'טוהר המחנה' בדרישה לאכוף את הצניעות בכותל המערבי

אנשי טוהר המחנה במכתב 'על המשטרה לאכוף את הצניעות בכותל' • הרב שמואל רבינוביץ התחייב לשתף פעולה עם אנשי טוהר המחנה. בכדי לשמור על הצניעות וצביונו של המקום הקדוש שלא זזה משם שכינה

לאור ריבוי המבקרים בכותל, מבקרים המגיעים מכל רחבי הארץ והעולם, וברוב המקרים מדובר באנשים הרחוקים מתורה ומצוות ואורח חייהם פוגע ברגשות המתפללים החרדים המגיעים לשוך את רחשי לבם בתפילה במקום הקדוש אשר לא זזה שכינה ממנו לעולם.

קרא עוד:

[postim]

הארגון 'טוהר המחנה' השומר ומייצג את הציבור החרדי, על מנת שלא ייכשלו בתהפוכות הדורות, נחלץ בימים אלו למאבק בחוסר הצניעות השורר כיום ברחבת הכותל המערבי.

לפני מספר ימים נשלחה דרישה של ארגון "טוהר המחנה" אל רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ לאכוף את תקנת הצניעות במקום הקדוש, במכתב כותב בא כח 'טוהר המחנה' עו"ד גור 'המחללים את המקום מתחייבים בעונש מאסר למי שלא מגיע בלבוש צנוע..' עו"ד גור כותב עוד 'כי בתקנות השמירה על מקומות קדושים ליהודים, נאסרה בפירוש תלבושת שאינה הולמת ברחבת הכותל…ונקבע עונש מאסר או קנס כספי על הפרת איסור זה, בנוסף, בסמכות הממונה או מי מטעמו להרחיק מהמקום את מפיר האיסור'.

הרב שמואל רבינוביץ רב הכותל והמקומות הקדושים קיבל את מכתבו של עו"ד גור והביע הסכמה ונכונות לשפר את המצב. לJDN נודע כי הרב שמואל רבינוביץ מתכוון כבר בימים הקרובים לשבת עם אנשי טוהר המחנה ולמנות סדרנים מטעם בכותל על מנת לחזק את חומת הדת והצניעות במקום.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא מאמין לרבינוביץ. שילך ללמוד קצת חסידות במקום להצטלם כל היום.

מי הוא זה ארגון טוהר המחנה?!
אני לא נגד הרעיון המבורך, אני דווקא בעד אבל למה מפחדים להזדהות בשמם?
אולי אם נדע את שמם נוכל להוקיר את פועלם ולסייע בעדם…

בשביל מה הרב רבינוביץ' מתחייב לאנשים האלה? שאין שום גדול שנותן להם גיבוי!

צריכים דרך מהדרין כמו במירון דחוף!

מי שעושה למען הצניעות ראוי לכל הערכ ה ולא צריך לבדוק בציציותיו, בשעת שריפה לא מכבים במים מזוקקים בדווקא, יותר מזה איזה גדול לא נותן וייתן גיבוי למי שמחזק את הצניעות? אולי חיים אמסלם יתנגד…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו