מעמד מרשים נערך בקהילת עדן בראשות גדולי ומאורי ישראל

השבוע התקיים מעמד מפואר ורב רושם הכנס המרכזי העולמי לקהילת עדן בראשותו של רב הקהילה הרה"ג נתנאל זכריהו שליט"א בבית הכנסת הגדול אוהל מועד בתל אביב.

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד

הכנס עמד בסימן אחדות עם ישראל כאשר גולת הכותרת של הכנס היה חלוקת תעודות הוראה לאברכי הכולל 'התורה והמצוה' שע"י מוסדות 'זכור ליעקב' לאחר שעמדו בהצלחה בבחינות הרה"ר לישראל, וכן נבחנו ע"י גאב"ד חניכי הישיבות הגר"מ גרוס שליט"א.

קרא עוד:

[postim]

את המעמד כיבדו בנוכחותם גדולי ישראל ובראשם מורנו ורבנו הגאון הגדול רבי שמעון בעדני שליט"א וכן מורנו הגאון הגדול רבי יעקב אדלשטיין שליט"א רבה של רמת השרון וכן הגאון רבי ישראל מאיר לאו שליט"א רבה של תל אביב יפו כמו"כ השתתפו אישי ציבור חשובים, סגן ראש הממשלה ושר הפנים הרב אליהו ישי וכן השר הרב משולם נהרי ויו"ר המועצה הדתית בתל אביב יפו מר אלדד מזרחי,

הגאון רבי שמעון בעדני שליט"א דיבר על העבר המפואר של הקהילה העדנית בחו"ל והעיד שעוד מו"ר אביו זצ"ל זכה ולמד בישיבת התורה והמצוה שהיתה בעדן וברוך ה' זכה הרה"ג נתנאל זכריהו להעמיד התורה על תילה ולהקים את הישיבה מחדש פה בא"י, וכפי שאנו רואים ב"ה יוצאים ממנה בני תורה אברכים יקרים שזכו להגיע להוראה, לאחמ"כ נשא דברים הרה"ר הגרי"מ לאו שליט"א שייקר בדבריו את חשיבות האברכים וערך הלימוד ביגיעה ועמל וכן שיבח את רב הקהילה על פועלו בהרמת קרנה של הקהילה בארץ ובתפוצות.

בשלב זה הגיע הכנס לשיאו כאשר האברכים החשובים שליט"א עלו לבימת הכבוד וקיבלו את תעודות ההוראה מידי הרבנים שליט"א. רב הקהילה הגר"נ זכריהו שליט"א נשא דבריו תוך התרגשות גדולה מגודל המעמד על מעלת עם ישראל שעומד בפרץ נגד כל אויביו וחתם את דברים בקבלת עול מלכות שמים.

כמו"כ נשא דברים השר אלי ישי שהביע התרגשות נוכח הקהל הרב שנכח במקום ודיבר מעניינא דיומא על צו השעה לחזק את כח התורה בארץ הקודש במיוחד בימים אלו בהם אנו נמצאים בפני הכרעות גורליות על עתיד עולם התורה.

וכן נשא דברים השר משולם נהרי שהביע שבחים על רב הקהילה שהצליח ללכד את בני קהילת עדן להצעיד את הקהילה קדימה בדרך העולה בית אל.

כמו"כ כבדו בנוכחותם הגאונים הגאון רבי ציון כהן שליט"א רבה של אור יהודה הגאון רבי אבירן יצחק הלוי שליט"א דיין בת"א ועוד רבנים ואישי ציבור חשובים.

הערב כולו הועבר בשידור חי באתר הקהילה כאשר צפו בו אלפי אנשים ברחבי העולם, הקהל הרב התפזר לאחר המעמד עם מטען רוחני ובתחושת התרוממות גדולה.

לפניכם גלריה מרהיבה מהמעמד | צילום: שוקי לרר

כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (1) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (2) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (3) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (4) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (5) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (6) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (7) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (8) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (9) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (10) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (11) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (12) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (13) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (14) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (15) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (16) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (17) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (18) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (19) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (20) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (21) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (22) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (23) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (24) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (25) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (26) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (27) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (28) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (29) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (30) כינוס העולמי של קהילת עדן - צילום שוקי לרר (31)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture