אשדוד: כנס היסוד לישיבת 'תורה בתפארתה' בראשות מרן רה"י שליט"א

קורת רוח מרובה בקרב תושבי העיר אשדוד על הצטרפותה של ישיבת 'תורה בתפארתה' לעולם התורה באשדוד. הבוקר הגיע מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן שליט"א למסור שיחת חיזוק ושיעור מיוחד לבחורי הישיבה. צלם המערכת שוקי לרר היה שם אמש בשעות הראשונות של הישיבה והבוקר במעמד האדיר לכבוד התורה ולומדיה.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה הרב דולינגר עם הזקן הלבן קשור לעסק?

מי זה עם הזקן הלבן שדורש שם???
בתמונה 60 רואים שזה בעיקר ילדי ישיבה קטנה ספרדית באיזור.
ובעיקר תודה רבה לJDN שמביא לנו תמונות מכל מקום.

תודה רבה לאתר שהביא את המעמד של גדול הדור שכל מעשיו לשם שמים

לישכר
גם אני רציתי להביע את אושרי על שאנו זוכים להנהגתו של מורנו ורבנו הגראי"ל שליט"א ומתפללים שנזכה לזה עד ביאת גואל צדק במהרה בימינו, אבל חששתי מכך, מכיון שכאן באתר יש הרבה פעמים תגובות של אנשים רשעים ופוקרים שלא זכו ומיד כאשר הם רואים איזו הזדמנות לזה, הם פוערים את פיהם בדברי נאצה ונבלה כלפי מרן ראש הישיבה ומרן שר התורה ושאר גדולי התורה [ואין להם שום מקור להוראת היתר לזה גם מהתלמידי חכמים שלהם הם שומעים, ולא ראינו ולא שמענו שביזו את מרנן ורבנן, רק חלקו עליהם באופן ענייני בדיבור ובמעשה, וכל המחרף ומגדף עושה כן על דעת עצמו בלבד], ונמצא ח"ו שם שמים מתחלל בעקיפין גם על ידנו שנתנו להם את ההזדמנות לזה כביכול. וכמו שכבר הח"ח שאין לשבח אדם בפני שונאיו.. ה' ירחמנו.
אמנם יש לומר בזה ופושעים יכשלו בם … אך זה צריך הכרעה של פוסק גדול וזה לא פשוט להלכה למעשה.
ואף שיתכן שעל דברי אלו גם כן יכתבו דברים רעים, אבל מכיון שכבר הרבה פעמים ראיתי שעשו כן, הוכרחתי לכתוב זאת פעם אחת [ואני תפילה שגם לא יכתבו כאן שום דבר ביזוי כנגד התלמידי חכמים החולקים על מרנן ורבנן, וגם אם שומעים דברים שנאמרו בעניינם, נראה שאין זה מתיר את הרצועה לפרסם ולהוסיף נופך וכו' כידוע]. ויש לכל אחד מאיתנו לידע שבמוקדם או במאוחר יעמוד כל אחד מאיתנו לפני בית דין של מעלה, ויצטרך לתת את הדין על כל דיבור, ויתברר האם אמר כן מכח היצר הטוב או.. ואוי לנו מיום הדין ומיום התוכחה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו