69 – כל קול משפיע בגדול

סוד ידוע הוא, כי מספר המצביעים ליהדות התורה הולך ופוחת, ובפרט כמגזר שהולך ומכפיל את עצמו, אי העליה במנדטים תמוהה. הסיבה העיקרית היא לדעתי, האדישות, חוסר ההכרה בחשיבותו של כל קול. הקמפיין מביא הוכחות, כיצד ישנה חשיבות גדולה לכל צעד קטן, וממילא כל קול של בוחר יש לו השפעה. כך הוא מעניק לבוחר תחושת חשיבות […]

סוד ידוע הוא, כי מספר המצביעים ליהדות התורה הולך ופוחת, ובפרט כמגזר שהולך ומכפיל את עצמו, אי העליה במנדטים תמוהה.

הסיבה העיקרית היא לדעתי, האדישות, חוסר ההכרה בחשיבותו של כל קול.

הקמפיין מביא הוכחות, כיצד ישנה חשיבות גדולה לכל צעד קטן, וממילא כל קול של בוחר יש לו השפעה.

כך הוא מעניק לבוחר תחושת חשיבות והכרה בכוחו והשפעתו, הבאה לידי ביטוי בזכות ויכולת ההצבעה,

מנערת אותו מהאדישות ומוציאה אותו אל הקלפי.

אניה ירח שריפה

16 תגובות

וורי נייס

מוצלח ביותר!!! אהבתי….
פשוט מדהים!!!

קמפיין מקצועי ויצירתי במיוחד.
מסר חד.
ביצוע פרפקט.

מוסיף קצת צבע וחיים, לכרזות הבחירות השגרתיות.

המודעות ממחישות בצורה הכי ברורה, עד כמה פעולה קטנה יכולה לגרום להשפעה גדולה.

הסלוגן לדעתי מנצח בגדול.

סדרה מדהימה!!! אוההההווו!!!

מצועצע מידי.

לא מתאים לקמפיין בחירות, מתאים יותר לקופת העיר/וועד הרבנים.

סדרה מדהימה ומקצועית.
המסר חי, חד וברור.
עיצוב נקי וביצוע מושלם.

כפי שכבר כתבתי מקודם, רוב המודעות בתחרות, מתמקדות בחשיבות השעה, הגזרות וכו’. אבל הם מחטיאים את המטרה. כולנו יודעים את זה, ובכל זאת עצלים ללכת לבחור. המסר המרכזי אמור להתמקד בשכנוע הבוחר על כוחו להשפיע. ואת זה – הסדרה עושה את התפקיד חזק ביותר.

לכו אני חולקת על המגיב מעלי (גבי). מי קבע מהם הכללים של קמפיין בחירות? אולי באמת הגיע הזמן לרענן קצת, לעצב כרזות אחרות, לא שגרתיות, בשביל לעורר את האדישים שבינינו?

הציון שלי כגולש, לא כגרפיקאי ולא כפרסומאי, סתם אדם מהישוב שאמור להיות מושפע מהקמפיין

מסר: חכם, נכון, וחד.
עיצוב: מעוצב בטוב טעם, משכנע אותך להתחבר למסר.
החלטה שלי: עובר לשלב הבא, וחבל שלא נבחר למודעות רחוב.

נכון מאוד וגבי הזה סתם לא מפרגן בא כבר נראה מה הוא יכול ושיפסיק להגיב בצורה כזאת

דבר ראשון מקורי ויוצא מהריבוע של מודעות בחירות לייק
נ.ב. באחת המודעות הקודמות היה רעיון הירח

ישר לקופת העיר!!!

אוההו!!!

הקמפיין הכי יצירתי, הכי מרתק, הכי מקורי.

לפרסם בכל הלוחות רחוב!!!

פשוט מוצלח ביותר!

מאד מאד דמגוגי! שכחת שאנשים יכולים גם לחשוב??תשכנע אותי על הקשר בין יהדות התורה לטיטאניק!!

אני לא רואה משהו מיוחד. למה שמישהו "יקנה" כזו פרסומת ? אה ? אם הוא סבור שקולו לא משמעותי, מודעה זו לא תשכנע אותו.
הפרסומת מתאימה לאנשים שמעולם לא חשבו כלל על נושא הבחירות. אין אנשים כאלו.

חבר'ה, אין ספק שזהו הקמפיין הכי חזק בתחרות.

אף אחד מאיתנו לא טיפש, כולנו יודעים את הגזירות האיומות שעלולות להחקק נגד הציבור החרדי, כולנו חכמים כולנו נבונים. ובכל זאת היהדות החרדית בקושי מגרדת את ה -5 מנדטים כבר שנים רבות.

הסיבה היא אחת: אדישות!!!!!!1

כל אחד חושב, מה בדיוק הקול שלי יוסיף? מה בדיוק אני יועיל?

הקמפיין הזה עונה בול על הצורך העיקרי של כרזת הבחירות: להניע את הבחורים לצאת ולבחור!!! להכיר בחשיבות כל קול וקול!!!!

הסלוגן מנצח בגדול – כל קול משפיע בגדול!!!!

לדעתי, הקמפיין אינו מבייש משרד פרסום מהשורה הראשונה.
יצירתי, מלהיב, ממחיש.

ענת, כמה שלמו לך על על דברי הדמגוגיה?

10!!!

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

דילוג לתוכן