והגית בו יומם ולילה: האדמו"ר מבאבוב מסר שיעור כללי באישון ליל

האדמו"ר מבאבוב שליט"א הגיע בבוקרו יום ראשון צום י"ז בתמוז לביקור בקעמפ של מתיבתא עץ חיים - באבוב, התפלל שחרית עם התלמידים לאחר מכן שימש בסנדקאות לנכדו, ובשעת ליל מאוחרת מסר שיעור כללי

הן נודע כ"ק אדמו"ר מבאבוב שליט"א מסירות נפשו למען הרבצת התורה והפצתה בישראל, בשעות הבוקר המוקדמות של יום ראשון צום שבעה עשר בתמוז (נדחה) יצא האדמו"ר מביתו בבארא פארק לעבר הקעמפ של 'מתיבתא עץ חיים' דבאבוב.

קרא עוד:

[postim]

האדמו"ר התפלל עם החסידים התלמידים הנופשים שם תפילת שחרית כשלאחריה שימש בסנדקאות בברית מילה לנכדו בן לבנו הרה"ג רבי יוסף אונגאר שליט"א מנהל ישיבת כרם שלמה באבוב ורב ביהמ"ד אפריון של שלמה, את סעודת הברית ערך מרן האדמו"ר עם קהל החסידים בשעה 22:30 אחר צאת הצום.

האדמו''ר מבאבוב בביקור בקעמפ האדמו''ר מבאבוב בביקור בקעמפ (1) האדמו''ר מבאבוב בביקור בקעמפ (2) האדמו''ר מבאבוב בביקור בקעמפ (3) האדמו''ר מבאבוב בביקור בקעמפ (4) האדמו''ר מבאבוב בביקור בקעמפ (5)

עם תום הסעודה בשעה 00:00 נכנס האדמו"ר להיכל המתיבתא בקעמפ, ומסר פלפול תורני בחריפות ובבהירות נפלאה, כשעה וחצי עמד האדמו"ר והתפלפל עם התלמידים, מעט לאחר השעה 1:30 אחרי חצות סיים האדמו"ר את שיעורו, והותיר את התלמידים כשהם מלאי רגש ושמחה על הזכות שנפלה בחלקם, לשמוע דברי אלוקים חיים מפי האדמו"ר ועוד בשעה כה מאוחרת.

בסיומו של יום משמח ומהנה במחיצתו של האדמו"ר נפרדו התלמידים בברכת תודה והודאה, והאדמו"ר שב למעונו שבבורו פארק בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר.

האדמו''ר מבאבוב בביקור בקעמפ (6) האדמו''ר מבאבוב בביקור בקעמפ (7) האדמו''ר מבאבוב בביקור בקעמפ (8) האדמו''ר מבאבוב בביקור בקעמפ (9)

12 תגובות

כל העוסק בתורה בלילה, חוט של חסד משוך עליו ביום, שנאמר: "יומם יצוה ה' חסדו ובלילה שירה עמי", וזה הנקרא "עבד ה'", כמו שכתוב: "כל עבדי ה' העומדים בבית ה' בלילות".

הלברשטאם, כמדומני שהשם הזה לא מתאים דוקא במקום כזה, וד"ל

רוב (כמעט כל) נכדי הרה"ק הקדושת ציון מבאבוב זי"ע (הלברשטאם, פרישוואסער, טווערסקי, ועוד) מסתופפים בצל הקודש של האדמו"ר מבאבוב שליט"א, דוק ותשכח

האדמו"ר מבאבוב הוא נכד מרן הקדוש בעל דברי חיים זי"ע (הלברשטאם)
הרבניות הצ' מבאבוב שתליט"א מבית הלברשטאם

טוֹב שֵׁם מִשֶּׁמֶן טוֹב.

כנראה לא הבנת את תגובת יוסי, הוא התכוון שלא מתאים לנכדו של מרן הדברי חיים לגלוש באינטנט אפילו באתרים כשרים ומהודרים כגון אתר חשוב זה!

באמת יפה לראות אדמו"ר עם כל הלבוש והסממנים, מוסר שיעור כללי בישיבה לבחורים היושבים ורושמים את הדברים תוך כדי השיעור ומתפלפלים בענין.
זה מחזה מאוד לא שגרתי ומצוי.
תודה על התמונות, ותודה על העידון של הסמל המסחרי, אבל זה עדיין מפריע מאוד. תעשו טובה, תנסו משהו אחר, לא משהו כזה ענק שמסתיר את כל הפרצוף.

אשרינו מה טוב חלקנו
באמת נדיר אדמו"ר כזה
נכון שהסמל מסתיר חלק מבהירות התמונה
אולי יתכן לשים הסמל במקום שאינו מגרע כ"כ

תורה אחת לכולם: אם מותר ל-יוסי מותר ל-הלברשטאם

ליוסי מותר, כי הוא לא מכנה את עצמו הלברשטאם בתגובה.
להשתמש בשם הלברשטאם לצורך טוקבקים באינטרנט, ובשבת ללבוש בגלל השם הזה כאלה סטראקעס ארוכים, זה לא מתאים.

ר' הלברשטאם, אתה באמת חושב שהאדמו"ר מבאבוב מחכה שאתה תשבח אותו בדברי הלל כאן בטוקבקים באינטרנט?

אני מוכרח לומר מילה אקטואלית.
כשאני רואה תמונות כאלה [כמו גם התמונות הנהדרות מהקעמפ של ישיבת ר' חיים ברלין], אני נעשה שמח ממש.
ולמה?
כי כשאותם אנטיוכוסים ופלנסרים למיניהם, סבורים שהם יוכלו לקעקע את עולם התורה, בכך שהם ינסו לכפות עליו להשתלב בחיי הבהמיות שלהם, הרי שהתמונות המרנינות הללו מגולת אמריקה, נותנים להם סנוקרת עזה בפרצוף.
הנה, לאמריקאים אין שום עול צבאי, הם לא לומדים כי הם לא רוצים ללכת לצבא. העולם הגדול שם פתוח להם בקליק של שניה, בפסיעה של רגע. ובכל זאת, מאות ואלפי בחורי חמד, יושבים והוגים בתורה, גם בתוך צום, גם בשעות לא שעות של הלילה, גם בזמן נופש.
נו באמת, אני שואל אותך מר פלסנר, האם אתה חושב שתוכל לנצח את העם החזק הזה? את העם הנצחי הזה? את העם שדבוק בתורה מול כל הנסיונות?
אינך אלא נאיבי חסר מוח. כסיל שלא קרא ושנה את ההיסטוריה היהודית הנצחית.
מאתיים בחורים חסידיים בהרי הנופש, ינצחו ניצחון נצחי, את אלפי הצווחניים בתקשורת ובמאהלים התורניים.

אדון "להלברשטאם"

דווקא התכוונתי למה שהלברשטאם הבין, אבל זה באמת לא כ"כ רלוונטי.

אני פונה שוב להנהלת האתר, אנא תחפשו דרך אחרת לסמל המסחרי שלכם, כדי שנוכל להתענג על התמונות.

דוד מרגלית:
טוב כתבת, היטבת אשר דיברת.

אני חושב, היה אולי כדאי והיו צריכים להפיץ את התגובה שלך לכל החילוניים, שיבינו שהם מתעסקים בשטויות. ישיבות וחסידות יהיו בישראל כמו שיש באמריקה גם אם הם לא ירצו.
כמו שיש המשך לדברי חיים מצאנז, כך יהיה המשך תורה וחסידות בכל המקומות.
תודה רבה.

זה נכון מה שאני רואה (בתמונה הראשונה והשניה)? בבאבוב נוהגים ללכת עם תפילין על המצח?

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

דילוג לתוכן