צילום freepik

מה היתרונות והחסרונות של אירועים בוילה לעומת אולם אירועים?

מפיקים אירוע ממש בקרוב? לא יודעים האם לבחור באולם או בוילה פרטית? בפוסט זה נציג בפניכם את כל השיקולים לבחירת מקום לאירוע ונסייע לכם להגיע להחלטה שהכי מתאימה לכם

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

תקציב נמוך או גבוה?

אם משווים את העלות של אירוע אותו מפיקים באולם לעומת אירוע בוילה, לרוב אירוע באולם יהיה יקר פי כמה. הסיבה לכך היא משום שאולמות מתמחרים את העלות לפי מנת סועד ומכניסים בתוך התמחור הזה את כל הוצאות האולם. תחשבו מה נדרש בשביל לתחזק אולם אירועים באופן שוטף. צוות עובדים, עיצוב המקום, ניקיון על בסיס יומי קבוע, שירותי קייטרינג, שירותי תיקונים למערכות השונות והרשימה עוד ארוכה. מנגד, עלויות התחזוקה של וילה גבוהות גם כן אבל הן הרבה יותר נמוכות. לכן, אם התקציב שלכם מוגבל, שווה לכם לשקול להפיק את האירוע שלכם בוילה ולא באולם אירועים. וילה לאירועים בהתאמה אישית תאפשר לכם לתכנן ולהפיק את האירוע שלכם בדיוק לפי התקציב שברשותכם.

גמישות בתאריכים

לא פעם אנשים רוצים להפיק אירוע באולם אבל התאריכים שבהם הם מעוניינים להפיק את האירוע תפוסים. בוילה יש הרבה פעמים הרבה יותר גמישות ולפעמים אפילו ניתן להפיק אירועים מהרגע להירגע, להפיק אירועים בתקופות שבהם אולמות לא פעילים כמו למשל בין המצרים וכדומה. אם פחות חשוב לכם כל נושא הכשרות, יכול מאוד להיות שאירוע בוילה הוא פתרון מושלם עבורכם.

פחות רשמי יותר קליל

מכירים את המושג קז‘ואל? הפקת אירוע בוילה זה בדיוק זה. אירוע בוטיקי, כייפי, קליל ונחמד. זו יכולה להיות חתונה קטנה יחסית של עד 150 מוזמנים, מסיבת רווקות מגניבה בוילה עם בריכה, יום הולדת 50 לאמא או כל אירוע אחר שאתם מפיקים בקרוב.

האירוע הוא כל כולו שלכם

בשונה מאולם שם אתם מקבלים קונספט מסוים או סוג של ”חבילת הכל כלול“, בוילה אתם קובעים את החוקים. אתם בוחרים איך לעצב את המקום, אילו פתרונות אירוח ישולבו בחלל הפנימי והחיצוני, בוחרים חברה מקצועית להשכרת ציוד לאירועים והופכים את האירוע לגמרי שלכם. בנוסף, רוב האולמות וגני האירועים ברחבי הארץ, לא מאפשרים יותר מדי גמישות בהיבט של האוכל. יש מטבח קייטרינג פעיל ואתם יכולים לבחור את המנות שאתם מתחברים אליהם מתוך ההיצע הקיים. לעומת זאת, שאתם מפיקים את האירוע שלכם בוילה, אתם הבוס. אתם בוחרים את חברת הקייטרינג ויש לכם גמישות בלתי נגמרת בהיבט של בחירת המנות, התפריט ואפילו תוכלו לבחור שף מקצועי שיבשל לכם ולאורחים שלכם ויהפוך את האירוע לחוויה קולינרית בלתי נשכח. נשמח כמו חלום? אנחנו כאן להגשים לכם אותו.

אטרקציות פעילויות ומה שביניהם

בנוסף, בוילה תוכלו לשלב כמעט כל אטרקציה או פעילות שאתם רוצים בין אם זה מתנפחים קופצים לילדים, סדנת יוגה לבנות המסיבה, מתחם ספא לעובדים ליום גיבוש או כל רעיון אחרי שיש לכם בראש.

 

מחפשים וילה מדהימה לאירוע בלתי נשכח? יש לכם אירוע בדקה ה-99? בפורטל Call Event ריכזנו עבורכם את הווילות הכי שוות בכל רחבי הארץ. כל מה שאתם צריכים זה לספר לנו איזו וילה אתם מחפשים, את המיקום שלה ואת כמות המוזמנים לאירוע שלכם ואנחנו כבר נדאג לכם לכל השאר.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture