האדמו"ר מסאטמאר מתריע: "תוצאות המלחמה יהיו גיוס בני הישיבות ביתר קלות"

למרות הלחימה הקשה בארץ הקודש, שובר האדמו"ר מסאטמאר את הקו הממלכתי "אי אפשר לחכות עד שהכל יגמר ורק אז לדבר" • בדרשה ארוכה שנשא בהילולת ה'דברי יואל' התריע האדמו"ר: "התוצאה של המלחמה תהיה גזירת גיוס בני הישיבות. מתחברים להם, מתחילים לחבב אותם, וככה יהיה הרבה יותר קל לשכנע את החרדים להתגייס" • על המלחמה: "האם היתה ישיבת סנהדרין לפני המלחמה? האם קיבלו היתר להפקיר דם יהודים?" • עוד התריע האדמו"ר נגד קווי הנייעס ועל סכנת ההיחשפות לטכנולוגיה בלתי מפוקחת

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

אלפי חסידי סאטמאר התכנסו לשולחן הטהור שערך כ"ק האדמו"ר מסאטמאר שליט"א ביום היארצייט ה-35 של דודו כ"ק האדמו"ר בעל הדברי יואל זצ"ל ביום כ"ו אב.

האדמו"ר שליט"א האריך מאוד בדברות קודשו במשך שעתיים ברציפות, האדמו"ר שליט"א דיבר מגודל זכות בעל ההילולא זצ"ל שעמד בפרץ בכל שנות חייו ולא פחד לצאת נגד דעת רוב הציבור בעת שהוא ראה בזה חובת השעה והצלת הדורות ולא פחד לפרסם את דעת קדשו בכל העולם כולו בכל השפות למרות קיתונות של בוז וגידופין שהוא קיבל על זה ואפילו עד כדי מסירות נפש ממש פירסם את דעת תורה הברורה.

האזינו לדברי קדשו הנחרצים של האדמו"ר מסאטמאר

האדמו"ר מסאטמאר התייחס בהרחבה לכל הקורה בארה"ק בחודשים האחרונים, תחילה הוא דיבר על ההפגנה הגדולה נגד גזירת גיוס בני הישיבות שהתקיימה בארה"ק ואח"כ בניו יורק במעמד רבבות יהודים, והדגיש כי לראשונה הכריזו רבבות יהודים בכל העולם כולו שמדינת ישראל רודפת את היהדות החרדית, "למרות שבחודשים האחרונים המלחמה על הגזירה קצת נרגעה ונדחתה לכמה שנים, אבל כל זה רק אחיזת עיניים זמנית עד אשר ישבו שופטי בג"ץ המחליטים האמיתיים במדינת ישראל והם ישבו ויחליטו על הגזירה הנוראה האם החוק החדש ישאר בתוקפו או שגם זה לא טוב וחייבים לגייס את כולם מיד".

אבל, צעק האדמו"ר, עיקר הבעיה בדורינו הוא העיתונים למיניהם בכל השפות גם העיתונות הכתובה וגם הקווים למיניהם שמפיצים בעולם את השקפת הציונית מי מהם בגלוי ומי מהם בהבלעה ולכן אי אפשר לשבת ולשתוק בזמן כזה ולא לדבר, אי אפשר לחכות עד שהכל יגמר ורק אז לדבר.

כאשר גל הכפירה עובר על העולם מי שיודע כל השפיכות דמים של קרוב ל-70 נפשות יהודיות שנהרגו לאחרונה התחילה מחטיפת שלושת הבחורים שעלו לטרמפ בלילה באחד מההתנחלויות בידיעת ההורים ההורים ידעו שילדיהם שלומדים במקום סכנה עולים לטרמפ ולא אמרו להם כלום זה בדיוק כמו לפתוח ישיבה בשכונת פשע ידוע וגדול ולשלוח לשם ללמוד בחורי ישיבה ולתפוס טרמפים בלילה כל מי שעיניו בראשו יצעק ויזעק נגד הישיבה הזו וההורים שהם רוצחים אז למה בחטיפת הבחורים לא נשמעה קול מחאה נגדם ולא צעקו ככה? , הסיבה לכך היא רק בגלל תאוות הציונית שבלב התאוה להסתובב בכל רחבי הארץ התאוה על הזכות לגור איפה שרוצים ושאף אחד לא יגיד לי איפה ללכת אז זהו בדיוק נקודת הציונית וזה הסיבה שכולם שתקו ולא דיברו, וזה למדנו מדודי הק' בעל ההילולא זצ"ל.

ואח"כ התחילו בקריאות נקמה על הרציחה הנוראה ונקמה הביאה נקמה חדשה עד שזה הביא לפריצת המלחמה שגרם רח"ל שכ-70 יהודים נהרגו בגלל הנקמות ואני שואל האם היה ישיבת סנהדרין לפני המלחמה? האם קיבלו היתר להפקיר דם יהודים? האם מותר בכלל לצעוק לנקמה ולנקום בכוחות עצמי ע"י בשר ודם? אומרים בתפילה נקום לעינינו נקמת דם הקב"ה ינקום דם כל אלו שנהרגו בכל אורך הגלות
כולל דם היהודים האלו ואסור לבשר ודם לנקום את הנקמה הזו לבד, ובעיקר שמליוני גויים שונאי ישראל שמחכים רק לתירוץ טוב כדי לצאת לרחובות העיר ולהרוג או להכות יהודים וזה נותן להם תירוץ טוב לעשות את זה כפי שכולם יודעים ורואים.

התוצאה של כל המלחמה יהיה גזירת גיוס בני הישיבות מתחברים להם מתחילים לאהוב אותם וככה יהיה הרבה יותר קל לשכנע את החרדים להתגייס לכור ההיתוך הצהל"י מקור הכפירה רח"ל כתוב בבני יששכר פרשת פנחס שאפילו כאשר מגיע זמן קץ הגלות והקב"ה רוצה לגאול את עם ישראל, יכולים הערב רב שבהם במעשיהם למנוע את הגאולה ולגרום לאריכות הגלות אפילו אחרי זמן הקץ.

אח"כ חזר האדמו"ר לדבר באריכות על קוי הנייעס שמכניסים בלא יודעין ובשגגה דעות פסולות כפי שבעל ההילולא זצ"ל אמר פעם למו"ל העיתון דער איד שהוא לא רוצה שהם יפתחו עיתון יומי שא"א להוציא עיתון יומי בלי לפרסם בו דעות כוזבות ביודעין ובלא יודעין ולהכניס בלבול המוחות ודעות נפסלות, וכ"ש בקוי הנייעס.

כמו כן הכריז האדמו"ר שליט"א על פתיחת חבורה חדשה ללימוד אחרי כשפתח שני החבורות "יסודי התורה" ללימוד עמוד ליום ובחינות וחבורת "תורתך שעשועי" ללימוד דף ליום ובחינה בסוף החודש ומלגות
הוקם חבורת חדשה "שונה הלכות" ללימוד רבע שעה שו"ע ובאר היטב ולגמור את כל שו"ע או"ח במשך שלוש שנים עם בחינות ומלגות.

וכמובן שהאדמו"ר דיבר על הצרה הגדולה ביותר בדורינו הטכנלוגיה שמחריב את כרם ישראל ומוריד מידי יום עשרות מדרך התורה והמצות ובעיקר אצל הנשים שדעתן קלות וכל באיה לא ישובין רח"ל,
האדמו"ר סיפר שמגיעים אליו עם בחורים שנחשפו לזה אפילו רק חצי שעה והנזק גדול כ"כ שכמעט וא"א להחזיר את הבחור למצב הקודם רח"ל.

אחרי חצות הלילה נגמר הטיש ובמשך כל שעות הלילה והבוקר עלו רבבות יהודים על הציון באוהל הק' בבית החיים בקרית יואל.

בשעה 10 הגיע האדמו"ר שליט"א להיכל הישיבה גדולה בקרית יואל שם התפלל האדמו"ר שליט"א תפילת שחרית עם הבחורים ואח"כ התקיים לחיים טיש ודברות קודש לקראת העלי' לציון.

הנהירה של היהודים מכל השכבות והעדות המשיכה עד כשעה לפני זמן הדלה"נ.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

פעם הובא דבר של אחד מגדולי אמריקה לפני מועצת גדולי התורה,
ואמר ר' חצקל סרנא למזכיר המועצת: 'תגיד לאותו גדול שלא יאכל את הארבעס שם, ויעשה את הגרעפס פה'.
וד"ל.

אל תשב בבית ותעשה גרעפסים באינטרנט ולתלות מום בקודשים בכ"ק האדמו"ר שליט"א

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture