וארשתיך לי: שמחת התנאים בחצר הקודש צאנז • גלריה

מאות חסידי צאנז מכל רחבי הארץ חגגו אמש (ב) בשמחה רבה ובהתרגשות עצומה בשמחת התנאים לנכדו בכורו של כ"ק אדמו"ר שליט"א

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

מאות חסידי צאנז מכל רחבי הארץ נהרו אמש (ב) בשעת ליל לקרית צאנז בנתניה לחגוג את השמחה הגדולה וההיסטורית בחצר הקודש, שמחת התנאים לנכדו בכורו של כ"ק אדמו"ר שליט"א החתן 'מורנו' חיים משה הלברשטאם בן הרב הצעיר דקהילת צאנז הגה"צ רבי ברוך יחזקאל שרגא הלברשטאם שליט"א חתן הגה"צ רבי יצחק אריה לייבוש הלפרין שליט"א אב"ד רמות ג'.

קרא עוד:

[postim]

עב"ג הכלה בת הגה"צ רבי נחמן בידרמן שליט"א בנו של כ"ק אדמו"ר רבי אלתר אלעזר מנחם זצוק"ל מלעלוב וחתן כ"ק הגה"צ אב"ד טשאבא שליט"א.

בשעה 9 וחצי לערך נכנס הרבי והחתן להיכל (חצי שעה קודם לכן, כפי המנהג, נערך ה"ווארט" בביתו של האדמו"ר ובהשתתפות המחותנים בלבד) והשמחה גאתה לאין שיעור.

אחרי עריכת התנאים הלך האדמו"ר יחד עם החתן והמחותנים לברך את הכלה בברכת מז"ט והמשוררים פצחו בקול שירה וזימרה. מיד לאחמ"כ נטל הרבי את ידיו לסעודת התנאים כלצידו יושבים המחותן הגריא"ל הלפרין אב"ד רמות ג' חותן בנו הרב הצעיר שליט"א אב החתן, ומצד השני יושב החתן המורינו נ"י, לאחריו ישב חותן המחותן גאב"ד טשאבא שליט"א ואחריו המחותן הרה"צ רבי נחמן בידרמן וכן בני וגיסי האדמו"ר ורבני צאנז בארה"ק.

החתן כובד באמירת פלפול, הרבי ביקש במליצה שלא יפריעו… אחרי 6 דקות החלו פרחי החסידים לשיר עד שלא יכלו לעצור את פרץ השמחה שהתפרץ מגרונם, ופצחו שוב בקול צליל וזמר. לאחר אמירת 'לחיים' החל האדמו"ר במשאו לרגל השמחה. הס הושלך בקהל כשהחל לדבר כשקולו נשנק מהתרגשות ופתח בדברי שבח והודיה להשי"ת ועבר לפלפול בעניני קידושין כשלבסוף סיפר סיפור מזקינו מרן הדברי חיים זי"ע ששמע היום לראשונה מהמחותן גאב"ד טשאבא. היות ונאחרה השעה, לא כובדו שאר המחותנים לשאת דברים.

בעיצומו של הדרשה הופיע לפתע כ"ק אדמו"ר מרחמסטריווקא שליט"א שהוא מחותן הרב בידרמן ולאחר הדרשה שוחח ממושכות עם האדמו"ר מצאנז. קרוב לחצות הלילה הסתיים מעמד התנאים כשבברת המזון כובד הסב הגריא"ל הלפרין, לאחר מכן, עברו הקהל לברך ולהתברך אצל האדמו"ר לרגל השמחה.

צפו בגלריה מהשמחה הגדולה, צילום: משה גולדשטיין

שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (1) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (2) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (3) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (4) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (5) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (6) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (7) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (8) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (9) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (10) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (11) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (12) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (13) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (14) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (15) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (16) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (17) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (18) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (19) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (20) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (21) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (22) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (23) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (24) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (25) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (26) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (27) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (28) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (29) שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו''ר מצאנז (30)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תמונות יפות, תודות לצלם המוכשר מושי גולדשטיין.

סימן טוב ומזל טוב יהא לנו ולכל ישראל אמן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture