המלוה מלכה השנתי לטובת מוסדות מודז'יץ • תיעוד

מחזיקי התורה שע"י מוסדות מודז'יץ, התכנסו במוצש"ק לכינוס מיוחד, למען חיזוק וביסוס המוסדות בארה"ק • הכינוס התקיים באולמי 'נאות ירושלים', בראשות כ"ק האדמו"ר ממודז'יץ שליט"א

מחזיקי התורה שע"י מוסדות מודז'יץ, התכנסו במוצש"ק לכינוס מיוחד, למען חיזוק וביסוס המוסדות בארה"ק. הכינוס התקיים באולמי 'נאות ירושלים', בראשות כ"ק האדמו"ר ממודז'יץ שליט"א.

קרא עוד:

[postim]

את המעמד פתח והנחה הרה"ג רבי דניאל קרימלובסקי שליט"א, לאחמ"כ נקרא הרב יחזקאל בקנרוט להביא את דבר המוסדות, ובמילים קצרות פרט בפני הנאספים את התפתחות המוסדות בתקופה האחרונה, ועל כן הוקיר את כלל המשתתפים בעול הכבד לכלכל את המוסדות בתקופה קשה כזו של גזירות על עולם התורה.

נואם הכבוד הגאון רבי שלום בער סורוצקין שליט"א ראש ישיבת "עטרת שלמה" בארה"ק הלהיב את המשתתפים לתת את תרומתם דווקא בזמן שמשרדי הממשלה סוגרים את הדלת, משום שהקב"ה שחייב את קיום התורה בעולם משפיע שפע לעולם התורה וכל אחד יכול לזכות להיות הצינור לכך. בתוך כדי דיבור חולקו למשתתפים כתבי שותפות המזכה את כלל 'מחזיקי התורה' בשותפות מלאה בזכות הכבירה של העמדת וביסוס מוסדות  התורה והחסד בצוותא חדא עם כ"ק האדמו"ר שליט"א.

את המשא המרכזי נשא כ"ק האדמו"ר שליט"א בזכות הגדולה לקחת חלק בהחזקת המוסדות. כ"ק האדמו"ר שליט"א סיים בברכה לכל המסייעים בבני חיי ומזוני רויחי.

בשם התורמים נשא דברים, הרה"ח ר' אברהם בקנרוט שסיפר בהתרגשות כמה עובדות מעברה של מודז'יץ וקרא לכל ידידיו לתרום בעין יפה לשגשוג המוסדות.

במהלך הערב הוקרנו קטעים נבחרים מתוך "מסע הנאמנים לפולין", ובמטרת המסע מ'חורבן לבנין', בזכות הגדולה לבנות את חצר הקודש מודז'יץ באר"י.

צילום: שוקי לרר JDN

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו