויש דיין.

נפתלי בנט? יאיר לפיד? מופז? ציר? מתווה: נתניהו, ואת לפיד, ואת קנדל, ואת שטרן, ואת יעלון, ואת יעלון מרוכך, ואת פרשנות-דותא, עשרת… האאאא… כבר אפשר לנשום, בני המן… (הכוונה למתווה) ומעניין למה אין עוד מתווה בנט? אה, ת'אמת כבר אמרנו, 'לפיד'.

ש"ס ויהדות התורה הם היחידים שלא אכזבו ולא יאכזבו את הבוחרים שלהם, ואנו הבוחרים גאים עם שליחינו שמעליהם גדולי הדור שליט"א, וביחד אנו מכריזים "כי הם חיינו ואורך ימינו, ובהם נהגה יומם ולילה".

תא שמע, אמר אביי… אמר רבא…

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חחחחזזזקקקקק! ואמת בכל מילה!

אין מה להוסיף…

מילים כדורבנות. ממש יפה. אהבתי. מקווה שלפיד ושות' יקראו את זה ובעיקר. יפנימו את המסר.

הכל נכון אבל בתור מי שמנסה לבנות בית יהודי ולגדל ילדים בדרך האידישקייט אנו נתקלים בכאלה קשיים וחוסר קבלה שנראה שיש גזירה על עולם התורה כי הרבה הרבה שם צריכים לחזור בתשובה…….

נכון מאוד! אני דתי מאמין שאני וכל המשפחה שלי בחרנו בבחירות הקודמות לבית היהודי לבנט, בפעם הבא אני חד משמעי לא יבחר בשבילו, אחרי הברית הזה עם לפיד, גם לא לש"ס ויהדות התורה, כנראה לליכוד.

אז למה רואים שיש לו עלייה בסקרים אם היה הבחירות????

ושימו לב: כעת זה נקרא שהחרדים בחוץ, כבר הפסיק בנט לדבר על שוויון בנטל! כבר לא כותבים וממציאים כל יום מתווה חדש!

אלא נפתלי בנט שונא אותנו, הוא השונא הגדול ביותר לעם ישראל בעת הזאת!

איך כתבתם? "יש דין ויש דיין"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture