Flash90

מכתב פתוח לח"כים החרדים: החרש החרשתם בעת הזאת / חיים פרנקל

תגידו, אתם השתגעתם? אתם עד כדי כך מזלזלים בנו, בבוחרים שלכם, האנשים הקטנים שבעזרת הפתק שהם שלשלו לקלפי, נבחרתם לכהן בכנסת ישראל? / חיים פרנקל במכתב פתוח אל נציגי הציבור החרדי בכנסת ובממשלה

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

אליכם חברי הכנסת החרדים. אתם שהבטחתם לנו שברגע האמת, תהיו שם בשבילינו. אתם שהזהרתם אותנו לפני מערכות הבחירות האחרונות, שאם ח"ו לא יהיה לכם כוח משמעותי בכנסת, נהיה למשיסה, ורק הצבעה לג' או ש"ס, תייצר נציגות חרדית חזקה שתדע להילחם בשבילנו. איפה אתם?

יום ראשון בצוהריים, שושן פורים. כביש 1, כביש 443, כביש המנהרות, כביש עין כרם. פקקי ענק, טור אין סופי של מכוניות, ומאות משפחות שצועדות בחום בשולי הדרך. ילדים בוכים, תחפושות זרוקות בשולי הדרך, ידיים מונפות בתחינה לנהגים העומדים גם הם בפקק שיואילו לעצור, אך גם הם ידם קצרה מהושיע כל הרכבים מלאים. קטסטרופה במיטבה. מחסום משטרתי, שוטר מסמן בידו. חילוני עבור, חרדי עצור. מורה לרכבים לחזור כלעומת שבאו, בניגוד מוחלט לחוק. מאמין שראיתם את התמונות האלה, אבל בואו, אני אנסה להסביר לכם איך הכאוס הזה נוצר.

ביום חמישי האחרון, בעוד מאות תל אביבים חוגגים במסיבות בלי שמירה מינימלית של ההנחיות, עם אכיפה אפסית עד לא קיימת של המשטרה, החליטו במשרד הבריאות שיש למנוע בכל מחיר את התקהלויות החרדים. כי ידוע זה מכבר במדינת ישראל, שאלה הדוסים לבושי השחורים, כוחם יפה להם בהפצת מחלות, ובשל כך, אין צורך חלילה להטיל סגר כללי על ישראל בימי הפורים, למרות העלייה בתחלואה, נסתפק בעוצר לילי נחמד ונתעלם מהמסיבות ביום, אבל החרדים, חייבים למנוע מהם להתקהל.

ישבו להם חכמי חלם ודנו בשאלה הקשה. מחד, נתניהו לא מוכן להטיל סגר כללי על ישראל מאימת התקשורת, מאידך, החרדים. החרדים. חייבים למנוע מהם להתקהל. וכך התקבלה אחת ההחלטות השערורייתיות וההזויות ביותר שהיו פה, והיו פה כבר החלטות הזויות, ובוטלה התחבורה הציבורית לירושלים ביום ראשון. כאמור, אין סגר על העיר, ע"פ חוק יכול כל אזרח להיכנס לעיר כרצונו, אך בדרך זו נמנע מהחרדים להתקהל. רעיון מצויין שמשום מה לא יושם על תל אביב וחיפה, למרות שגם שם היו התקהלויות. טוב נו, שם זה לא חרדים.

הקטסטרופה הייתה רשומה על הקיר. כן, אנחנו יודעים שהופתעתם מאוד מהתמונות הקשות, אבל תתפלאו, זה לא באמת היה מפתיע. ביטול התחבורה הציבורית, בזמן שאין סגר ואין מניעה חוקית מלהגיע לירושלים, היא מתכון בטוח לכאוס. אבל מי היה יכול לנחש? ואת ההחלטה החצופה הזו, שנועדה מתחילתה ועד סופה להתעמר בחרדים ולהמשיך במגמת הצגתם כמפיצי מחלות, קידם כמובן ידידיכם האהוב, זה שרצתם לחתום לו נאמנות לפני שבוע.

תגידו, אתם השתגעתם? אתם עד כדי כך מזלזלים בנו, בבוחרים שלכם, האנשים הקטנים שבעזרת הפתק שהם שלשלו לקלפי, נבחרתם לכהן בכנסת ישראל? מילא, כבר הספקנו לשכוח את המכות שחטפנו מבריוני המשטרה, את המהלומות שחילקנו לנו הפרחחים במדים, את הסגרים שהוטלו רק על הערים החרדיות, את בתי הכנסת שנפתחו אחרונים לאחר שכל שאר המשק נפתח, את הגדרתינו כמפיצי מחלות ע"י פקיד רישמי במדינה לנשיא מדינה זרה, את מכת"זיות הבואש שעשו בנו כרצונם, את הילדים הקטנים שנתקעו מול גבולות אוקראינה, ואת השתיקה המביכה והמכעיסה שלכם אל מול כל זה, הספקנו לשכוח, אולי. אבל גם עכשיו, שבועיים לפני הבחירות, לא חשבתם פעם אחת, ברגע האמת, לעמוד מול נתניהו ולהסביר לו שעד כאן, עד כדי כך אתם לא סופרים אותנו? היה כ"כ קשה להרים טלפון לנתניהו, כן, לאותו מספר שהוא התקשר לבקש את חתימתכם על מסמך הנאמנות, ולומר לו שיש גבול לכל תעלול?

פעם אחת, לפני הבחירות, הייתה לכם הזדמנות להוכיח לנו, רגע לפני שתבקשו את הקול שלנו שוב, שברגע האמת אתם מוכנים להתאבד בשבילינו, להילחם בשבילנו. אבל לא, גם הפעם אתם בחרתם לשתוק. רק בשעות הצוהריים המאוחרות, כשהבנתם לקראת איזה פיגוע אלקטורלי אתם הולכים, נזכרתם להוציא הודעות דוברות נזעמות. איפה הייתם ברגע האמת? איפה?

כן, אנחנו יודעים שאתם עובדים קשה, עוזרים לאנשים עם וועדת החריגים כדי לקבל אישור להיכנס לארץ וכדו', אבל עם כל הכבוד, את זה גם סמוטריץ', עושה. איפה הייתם ברגע האמת לעזור לנו כציבור, כמגזר, להפסיק להיות שק החבטות של נתניהו ומשרד הבריאות. באיזה זכות אתם הולכים לבקש את הקול שלנו שוב בעוד שבועיים.

האמת צריכה להיאמר, אכזבתם. ברגע האמת, אכזבתם ובגדתם. אתם, שבמשך כל שנת הקורונה לא הייתם שם בשבילנו אפילו לא פעם אחת, וגם עכשיו, ולו רק בגלל הבחירות, לא הייתם שם. ולא, הודעות דוברות נזעמות בחמש אחרי הצוהריים לא בדיוק עוזרים לנו. הכאוס הזה היה רשום על הקיר כבר מיום חמישי, הקטסטרופה הזו הייתה צפויה מהרגע הראשון שמשרד הבריאות העלה את הרעיון החצוף הזה, ובמקום להילחם בזה, להתאבד בשבילנו פעם אחת, בחרתם גם הפעם, כמו כל השנה האחרונה, לשתוק.

מן הדין היה שגם אנחנו נשתוק, בי' בניסן גם אנחנו נשתוק. כשאתם תגידו שזו גאוותינו וזו גדולתינו, אנחנו נגיד שזו אולי גאוותכם וגדולתכם, אין לזה קשר אלינו. אך כציבור שאמון על ציות מוחלט לדברי גדולי ישראל, אנחנו נלך אל הקלפיות, נסתום את האף ונצביע לכם שוב, כי כך יורו לנו גדולי הדור שליט"א, אך את האימון שלנו, איבדתם. ברגע האמת, נאלמתם ונעלמתם.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
29 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל מילה.
האתרים החרדים חייבים להציף את העוול הנורא הזה
להציף ולהציף ולא להפסיק

ח"כים, רוצים תשובות!!!
נראה אתכם עכשיו מדברים יפים.
אנחנו דורשים תשובות לפני שאנחנו מממנים לכם את המשכורת החדשית.

שיוכיחו כל הנציגים החרדים מה עשו ופעלו במשך התקופה האחרונה
עם הקורונה ועם זה שאין ממשלה את המשכורות שלהם אני מניח שקיבלו כמובן..!
מה עשיתם עם כל ההסתה והאלימות כלפי הציבור שבחר בכם? כלום! נאדה!
וכשהיה בוויזניץ מכות לרכב משטרתי סמוי התעוררתי כולכם ודאגדם לגנות ולצעוק !
סיבה אחת למה שהפתקים שלכם יוכנסו לקלפיות בפעם הרביעית?? על כלום מעש וסיבוב נוסף בכיסא שלכם?!?!

צריך להחליף את כל הנציגות החרדית
כל החכי"ם הנוכחים נכשלו בגדול

חבל על הזמן . אהבתי וזו האמת .

לא הכל הם יכולים לעשות, זה המצב יש הסתה פראית
להיפך אם יהיו לנו הרבה מנדטים אולי נצליח לעשות יותר

אני מסופק אם היי פעם הכותב הנל הצביע למפלגה חרדית, ואם בכלל…

ועשית ככל אשר יורוך
שמים 5 פתקים של ג'

צודק.
שחברי הכנסת יתבעו את מקבלי החלטה.
אם יש לך רכב או כסף למונית אתה יכול לנסוע? אה, אתה עני? תלך ברגל או השאר בבית!
צריך לתבוע מהם את כל הכספים למוניות שאנשים נאלצו לשלם!!

צודק.
שחברי הכנסת יתבעו את מקבלי החלטה.
אם יש לך רכב או כסף למונית אתה יכול לנסוע. אה, אתה עני? תלך ברגל או השאר בבית!
צריך לתבוע מהם את כל הכספים למוניות שאנשים נאלצו לשלם!!

לכל הצייצניים תחשבו את עצמכם במקום הזה
מה יש להם לעשות?
ברור שנעשה לנו עוול אבל האם נראה לכם שיש להם קלף כיום מול מישהו בתקופת בחירות?

כל מילה פנינה! זה הדיבור היום בכל הריכוזים החרדים, בשביל מה צריך חברי כנסת??? ממילא מתעמרים בנו בכל תקופת הקרונה!

הגזמתם!!! לא כל דבר ופעולה אפשרי דהינו שגם אם היו עושים רעש המשטרה הזאת לא היתה מסכימה עדין לחרדים ליכנס שהרי גם החוק עצמו איפשר לחרדים להיכנס רק המשטרה הזאת לא הסכימה או שזה מתחשבן על חשבון משהו אחר ושומרים את זה לכן לא יכלו ויותר מדויק יותר טוב שלא הגיבו שהרי לא מתיחסים לחרדים לצערנו

אצלינו בבית החתמנו 8 אנשים בפורים, שלא מצביעים הפעם למפלגות החרדיות, כל העול הזה של פורים היה בתיאום מלא איתם, וממילא מי שמכאיב לנו בגדול, לא ניתן להם כח יותר להרביץ בנו, ואל תספרו לנו גדולים וכו' אתם יודעים לבד שזה ברדק אחד גדול, ולפחות ילמדו החכים החרדים שבפעם הבאה ידעו לטפל קצת יותר טוב

בנט וסמוטריץ עושים עבודה יותר טובה לציבור שלהם, לפעמים נופל מהם פירורים לציבור שלנו ואנו נהנים ממשהו, אחרת מצבנו היה גרוע. הכל תלוי מי צריך את הבוחרים שלו.

ואו איזו הסתה,
מצאת את האשמים??
אל תתבלבלו , זה כתבה של סמוטריץ שמנסה לקושש קולות,
כולם יודעים שההחלטה לבטל תחבורה ציבורית הייתה מחטף של הרגע האחרון של ביבי והמשטרה, החכי"ם החרדים לא יכלו לעשות כלום בזמן כ"כ קצר בעיצומו של פורים,
נתניהו ידע מה הוא עושה, ולכן עשה את זה ברגע האחרון, כמו כל שאר העוולות נגד הציבור החרדי,
ואתם משחקים לידיים של מי שרוצה להפחית את כוחנו בכנסת ,
מה שבאמת צריך הפעם זה להחליף את ביבי המושחת

הנציגים החרדים עושים הרבה יותר מכולם ותפסיקו להיות כפוי טובה כלפם. ברור לי שאתם הצועקים לא שייכים למחנה החרדים בכלל לפי סגנון התגובות שלכם. משעמם לכם? תלכו לעבוד.

ואולי נקשיב לגדולי הדור שאומרים פשוט לא להצביע ואני עכשיו מבין למה

בושה וחרפה מה שקורה כאן!!!
הכתבה הזו וכל התגובות האוהדות,
אין חוסר אינטלגנציה גדול מזה…
החכים החרדים מוסרים את נפשם יומם וליל למענכם! וכי מישהו מעלה על דעתו שהם לא ניסו לפעול בעניין? זה ברור לכל טיפש מתחיל בהגיון פשוט!
אך לכל מי שלא יודע במדינתנו דבר לא ישק על פיהם של החכים – המשטרה התקשורת ובתי המשפט מתנהלים כראות עיניהם ואין קשר בינם לבין הממשלה!!! כל מי שנמצא מעט בענינים יכול לתת את הדוגמאות לעצמו…
ומי שחושב שהוא יצביע לנציגות חרדית רק כי גדולי ישראל אמרו והוא לא ירויח מכך כלום טועה בגדול! אתם ולא אף אחד אחר היחידים שמרויחים מכח אלקטורלי חזק של החרדים, לא ביבי ולא לפיד.
הגיע הזמן להפסיק עם ההשמצות מבפנים, מספיק יש לנו מבחוץ!
כל כתבה כזו היא יריה ברגלי הציבור החרדי וחבל שהמערכת פה למשל לא מבינה את זה:( או שיש לה ענין בזה(?!)

ישר כח לאתר שמעלים כתבה כזאת ולא מפחדים שלא יפרסמו אצלם את הקמפיין

ככה זה נראה כשרואים את הבוחרים כמובנים מאליהם
על סדר המקומות בכנסת הם נלחמו כאריות
אבל על החתנים והכלות האומללים שפירקו להם חתונות, הם לא פירקו שולחנות

ומה הפתרון של כל החכמים הנ"ל? כולם יודעים לצעוק. יש למאן דהוא עצה הגיוניות ומעשית יותר מ"להרים טלפון לנתניהו"? יעזבו את הממשלה ויביאו ממשלה פי כמה יותר גרועה שתפגע עוד ועוד בכל יסודות היהדות. אף אחד לא באמת מאמין שחרדים בקואליציה אמורים להביא את הגאולה. וגם התוספת בסוף המאמר שנצביע כי כך גדולי ישראל מורים. היא חשובה אבל לא מספיקה. יש כאן סכנה של איבוד קולות לציבור החרדי באמירות מהסוג הנ"ל ומי מוכן לשאת בתוצאות. ה' ירחם.

נכון, זה החטא שלהם שלא דואגים לנוחיות שלנו ולהתקהלויות שלנו.

זה שלא אכפת להם מנושא הגיור זה לא מפריע, סמוטריץ והציוינים ידאגו לזה העיקר שהם ידאגו לנו לטשולנט.

עם כל זה אין לנו בתכלס' מה לעשות, זה הנציגים של גדולי ישראל וכמובן אנחנו לא "בוחרים" אלא אנחנו "בחורים" מראש למה שיגידו גדולי ישראל

כל מילה
אפשר להצביע לסמוטריץ

גם לא עוזרים בכלל בעניין הכלכלי, פניתי למקלב וכל החבר'ה ואת אף אחד לא עניין שניתקו לי חשמל, אני עובר לסמוטריץ', מקלב לא באמת עוזר כמו שחשבתי, נמאס מהחכי"ם שלנו, וש"ס? כולם שם עשירים אטומים, תבינו הלוואי ולא ייבחר אף ח"כ חרדי, והם יהיו עניים, וככה יבינו מה עובר עלינו, החכי"ם עשירים אטומים

גם לא עוזרים בכלל בעניין הכלכלי, פניתי למקלב וכל החבר'ה ואת אף אחד לא עניין שניתקו לי חשמל, אני עובר לסמוטריץ', מקלב לא באמת עוזר כמו שחשבתי, נמאס מהחכי"ם שלנו, וש"ס? כולם שם עשירים אטומים, תבינו הלוואי ולא ייבחר אף ח"כ חרדי, והם יהיו עניים, וככה יבינו מה עובר עלינו, החכי"ם עשירים אטומים

גם לא עוזרים בכלל בעניין הכלכלי, פניתי למקלב וכל החבר'ה ואת אף אחד לא עניין שניתקו לי חשמל, אני עובר לסמוטריץ', מקלב לא באמת עוזר כמו שחשבתי, נמאס מהחכי"ם שלנו, וש"ס? כולם שם עשירים אטומים, תבינו הלוואי ולא ייבחר אף ח"כ חרדי, והם יהיו עניים, וככה יבינו מה עובר עלינו, החכי"ם עשירים אטומים

חברי הכנסת הם שליחיהם של גדולי ישראל, ולא משנה מה הם (לא) יעשו אני אמשיך להצביע להם כי זאת הוראתו המפורשת של מורי ורבי, אני לא מצביע לאיש אלא לתנועה הקדושה
"אגודת ישראל איז נישט קיין פארטי"י (מפלגה) אגודת ישראל איז קנאות!" (מרן אדמו"ר מויזניץ שליט"א)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture