ח"כ פרוש: העם היהודי יעמוד בגאון מול הגזירות

ועדת פרי לשוויון בנטל מתכוונת לדלל את עולם התורה בכל דרך אפשרית | ח"כ מאיר פרוש מבהיר לכל מי שתומך בחוק כי עם ישראל ימשיך לשמור על זהותו בגאון | קורא לרבני הדתי לאומי שלא לסייע לפגיעה בנשמת האומה היהודית

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

בתגובה על מסמך שהגישה ועדת פרי לשוויון בנטל, בה מפורטות הגזירות והסנקציות שיופעלו נגד בחורי ישיבות שלא יתגייסו בזמן לצבא, מבהיר ח"כ מאיר פרוש, כי כל אלו המנסים לנגוח בלומדי התורה, שוכחים שהעם היהודי עמד בגאון מול גזירות קשות יותר וימשיך גם היום.

קרא עוד:

[postim]

"מי שחושב שעל ידי סנקציות כאלה ואחרות ניתן לכפות גיוס על לומדי תורה, שוכח שהעם היהודי עמד בגאון לשמור על המסורת לאורך כל ההיסטוריה, גם מול ניסיונות קשים הוא עמד בגבורה. עם ישראל היהודי, שממשיך במסורת מעל שלושת אלים שנה, מאז הר סיני, מאמין בקיומנו בזכות לימוד התורה והמצוות. מפליא אותי מאוד, מדוע איני מקבל מקבל מסקנות של וועדות שרים אשר דנים מהם הגורמים לכך שמדי יום אנו שומעים על רצח, גניבות, פשע ועוד. מה שיהודי חרדי מתבייש להעלות על דל שפתיו. והאם אין צורך לשנות באופן בסיסי את החינוך שניתן בבתי הספר הממלכתיים.

ידע כל מי שיש לו יד בחוק האומלל, אשר נסיונו לרסק את עולם התורה, שעתיד קיומנו כאן בארץ נמצא בסכנה. אני קורא לרבני הבית היהודי, עוד לא מאוחר, אל תתנו ידכם לפגיעה קשה בעולם התורה ובישיבות הקדושות שהם נשמת האומה היהודית"

כזכור, הבוקר הגישו חברי ועדת פרי בראשות השר יעקב פרי, את מלוא הגזירות שהטילו על לומדי התורה. בתום שלוש שנים עתידים לגייס 64% מהציבור החרדי לטובת הצבא ושירות אזרחי. ראשי הישיבות ייאלצו לקחת אחריות על תלמידי הישיבות ולהעביר דו"חות קבועים על מצב הלימוד שלהם.

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא יקום ולא יהיה,
אם נציגים בכנסת ח"כ מאיר פרוש ,
ח"כ משה גפני,
ח"כ יעקב ליצמן, ח"כ אורי מקלב,
ח"כ מוז'ס,
ח"כ ישראל אייכלר,
ח"כ יעקב אשר,
אנו בטוחים עכב כך שהם נשמעים לגדולי התורה, האדמו"רים והרבנים,
אין ספק שבכך נמנע ב"ה כל דבר שיהיה נגד הציבור החרדי, ונגד החכמים, פוסקי הדור,
אפיךלו נגד הגזירה הסופית שמדברים שתוך 3 שנים כולם יצטרכו להתגייס בלי יוצא מהכלל,
צחוק מעצמם הם עושים, התורה היא ניצחית ולא יהיה מי שיוכל לשנות אותו במשהו,
ב"ה יצליח ה' דרכנו בטוב ובנעימים, שיהיה לכולנו הצלחה וסייעתא דישמיא בכל עשיתנו, ושנציגנו יובילו מהלכים טובים כל אחד בשמו הטוב יבורך,

אשריך דברי חיזוק שהם מקרבים אותנו לאבינו שבשמים :
לפיד יעלם מהמפה העולמית אמן מנוחתו אצל אביו אמן
בשבוע שעבר קראתי שמה שמתחולל מאחורי הקלעים בלשכת לפיד ???
בכירים באוצר חושפים" :החלטות מתקבלות בחפזון וללא התייעצות ;זה מסוכן למשק,
שמח באוצר :יום אחרי הודעתו של ראש אגף התקציבים במשרד האוצר גל הרשקוביץ על פרישתו מתפקידו , חשפו אתמול בכירים באוצר תמונת מצב לא מעודדת על המתחולל מאחורי הקלעים במשרד מאז נכנס יאיר לפיד ללשכת השר. על פי דיווח ב'גלובס ,' התלונות החריפות מצד בכירי המשרד מופנות למנכ"לית שמינה לפיד עם כניסתו ללשכה ,הגב 'אנדורן" .אנדורן מקבלת החלטות רבות ללא התייעצות עם גורמים סטטוטוריים בחפזון ,מהרגע להרגע .אנדורן מחליטה הכל וזה מפחיד .זה מסוכן למשק – אי־הסדר הזה יוביל לקטסטרופה גדולה ,"צוטט בדיווח גורם בכיר באוצר. לדברי אותם גורמים ,הר־ שקוביץ החליט לפרוש לאחר שבמהלך גיבוש התקציב הוא נוטרל מקבלת ההחלטות ,והוא אינו היחיד .מדברי הבכירים עולה כי שורה של ראשי אג־ פים באוצר מודרו מתהליך גיבוש התקציב ,בניגוד למקובל.
ההחלטות שהתקבלו בתחום מיסוי ההטבות הפנסיוניות התקבלו ללא התייעצות עם הממונה על התחום פרופ 'עודד שריג .גם בגיבוש ההסכם בין לפיד לעופר עיני ,איש לא טרח לשתף את הממונה על השכר באוצר ,קובי אמסלם ,הנחשב לבעל נסיון רב בתחום . גם מנהל רשות החברות הממשלתיות ,רוני פרידמן , לא שותף בקבלת ההחלטות בנושא הפרטת החברות הבט־ חוניות .כך בעצם נוצר מצב בו ההחלטות המרכזיות בתקציב המדינה התקבלו ללא עבודת מטה מסודרת בניגוד לנורמות המקובלות .במשרד האוצר סירבו להגיב לדיווח.

כי עד עכשיו מה שהוא אמר, ראינו שהוא עשה בידוק ההפך… אז גם זה בעזרת ה׳ יהיה ההפך 😉 במקום שהצבא יגייס 70% חרדים, הישיבות יגייסו 70% חילונים 😉 ״אלה ברכב ואלה בסוסים ואנחנו בשם ה׳ …״
הוא גם הבטיח לדאוג לאדם העובד ולא קיים, עוד איזה הבטחה בעלמא לא תזיק לאף אחד…
לא יודע למה הוא לא הבין עדיין מי הם החרדים,

במהלך השעות האחרונות מתגלעת מחלוקת רצינית בשורות הקואליציה, כאשר יו"ר הקואליציה, ח"כ יריב לוין מהליכוד, קורא לבצע שינויים במתווה השוויון בנטל שהציגה השבוע ועדת פרי. "זה לא שוויון בנטל, זה בלוף", אמר לוין לערוץ 10. "זאת עבודה בעיניים, זה קמפיין אנטי חרדי ולא קמפיין לשוויון בנטל".
כל הכבוד סוף סוף מישהו אמיתי , שיודע את האמת ולא בורח מהאמת,
ומשהו אחרון : בעיצומה של שבת-קודש, פרסם מנהיג 'יש עתיד', יהיר לפיד, פוסט בעמוד הפייסבוק האישי שלו, שם התבטא, כמובן, בעד מסקנות וועדת פרי.
הקב"ה יעזור כמו שעד היום אף אחד לא הצליח כך יאבדו כל אויבך ה'

נסרללה בנאום מהבונקר" :אם סוריה " גם פלסטין תלך לאיבוד – תיפול מזכ"ל חיזבללה מאיים כי אם סוריה תיפול ישראל תשוב ותכבוש את לבנון ^ לדבריו" ,ישראל מפחדת מטילים ,לא ממטוסים או מכוח אוירי .יש לה את חיל האויר החזק ביותר במזרח התיכון ולנו אין חיל אויר "^ הוא רמז כי ישראל מכינה עצמה לעימות , והזכיר את הקמתו של המשרד להגנת העורף" :אצל הישראלים הכל מוכן לעימות וכל שנה מבצעים תמרונים"
מזכ"ל חיזבללה ,חסן נסרללה ,נשא בסוף השבוע נאום מקיף שהועבר בשידור חי מתוך הבונקר בו הוא שוהה .הנאום , שנים לנסיגה 13 שנישא לרגל הישראלית מלבנון ,קשר בין מלחמת האזרחים בסוריה לישראל . "אם סוריה תיפול פלסטין תיפול , הגדה המערבית ,עזה וירושלים ייפלו ,"אמר" .אנחנו ניכנס לעידן אפל מאוד." נסרללה אמר ש"ישראל מפחדת מטילים ,לא ממטוסים או מכוח אוירי .יש לה את חיל
האויר החזק ביותר במזרח התי־ כון ולנו אין חיל אויר ."הוא רמז כי ישראל מכינה עצמה לעימות , והזכיר את הקמתו של המשרד להגנת העורף" :אצל הישראלים הכל מוכן לעימות וכל שנה מב־ צעים תמרונים .מי שישן ,צריך לדעת שהאויב שלו ער ועיניו פתוחות .האם אתה יודע מה האויב שלך עושה ."? בנאומו מתח נסרללה ביקו־ רת על הממשל הלבנוני ,שלדב־ ריו אינו נערך מול ישראל כראוי . "הישראלים בנו יישובים לאורך הגבולות .הם מביאים יהודים מאתיופיה ,מרומניה ומארגנטי־ נה ,מביאים אותם סמוך לגבולות שלנו ,נותנים להם כסף ,תעסוקה ונשק .מצד שני ,הכפרים שלנו בחזית כמעט ריקים ."לדברי מזכ"ל חיזבללה" ,אנחנו ברגע היסטורי עדין .אין זמן לטמון את הראש בחול ,הגיע הזמן לזקוף את ראשנו ולעמוד מול ההוריקן .אז בכנות ,מה עשתה המדינה הזו) לבנון ?(המדינה הלבנונית לא ערוכה באופן שבו היא מתייחסת לישראל כאויב." לדבריו" ,ההתנגדות הל־ בנונית שינתה את המשוואה הישראלית .כעת אנחנו מגינים על לבנון ועל פלסטין ועל סו־ ריה ."נסרללה אמר עוד כי הוא שמח שמנהיג המעצמה הגדולה בעולם מבקר בישראל ומזכיר את חיזבללה ,וכך גם לגבי הדיון בהגדרת התנועה כארגון טרור אירופה. רובו של הנאום הוקדש
למצב בסוריה ,כאשר נסרללה שב והביע את תמיכתו במשטר אסד ופתח חזית מול ארגון אל קאעידה ושלוחותיו במדי־ נה ,אותם כינה כופרים שיש להילחם בהם .הוא נמנע מלהציג את הלחימה כעימות בין סונים לשיעים ,והגדירו כעימות בין כופרים המשרתים אג'נדה מע־ רבית־ציונית לבין ה"התנגדות " וסוריה ,שאינם מקבלים את תכתבי המערב. "אותם לוחמים ממדינות רבות קיבלו הקלות כדי לצאת ממדינותיהם ולהגיע לסוריה . זו השיטה של ארה"ב לפגוע בסוריה מבפנים על ידי אותם ארגונים שרואים בכולם כופרים ,אותם ארגונים שרצחו מוסלמים סונים הרבה יותר מאחרים ,ודוגמאות בולטות הן מה שקורה בעיראק ,בפקיסטאן ובסומליה ,"אמר נסרללה. "אנחנו חושבים שהקבוצות החמושות שמשתלטות על סוריה הן סכנה גדולה ללבנון ולכל הלבנונים ,לא רק לחיזבללה או רק לשיעים בלבנון ,"הוסיף .
"ללבנון ,ללבנונים ,למדינה הלבנונית ולדו קיום בלבנון לי הוכחות לכך .אם הקבוצות הללו ישתלטו על האזורים ליד הגבול עם לבנון הם יסכנו את לבנון .את הסונים .הביטו מי שנלחמים עכשיו – בעיראק בסוריה הם שלוחה של המדינה האיסלאמית של עיראק .כמה אנשי דת סונים נהרגו בידי אנשיה."? "סוריה היא עמוד השדרה של ההתנגדות ,שלא יכולה לשלב את ידיה כששוברים את עמוד השדרה שלה .אנחנו נהיה טיפשים אם נעשה זאת ,"אמר עוד נסרללה" .אדם טיפש מביט במוות ובבידוד מתקרבים אליו ולא נוקט צעדים .אם סוריה תי־ פול לידי האמריקאים והישרא־ לים ושליחיה של ארה"ב באזור , ההתנגדות תהיה מבודדת ואז ישראל תיכנס ללבנון ותכפה את חוקיה על לבנון .לבנון תשוב לעידן הישראלי." נסרללה הוסיף כי" מה שקו־ רה בסוריה חשוב מאוד ללבנון וגם גורלי לעתיד שלנו .אנחנו על הגבול .לנו יש את האומץ
לדבר ולפעול ולכן נדבר בכנות . עמדתנו ברורה מההתחלה – הדרישות לרפורמה הן מקו־ בלות ולממשל הזה יש מקום . צריך להתחיל ברפורמות עם דיאלוג פוליטי ."לדבריו ,הוא דיבר עם אסד על ביצוע רפור־ מות וזה הביע נכונות לכך ,בעוד האופוזיציה התנגדה" .ההנהגה הסורית הנוכחית מוכנה לנהל דיאלוג והאופוזיציה דוחה זאת , כי היא מקווה להשיג הישגים בשל התמיכה של מדינות אירו־ פה ,מדינות ערב העשירות בנפט וארה"ב. "
על התערבות חזבללה בלחימה בסוריה אמר נסרללה כי" התחלנו להתערב רק לפני כמה חודשים .ניסינו דיאלוג עם כל הקשרים שלנו ,אבל הם לא הקשיבו ,התעקשו לדחות הם רק רוצים – את הדיאלוג להפיל את הממשל בכל מחיר . אני יודע שבמשך שנתיים כל הצעה מתאימה התקבלה על ידי הממשל הסורי ,אבל זה – מדינות שכנות דחו אותן כי הן לא – היה סוד עד עכשיו רצו שהממשל הסורי הנוכחי יישאר.

אוי !!!
אוי !!!
אוי !!!
על אלה אני בוכיה על חללי בת עמי עיני עיני ירדו מים אוי נא לנו כי חטאנו
על מה שקרא בשנת תשע"ג בארצינו הקדושה לאלפי נשמות ישראל
על ידי זה שלא שמענו ולא עשינו לדברי התורה הקדושה ונתחברני אל רשעי ישראל וחנפי עושים ולקחני ממונים ועברנו על החירם שלא ליקח ממונם מרשעים
אוי !!!
אוי !!!
אוי !!!
על ידי הלוכה לבחירת ולהשתתף בבחירת הטמאות שנתברר בתורת משה שזהו אסור וכמו שפסוק בספר הקדוש ויואל משה שזהו באיסור יהרג ואל יעבור ויש על זה חיוב מסירת נפש
ועל ידי מה שנתערב כרם בת עמי ישראל בהפאליטיק על ידי זה נהותה הצרה הזאת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture