'העדה החרדית': "אסור לשתף פעולה עם המזימה הזאת ואין מקום לפשרות"

אין להורים שיחיו או למוהלים לשתף שום פעולה עם הגזירה, לא בהבהרה ולא בחתימה, כך כותבים חברי 'העדה' אל קהל המוהלים וההורים בארה"ב

גם חברי הבד"ץ בירושלים לא שוקטים על דברי השקר והגוזמאות אותם טופלים השלטונות בארה"ב ובגרמניה בנושא המציצה בפה אחר המילה.

קרא עוד:

[postim]

במכתב שפירסמו חברי הבד"ץ בימים האחרונים קוראים הם שלא להכנע ולא להתפשר במצוה זו על קוצו של יוד, ושום מוהל אל יירא ויפחד כמו כן קריאה אל הורי הנימולים שלא לחתום על שום מסמך, אלא להמשיך לקיים את המצוה כמסורת אבותינו בידינו ללא שום פקפוק.

אחינו בני ישראל שמעו - מציצה בפה ארה''ב (564x800)

"הננו בקריאה אליכם תושבי ניו יארק, להתחזק להעביר מחשבת זדים בכל הכח, ולקיים מצות מילה לכל פרטיה ודקדוקיה מאז ומעולם, ואסור לשתף פעולה עם המזימה הזאת, ואין מקום לפשרות בעיקרי מצות מילה". 

ואין להורים שיחיו או למוהלים לשתף שום פעולה עם הגזירה, לא בהבהרה ולא בחתימה, ואף אנו בימינו אלו בעקבתא דמשיחא נלך בדרכם במסי"נ ובשמחה לקחים המצוה כהלכתה כמסורה ללא שינוי, ואדרבה בעת הנסיון כשבכמה מקומות גזרו על המילה צריכים להתחזק בה…

על החתום חברי הבד"ץ הרבנים הגאונים הצדיקים: הראב"ד רבי משה שטרנבוך, רבי אברהם יצחק אולמאן, רבי נפתלי הירצקא פרנקל, רבי יהושע רוזנברגר, רבי יעקב מנדל יאראוויטש, שליט"א.

כ"ק הגאב"ד רבי יצחק טוביה ווייס שליט"א הוסיף בתחתית המכתב בכתי"ק: "מצוות מילה נצטוינו מימות אברהם אבינו זה הרבה אלפים שנה ונמשיך לקיימה לעולם בכל העולם במסירת נפש, ושום אדם לא יערב עלינו" 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו