Miriam Alster/FLASH90

בנט מגן על נתניהו מהחקירות: "למרות שהוא יריב, אני נכנס תחת האלונקה"

יו"ר הימין החדש נחלץ להגנתו של ראש הממשלה בפוסט שפרסם: "קבלת סיגרים ושמפניות - לא בסדר, אבל על זה לא מפילים ראש ממשלה". לדבריו, "אם מערכת המשפט תצליח להפיל את נתניהו, זו תהא אנושה מכה אנושה לימין כולו"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר 'הימין החדש' נפתלי בנט פרסם הערב פוסט נרחב בו הסביר את עמדתו בנוגע לתיקי נתניהו, "חבריי במחנה הימין, שיהיה לכם ברור:
אם מערכת המשפט תצליח להפיל את נתניהו בגלל סיגרים וכתבות באתר וואלה, זו תהא מכה אנושה למחנה הלאומי כולו. מנהיג ימין שיבוא אחריו יהיה מפוחד מהתקשורת וממערכת המשפט", פתח את הודעתו.

"למה אתה מגן על ביבי? אני נשאל כל יום. חבריי, לא רק על נתניהו אני מגן, אלא על המחנה הלאומי כולו, ועל מדינת ישראל שלנו. מפני רדיפה משפטית ותקשורתית לא הוגנת כלפי נתניהו, ראש מחנה הימין וראש הממשלה של ישראל. וכן, דווקא בשעתו הקשה ביותר, ולמרות שהוא יריב פוליטי, החלטתי להיכנס תחת האלונקה".

"תראו, נתניהו לא מושלם. אבל הוא היה ראש ממשלה טוב מאד למדינת ישראל ולביטחונה. מרגע כניסתו לפוליטיקה סימנו אותו. גורמי שמאל בתקשורת, באקדמיה, בתרבות ובמשפט הפכו אותו לסמל הרוע המוחלט. הם האשימו אותו במתן רוח גבית לרצח רבין, למרות שבזמן-אמת הוא יצא נגד קריאות 'בוגד' ותמיד התנגד לאלימות מכל סוג".

"ייתכן שהגיע הזמן להחלפה שלו וייתכן שלא. אבל גם אם כן, היא צריכה להיות דרך פתק הבוחר ולא כתב אישום. לכל הדעות, הוא לא נטל שקי מזומנים ולא העביר כסף לחשבונותיו האישיים. הוא קיבל סיקור קצת פחות עוין באתר וואלה, והרבה יותר מדי סיגרים ושמפניה. זה באמת לא בסדר. כבר אמרתי שקבלת סיגרים ושמפניה בהיקפים גדולים ממיליארדר זו דוגמא אישית לא ראויה של מנהיג בישראל, אבל בחייכם—על זה לא מפילים ראש ממשלה".

"ועוד משהו שיהיה ברור: לו נתניהו היה מודיע על הקמת מדינה פלסטינית או על מסירה מסיבית של שטחים לפלסטינים, כמו שאריק שרון עשה בערוב ימיו בלחץ החקירות, התקשורת ומערכת המשפט היו מחבקים אותו ו'מאתרגים' אותו. הם היו מסבירים: לא בולמים התנתקות מיהודה ושומרון בגלל כמה סיגרים".

"גם לי יש ביקורת כלפי נתניהו. לדעתי הוא הרבה להתלונן על הגמוניית השמאל, אך בפועל עשה מעט מאד לשנות משהו. בכל שנותיו הוא העניק גב מלא לאותה מערכת המשפט שכעת רודפת אותו. נראה שהוא פחד מהם, ולכן בלם כל שינוי (שיטת מינוי שופטים, פיסקת התגברות וכד). הוא, כמו קודמיו, פשוט לא עשה כלום".

בנט תוקף את נתניהו וכותב כי, "הוא לא החיל ריבונות על סנטימטר של ארץ ישראל. לוי אשכול הכניס את ירושלים, מנחם בגין את רמת הגולן. נתניהו – נאדה. הוא מסר שטחי ארץ ישראל לערבים והצביע בעד תכנית ההתנתקות מגוש קטיף. הוא הכריז על מדינה פלסטינית בבר אילן. הוא שחרר המון מחבלים מרצחים, כולל יחיא סנוואר, רבים מהם שבו לרצוח עשרות יהודים, שכבר אינם חיים בינינו". הוא איפשר תחת משמרתו לחיזבאללה להמשיך להתעצם ברבבות רקטות בשנים 2009-2013, ושחק את ההרתעה של ישראל מול חמאס".

מנגד כותב בנט, "אבל הוא עשה גם המון המון טוב לעם ישראל וביצר את מדינת היהודים. הוא העלה את קרנה ואת מעמדה של ישראל בעולם למדרגה שמעולם לא היינו בה. פשוט גאווה לראות כאן את מודי, פוטין, טראמפ ומרקל. כאשר ביקרתי בהודו, בסין ובמקומות אחרים, ראיתי את ההערכה הגוברת כלפינו. המון בזכות נתניהו. הוא תימרן וצלח 8 שנים של המימשל העוין של אובמה. משימה קשה וכפויית טובה. זאת כאשר רבים בתקשורת הישראלית היו בצד של אובמה".

"הוא בלם את התבססות איראן בסוריה, וסייע להטיל עליה סנקציות כואבות מאד. הוא גם עיכב, זמנית, את ההתקדמות שלהם לעבר פצצה גרעינית. הוא שמר על אחריות תקציבית וכלכלית ובדרך כלל לא נטה לפופוליזם. זה לא דבר קטן, הכי קל לפזר כספים ללא הכרה כדי לזכות באהדה. הוא בד"כ נמנע מזה. כשר האוצר, הוא הציל, ממש הציל, את כלכלת ישראל במשבר שנות האלפיים בשורה של פעולות מאד לא פופולריות, והוא שילם על כך מחיר פוליטי. על זה אני מעריך אותו במיוחד, אולי יותר מכל".

"הוא ניווט את ישראל בתבונה מדינית בעידן האביב הערבי, תוך ניצול הזדמנויות ליצירת קשרים מול מדינות ערב. הוא נמנע ממלחמות מיותרות. כואב לו מאד על כל חייל שנופל. הטרור בתקופתו (גם בכהונתו הראשונה) היה נמוך מאד באופן יחסי לתקופת אוסלו ולאינתיפדת אוסלו. הרבה פחות ישראלים מתו במשמרתו", משבח בנט את נתניהו.

"אני יכול להעיד, לאחר 13 שנות היכרות קרובה, שביטחון ישראל וטובתה באמת חשובים לו. לו היה לי אפילו בדל חשד שנתניהו 'סוחר' בביטחון ישראל, הייתי הראשון לפעול להדחתו. אבל זה פשוט לא קרה. בגדול, ליבו במקום הנכון. הוא בפוליטיקה לא בשביל הכבוד או הכסף (שאין), אלא בשביל לדאוג לקיום עם ישראל בארצו. בתמונה הגדולה, הוא יכול היה להרוויח מיליוני דולרים באזרחות, אך הוא בוחר כבר שנים לאכול חצץ יומם ולילה למען כולנו".

"להערכתי הוא ייזכר בדברי הימים של העם שלנו כראש ממשלה טוב מאד של ישראל. עוד יתגעגעו כאן לבנימין נתניהו. זה איננו הספד.
אני מאחל לו ולכולנו שהתיקים יסגרו ושהחיים יחזרו למסלולם. חבריי, אם הם יצליחו להפיל את נתניהו, יש חשש שהיורש שלו בימין יהיה 'מבוית' על ידי התקשורת ומערכת המשפט, כל הזמן ינסה למצוא חן בעיניהם, ובוודאי לא יעז לבצע את השינויים הנדרשים בישראל".

"לצערי, גם פעולותיי והתבטאויותיי בנוגע לרפורמות במערכת המשפט מסכנות אותי מאותן סיבות, אך לא אשתוק. חייבים לשנות (לא לשבור) את השיטה בישראל. מנהיג ימין מפוחד לא יוכל לעשות זאת. לא את נתניהו הם רודפים, אלא את מחנה הימין כולו ואת תפיסותינו. לכן, אל מול העוולה והמתקפה, אמשיך לפעול בכל כוחי להגן על המחנה הלאומי ועליו. אני מצפה זאת גם מכם, חבריי לדרך", מסיים יו"ר הימין החדש את הפוסט.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
22 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

פוסט נכון, למעט 'הצלת כלכלת ישראל' שהיה על חשבון החרדים.
נראה שבנט מתקרב לנתניהו.

נו בכיעת נפתלי שנינו יודעים כמה נתניהו מושחת ואין סתם רדיפה … וחוץ מזה מה פתאום אתה מגן על שנוא נפשך זה מריח חשוד

מענין מה נתניהו הבטיח לבנט בתמורה … ואגב אם ביבי הכן לך אל תבנה על זה הוא ידוע כמי שלא מקים הבטחות

איך בנט בדיוק יכול להגן עליו הוא אפילו לא חבר וועדת המדע ……
קודם כל תשקם את המלפגה שהרסת ואחרי זה תעזור לבנימין נתניהו לברוח משלטון החוק.

הימין בשלטון הרבה מאוד שנים ולא עשה כלום לשנות את השיטה , ואחרי זה הוא מתלונן כל היום ,
וזה גם התרוץ הקבוע של שקרניהו למה הוא נתן לבנות 3 מסגדים בהר הבית ולמה הוא לא בונה בהתנחלויות ושאר הדברים שמבטיח כל ערב בחירות לציבור.

בנט ואיילת שקד יכולים לבא בטענות רק ורק לעצמם 4 שנים היו במשרד המשפטים ולא פינו משם אף שמאלן

כל הכבוד לבנט, מלים אמיתיות מכל הלב, וכפי שהוא מציין למרות שהוא יריב פוליטי, ולמרות שהיום יותר פופולרי להשמיץ את ראש הממשלה, למרות שהוא ראש הממשלה המוכשר והמוצלח ביותר, המחשבה שגנץ ולפיד יבואו במקומו פשוט מעורר חלחלה

כל הכבוד על דבריו הכנים והאמיתיים, כך חושב רוב העם, בחשה וחרפה מה שעושים לראש ממשלה שמוסר נפשו לטובת המדינה בגלל סיגרים ושמפניה

יפה מאוד

נתנייהו אוליי קבל תקשורת אוהדת מוואלה אבל השמאל כולם מקבלים לא רק תקשורת אלא גם מזומנים מיוני דולרים אלא שהיועץ ובג"ץ המטורללים שונאי הימין ונתנייהו במיוחד לא מעיזים לחקור את יהיר וגנץ והרשימה ההזויה ובמיוחד את אהוד ברח שהכנים עשרות מליונים והבג"ץ לשקר לא חוקר . כי לא נתנייהו לא חוקרים זה ברור לכל העם .. כשעם יהיה חכם ויבין את הרמאות והרוע והפשע של השמאלנים הנהנתנים במליונים ללא חקירות . מאותו יום השמאל לא יעלה לעולם בבחירות . עם ישראל תתעוררו . השמאל גונבים את הכסף של המדינה ומרמים אתכם בהשגחת בג"ץ

להיות שמאלן זה להיות חולה נפשית בחסות בג"ץ

בג"ץ מסוכן למדינה ומסוכן למפלגות הימין

יפה וכנה

כמה הערות
א.בנט לא מגן מפני החקירות כי הןא לא שולט בהן.
הוא כתב מילים תומכות וזה חשוב.
מה שצריך חזכור שבנט לא עבר את אחוז החסימה בעבר וגם בבחירות האחרונות רק בזכות האיחוד הוא עדיין בשטח לכן לא נראה שיכול להציכץג את עצמו כיריב של ביבי שכיהן תקופת שיא במעמד הכיר ביותר.
דבר נוסף קשה להאמין בפרט שכלום לא הוכח עדיין שביבי קיבל היקף של מליארדים כמו שנאמר.
נשמח לראות את בנט עושה יותר ממה שהוא מדבר.
בכפוף לרוח חכמים ודי לחכימא.

מבחינתי . היורש האולטימטיבי לראש הממשלה . זה נפתלי בנט הבחור ישר ידע להפסיד בכבוד בבחירות הקודמות . מי ששמע את נרות הפרדה ממשרד החינוך . והוא יודע להתעלם מכל רעשי הרקע . לפרגן להעביר ביקורת . דובר אנגלית רהוטה . ויזם שיכול להצעיד את מדינת ישראל קדימה

כל מילה בסלע!

כל מילה בסלע, אם כי אולי כבר מאוחר מדי..

איזה הספד מושלם.
עכשיו אני בטוח שביבי סיים את הקריירה הפוליטית שלו.

ר"ה שלנו מכבד את החרדים וזה עדיף מגנ"ץ שהוא רוצה ממשלה חילונית כמו כל הגויים אז תחשבו לפני שאתם שמים פתק בבחירות הבאות !!

כל זה לא יעזור לבנט ביום פקודה שהרי שרה ויאיר שונאים אותו וילחמו בו עד טיפת דמם האחרונה

קולע

כל הכבוד לנפתלי לדבר הוא תמיד ידע זה פוסט קולע ומבריק וגם כנה חבל שהוא לא העלה את זה לפני הבחירות זה היה מביא לו עוד מנדטים
דרך אגב המגיב השמאלני הידוע 666 התחיל לקרוא לעצמו גדלי'ה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture