מרן הגר"ש כהן על המצב הביטחוני: "כל אחד צריך לקבל על עצמו קבלות לקדש את ה'"

הראשל"צ רבי יצחק יוסף שליט"א הוסיף: "המצב הביטחוני קשה מאוד, כל יום קשה מחברו. צריכים רק להוסיף ללמוד תורה, זה מגנא ומצלא" • הדברים נאמרו במעמד הילולת הרמב"ם ורבי יעקב אבוחצירא זצוק"ל שנערכו על ידי מוסדות 'כאייל תערוג'

במעמד מאות אנשים ובראשם נשיא מועצת חכמי התורה, הגאון רבי שלום כהן שליט"א, נערכה במוצאי שבת כ"א טבת, סעודת מלווה מלכה והילולת הרמב"ם והצדיק רבי יעקב אבוחצירא זי"ע, על ידי מוסדות 'כאייל תערוג', בראשות הגאון רבי אייל עמרמי שליט"א.

הגר"ש כהן נשא דברים במעמד אודות הזכות להשתתף בהילולת הצדיקים. במענה לשאלת ראש המוסדות הגר"א עמרמי במה צריך להתחזק בימים קשים אלו, אמר נשיא מועצת החכמים: "להתחזק באמונה כמה שאפשר ואז הקב"ה קרוב אלינו. כל אחד צריך לקבל על עצמו קבלות שיעשו קידוש שמו יתברך בעולם הזה – זאת השליחות שלנו. נזכה בסייעתא דשמייא לגאולה קרובה במהרה בימינו".

קרא עוד:
[postim]

הראשון לציון והרב הראשי לישראל, הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א, כיבד אף הוא את המעמד בהשתתפותו. "בערב זה של הילולת הצדיקים, חייבים לסנגר על הדור שלנו. זכינו שיש עשרות אלפי אנשים שלומדים תורה בכל העולם", אמר הגר"י. "המצב הביטחוני קשה מאוד, כל יום קשה מחברו. צריכים רק להוסיף ללמוד תורה – זה מגנא ומצלא". הראשון לציון בירך את הגר"א עמרמי על פעילותו הרבה להצלת נפשות.

המרא דאתרא וראש ישיבת 'אמרי שפר', הגר"א עמרמי שליט"א, הודה לגדולי הדור על דברי התורה והחיזוק שנאמרו לקהל הרחב. במעמד  עוד השתתפו חבר בית הדין הגדול, הגאון רבי יצחק זר; יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי; סגן ראש עיריית ירושלים, צביקה כהן; וחבר מועצת העיר, פיני עזרא.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו