אוהב אותנו? פניו האמיתיות של העיתונאי אמנון לוי

לאחרונה, העיתונאי אמנון לוי מסנגר על החרדים באדיקות ובדביקות בכל במה אפשרית • מי מסתתר מאחורי המסכה? • דעה

כתבות נוספות בנושא:

אחרי שלפיד ברח למאבטחים: בכיר בשב"כ הגיע לשיחת "חידוד נהלים"
חוק האזרחות יגיע לישיבת הממשלה; לפיד עדיין מתנגד
לפיד מתריע: "בנייה באביתר תפגע ביחסי החוץ - ובפרט עם ארה''ב"
לפיד שוקל 'לתקוע' את חוק האזרחות שתביא שקד לאישור הממשלה

מה אנחנו אמורים לחשוב כשעיתונאי חילוני שעשה הון תקשורתי על גבם של החרדים, הופך את עורו תוך שהוא קובל על הקמפיין השלילי נגד החרדים שעשה יאיר לפיד, קולגה שלו עד לפני יומיים. האם גם הוא רוצה לרוץ לפוליטיקה על חשבוננו?

אין ספק כי מחאת הקיץ האחרון סגרה ברזים משמעותיים בתקשורת הישראלית. המפרסמים שמהווים את הדלק לתחנות הטלוויזיה הפחיתו משמעותית את כמות הפרסומות, כשהנפגעת העיקרית היא חברת החדשות של ערוץ 10 המדשדשת, שם מוגשת תוכניתו של לוי.

עוד ב-JDN:

[postim]

מסתבר כי ישנה כרוניקה של מובטלים לעתיד, זברות הופכות בין לילה לאנטילופות, כושים הופכים עורם, ובחזרה. עיתונאים שצידדו בימין הופכים שמאלנים, ושונאי חרדים הופכים לאוהדים. הכול כשר בשביל לעלות עוד טבעת בשרשרת המזון החלודה.

אוטונומיה תרבותית

קמפיין 'הדרת הנשים' שהחל ערוץ 2, גרר מיגרנה רבתי אצל לוי שעובד בערוץ המתחרה. קשה היה לו לראות שמישהו העז להתחרות על לחמו, הדרת חרדים, ורגע לפני שהוא עובר למכור פלאפל עם סגירת ערוץ 10, הפך להיות דוברם המסור של האוכלוסייה החרדית.

זה התחיל במאמרים נגד הקצנת החילונים, כלשונו, ובשבת האחרונה בעיתון 'מעריב' המשיך להיות מליץ היושר של החרדים, למרות שבעבר כינה את 'טקס החליצה', לדוגמה, "מזעזע".

בראיון שהעניק לעיתון תחת הכותרת "חרד", דיבר לוי על הציבור החרדי 'היקר לליבו', וסיפר בערגה על קווי המהדרין שפגש בברוקלין, שם לדבריו "אף אחד לא נפל מהכיסא". לוי הגדיל לעשות ואף הגה פיתרון, הטמון בהכרה כי אין אפשרות לגשר על הפערים החברתיים, ומתוך כך יש להתחשב ולעשות ויתורים. החרדים יאפשרו תחבורה ציבורית בשבת, והחילונים מנגד, לא יתערבו בחינוך החרדי.

כיאה לסנגור הציבור החרדי, לוי נח בשבת והמתין ליום שלישי (צאת שבת, אמשינוב) בכדי להמשיך את הקמפיין נגד יאיר לפיד. בראיון אצל קלמן ליבסקינד (גלי ישראל) בירך אמנון לוי את לפיד על החלמתו מ"פיצול האישיות", כלשונו. לוי מתח ביקורת חריפה על הקמפיין שעשה לפיד נגד החרדים, וההון הפוליטי שגרף על חשבונם.

כשהגביר מדבר על המשיח, כנראה הוא מפסיד כסף

האגדה מספרת כי בעיירה יהודית מיתולוגית חיו בנקאי יהודי ושותפו. האחד שמר תורה ומצוות, והשני התרחק מהיהדות. לימים, החל האחרון לערוג על ביאת המשיח וגאולת ישראל. כששמע על כך השותף החרדי, מיהר להוציא את כספו ולפרק את השותפות.

איך זיהית שאני על סף פשיטת רגל, שאל החילוני המופתע. "כשהגביר מדבר על המשיח, כנראה שהוא מפסיד כסף", ענה הסוחר החרדי.

אתמול פרסם אמנון לוי כתבה על נערה הסובלת מפיצול אישיות שמתפתלת בין שלושים דמויות שונות. המלצה שלי: רגע לפני שאנחנו קוראים לכיכר בשכונה חרדית 'אמנון לוי' ומציעים לו משרה בוועד הרבנים, כדאי לבדוק האם פיצול אישיות הינה מחלה מידבקת.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
12 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אז עכשיו התחלתם ליחצן גם באתר?

מה זה הלפרין רבינוביץ?
משרד פרסום?
עו"ד?
רו"ח?
סתם משועממים?

איציק, להזכירך – כשדרעי נכנס לכלא, העיתונאי היחידי מהצד החילוני שהגן עליו ונאם בלי סוף ב"כיכר דרעי" היה אמנון לוי. תקן אותי אם אני טועה.

אני לא מבין למה סתם לרטון, סוף סוף יש מישהו שלא תוקף את הציבור החרדי, ורק מחפשים מה הוא מתכוין וכו'.
אם יש לכם הסברים למה שהוא יכתוב בתקופה הזאת דברים טובים על החרדים, תכתבו. אבל סתם לצאת בהצהרות חסרות בסיס אין לזה טעם. כל זמן שאנחנו לא יודעים על מניעים פוליטיים כאלו או אמרים שלו, אין לדיין אלא מה שעיניו רואות ויש לנו להודות לו על כך.

אמנון לוי תמיד הצטייר כמישהו שלא שונא חרדים, בניגוד להרבה מאוד עיתונאים אחרים כמו יאיר לפיד, שיש לו חברים חרדים כביכול, אבל משתמש בהם רק כדי שיחשבו שהוא לא שונא אותנו! הוא גם אמר שלא יתן יד לניסיונות להפוך אותו לשונא חרדים אבל זה לא יעזור לו. הוא שונא חרדים. עם הארץ שרוצה שיביאו לו תלמיד חכם כדי לנשוך אותו כחמור. ולא סתם הלך הזרזיר אצל העורב. תבדקו בציציותיו של החרדי שנצמד ללפיד ותבינו מה טיבו של זה.

לעניינינו; הטור מצויין מאוד והסיפור של הגביר והמשיח מעולה אבל לדעתי הוא חוטא לאמת וצריך לשתוק כשאנחנו מקבלים מחמאות. לא לתקוף בכל מצב.

אחלה טור. אהבתי!

יפה מאוד ואולי גם צד יפה לפרשנות !
אבל אולי היה עדיף אם הייתם חושבים פעמיים לפני שעושים את מעשי התקשורת החילונית ו"מטפלים" בעיתונאים מחמיאים ?!

אני חושב שזה ממש חילול ה' אמיתי!
כאשר עומד אדם בתום ים של השמצות ומשמיצים וכותב בעד הציבור החרדי מגיע פה עיתונאי וכותב נגדו ויתכן מאד שהדברים הגיעו אליו, זה לעשות נזק בלתי הפיך ליהדות החרדית! מה התועל תשלך בכך? זו כפיות טובה וחוסר מוסריות ממדרגה ראשונה וחוסר אחריות!
הזהרו בדבריכם! כי העברה החמורה ביותר ביהדות עעין ברמב"ם (מדע) זהו חילול ה'. זו לא מידת חסידות אלא מיסודות התורה.

כתיבת הכתבה הזאת היא מעשה חמור ומסוכן.
מלבד שהדברים דברי הבל, ומלבד שהם לא רק לא נכונים אלא חסרי כל הגיון, ומלבד שהם חילול ה' חמור, הכתבה כפוית הטובה הזאת גורמת נזק חמור מאד. אני לא רוצה לחשוב מה שיקרה אם חס חלילה היא תגיע לעיניו של אמנון לוי, ומה הוא יחשוב ויכתוב ויסית אחרי שהוא יראה איזה תודה הוא מקבל על זה שהוא היה היחיד שלא נגרר אחרי מקהלת ההסתה והגן על האמת בתקשורת. ומה בעצם יהיה לנו לומר לו? ומה יחשבו סתם אנשים, שיראו מה יש לנו לומר על מי שמסכן את פופולריותו כדי לומר את האמת בעדנו?
כפ שכתב האנונימי לפני:
אין בפרסום הדברים האלה שום תועלת (גם אם הם לא היו דברי הבל, והם כן), יש בהם כדי לעשות נזק חמור ובלתי הפיך ליהדות החרדית, וזו כפיות טובה וחוסר מוסריות, ובעיקר – חוסר אחריות.
אני מבקש מהנהלת האתר לקחת אחריות ולהסיר את הכתבה.

כול הכתבות על חרדים מחלחלים לעם ישראל כול מיני כתות במיוחד נוצריות אונגלבטיות שמגיעים ונוגסים במיוחד בחוליה החלשה של החברה הישראלית ומשעבדים אותם לכת מנצרים אותם וגורמים צער למשפחות רבות אז כאשר מטפלים בחרדים בתעמולות בבני עמנו היהודים ששומרים על היהדות ומונעים מכול אנשי הרעה החולה לחולל בישראל שואה שקטה אז מר אמנון לןי יש דברים שאנחנו צריכים ללמוד על חרדים ולתת להם לפעול ואם מדובר בעשבים שוטים למינהם אינם מהווים את כול החברה החרדית ישנם חרדים צדיקים שעוזרים להמון אנשים אז בכתבה צריך למנוע שפיכות דמים של כול העדה החרדית הכותבת אינה חרדית מסורתית ואינה קשורה בכלל לחרדים אבל יודעת מנסיון שקיים בפלח החרידי דברים יפים

אם הייתם חרדים שמאמינים בדרך שלכם ולא מרגישים נחיתיים הכתבה המטופשת הזאת לא הייתה

איך אתה לא מתבייש לסנגר ולתת "פה" ל"חרדים" המשפחה מחב"ד שנתת להם ""מקום בכתבה" משלמים 2600 חשבון חשמל מאיפה" משתי שמכורות בינוניות??? מאיפה הם קונים 34 זוגות נעלים בשנה (17 נפשות)
מאיפה ארון הספרים המפואר??? ספרי קודש יקרים מאד- בררתי איך קנו אותם" משתי משכורות בקושי קונים מזון ל-17 נפשות!!!
איך חיתונו הילדים? אצל החרדים אם לא נותנים כסף אין שידוך!!!
כולם עובדים ב"שחור" לא משלמים מסים כמוך וכמוני ואתה נותן להם לספר סיפורי מיכהואוזן בדיות וכו וכו
גמ"ח זו הלואה ללא ריבית ואותה צריך ל ה ח ז י ר כמה גמחים אפשר לקחת ולהחזיר???
איך נתת ש"יעבדו" עליך בלי לבדוק תלושי משכורת ריכוז הוצאות חודשיות ועוד ועוד זו ממש ש ע ר ו ר י ה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture