Hadas Parush/Flash90

נתניהו מגבה את גמזו: "עובד איתו בשיתוף פעולה – קורא לכולם לעשות זאת"

מלשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר: "ראש הממשלה נתניהו, שמינה את פרופ' רוני גמזו לתפקיד פרויקטור הקורונה ומעריך את עבודתו המסורה, עובד איתו בשיתוף פעולה יומיומי וקורא לכולם לעשות זאת". הודעת התמיכה מגיעה לאחר ביקורות שנשמעו על פרוייקטור הקורונה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

לאחר הביקורת שנשמעה בימים האחרונים מבכירי הליכוד ואנשים נוספים על מהלכיו של רוני גמזו ראש הממשלה בנימין נתניהו מגבה את פרוייקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו ואומר כי הוא עובד איתו בשיתוף פעולה וקורא לכולם לעשות זאת.

בהודעה שיצאה מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נכתב: כי "ראש הממשלה נתניהו שמינה את פרופ׳ רוני גמזו לתפקיד פרויקטור הקורונה ומעריך את עבודתו המסורה, עובד איתו בשיתוף פעולה יומיומי וקורא לכולם לעשות זאת".

כזכור, מאיר פרוש, יו"ר שלומי אמונים, התייחס מקודם יותר היום בריאיון שהעניק ל'חדשות JDN' לנושא הבוער שעל סדר היום החרדי בימים אלו – אומן, ועלה להתקפה חריפה נגד פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו: "לכל אחד יש עמדה, לי כואב יותר מהכל הצורה, הרי בסך הכל אנחנו נמצאים במדינה אחת וכולנו נמצאים בצרה, הקורונה לא פוסחת על אף קהילה או ציבור. הביאו את 'המלאך המושיע' פרופסור גמזו, עכשיו פרופסור גמזו צריך להוכיח שהוא מושיע, שהוא מועיל, שהוא שווה את יוקרה שמייחסים לו, שהוא מסוגל לעשות את זה"

"אבל אם הוא מדבר לציבור שלנו, לציבור מאמינים שעשרות אלפים שגם בתקופה הסובייטית היו הולכים לאומן במסירות נפש, הוא צועק 'לא יהיה אומן, נקודה'. בחייך?! אתה לא בעל הבית של העולם, היום אתה כאן, מחר אתה לא תהיה פה בתפקיד הזה. מה? אתה מדבר לילדים? לתינוקות? שאתה יכול להגיד להם? אנשים רוצים להיות מאמינים שמה שר' נחמן מברסלב אמר על להיות אצלי בקיבוץ באומן זה הדבר הכי חשוב, תגיד להם לא? אם יש מתווה מקצועי שאפשר, אז מתאמצים וזה קורה, מדובר פה על מלחמה יוקרה? גמזו אמר שלא יהיה, בבקשה, שישמור על לשונו וייזהר ושלא ייפגע בציבור גדול של מאמינים".

סגן השר מודה שהנציגים עושים שימוש בכוח הפוליטי בכדי לדרוש את תיקון ההחלטות נגד הציבור החרדי: "לפעמים אתה יכול להגיע להסכמה מכוח הכוח הפוליטי שיש לך, אנחנו מנצלים כל כוח פוליטי שיש לנו כדי לרכך, אצל ראש הממשלה, אם זה בוועדות פה בכנסת, בשיחות, בקבינט קורונה, בכל הכיוונים אנחנו לוחצים, אנחנו לא באנו לפה רק כדי שיהיה לנו הצלחות, אנחנו באנו לעשות ולפעול, זה לא הוקוס פוקוס הדבר הזה".

עם זאת, הוא לא מצטרף לדרישה לפיטוריו: "מצידי שהוא יישאר, שלא יפגע בנו, שלא יפעל כאחד שרוצה להתפטר מהחרדים", הוא מתבטא בחריפות. "אנחנו צריכים לפעול שלא יעשה פעולות כדי לומר לציבור החילוני – 'ראיתם? אני מתפטר מהחרדים', מהבעיה הזאת שקורים לה חרדים, הוא לא יתפטר מאיתנו. אם הוא פרויקטור הקורונה, בבקשה שיטפל ויענה תשובות, מה עם בתי כנסת? מה עם אומן? עושים סגר על שכונה, מה הן אמות המידה של דבר כזה? שיתנהג כמו בן אדם שצריך לתת דין וחשבון על מה שהוא עושה".

גם בנושא תיקון אפליית בתי הכנסת הוא לא חוסך במילים קשות: "כנראה היה לו דברים חשובים יותר, אבל זה לא אומר שאם הוא לא טיפל בנושא של בתי הכנסת אז הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה. שלא יחשוב שאם הוא בא לנושא של בתי הכנסת, מכיוון שלא היה לו זמן, אז הוא ייעשה מה שהוא רוצה, זה ממש לא יכול להיות. בתי כנסת זה נושא מרכזי חשוב לציבור פה, כשאתה מגיע לימים נוראים, ראש השנה ויום כיפור, כמעט 90 אחוז מהציבור הולכים לבתי כנסת. אז אדון גמזו לא יהיה בעל הבית על הציבור פה בישראל".

הוא מזהיר מאיבוד האימון של הציבור החרדי במערכת הבריאות: "גמזו לא יכול לעשות מה שהוא חושב בבית שלו כשהוא יושב על הכורסה בסלון, הוא צריך להיות מציאותי. יש ציבור גדול שמתפלל בבתי כנסת, איתם צריך להתחשב, אי אפשר להטיל עליהם גזירות ולהרחיק את הציבור המאמינים בה' ובתפילות, שלא יאמינו למערכת הבריאות שיש לה אחד כזה גמזו בראש. צריך להגיד את האמת, אני לא קורא לא להתפטר, שיחזיק את התפקיד ויקבל משכורת טובה ושיתנו לנו את האפשרות לפעול, אבל לדעת שאנחנו בני אדם וציבור גדול, ציבור עם עקרונות עקביים, מאמין ונא להתייחס בכבוד".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אנחנו חסידי ברסלב אומרים לנתניהו,במקום למצוא פיתרון סגרת את השער,אנחנו לא נבחר בך יותר,נקודה סוף

מדויק לחלוטין….

אין פה סתם היתממות של גמזו וביבי ושותפיהם

הם יעשו מקסימום שהציבור החרדי יהיה 'שאיר לעזאזל'

כל הסרט התקדימי שעשו לאומן זה בשביל כשיחזרו אחינו מאוקראינה אז יתחיל משא אנטישמי נגד החרדים בארץ.

'מביאי מדביקי מחלות
והסרט האיימים ….'

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture