25 – עשה למענך אם לא למעננו

בחרתי להתייחס לקהל שלא רוצה להצביע ג': 1. החרדים החדשים- טוענים שהרבנים מחמירים. 2. אנשי "נצח"- טוענים שהרבנים מתפשרים. לכן בחרתי להתמקד בעשיה ולא בדעות. גם אם הדעה שונה כולנו קיבלנו את כל ההטבות. והעשיה חייבת להמשיך. הסלוגן מבוסס על הבקשה: "עשה למענך אם לא למעננו", כאן- בפיסוק שונה.

בחרתי להתייחס לקהל שלא רוצה להצביע ג':
1. החרדים החדשים- טוענים שהרבנים מחמירים.
2. אנשי "נצח"- טוענים שהרבנים מתפשרים.

לכן בחרתי להתמקד בעשיה ולא בדעות. גם אם הדעה שונה כולנו קיבלנו את כל ההטבות. והעשיה חייבת להמשיך.

הסלוגן מבוסס על הבקשה: "עשה למענך אם לא למעננו", כאן- בפיסוק שונה.
בחירות-1

בחירות-2

בחירות-3

15 תגובות

אז למה לקחו את הבולטון הזה ???????????????????

לאנשי נצח זה לא מדבר

מרים נכונים, גרפיקה של מתחיל….

יש כאן מה לשפר בגרפיקה.

יש כאן אמירה חזקה, לא מעבר לזה. יפה.

חסר בגרפיקה והמסר קצת בנאלי

מסר חזק וקולע למצב שהציבור שלנו נמצא .

משפט חזק במיוחד, משכנע מאוד.

תפרסמו את זה למנעכם!!! כי אם לא זה יהיה למענ—ם!!!!!!!!

רעיון טוב מאוד וגם ביצוע לא רע בכלל

בשלישיה המנצחת

נראה כי יוצר/ת הכרזה גייס במילואים את כל השכנים והמכרים לתת לו לייק.
וד"ל

הציון שלי כגולש, לא כגרפיקאי ולא כפרסומאי, סתם אדם מהישוב שאמור להיות מושפע מהקמפיין

מסר: אחד הטובים
עיצוב: מעוצב לא רע, אבל חסר פה עדיין מהמקצועיות
החלטה שלי: לא עובר לשלב הבא.

וואוו!!! איזה משפט קולע!

ממש ככה!!

אהבתי את הרעיון!

גרפיקה יפה ונקייה !ברורה!

לא מבין מה ההתלהבות – אדם שלא מצביע הוא לא סתם עצלן במובן הפשוט של המילה. יש לו סיבה למה הוא לא מצביע, ואותו לא שיכנעת.
בנתיים (חמישי ב-2 בצהריים) זה מקום שני בלייקים.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *