Yonatan Sindel/Flash90

דף שחור בהיסטוריה / דוד ברמן

פוטש שלטוני של שודדי קולות • נאומי החרטה צפויים מראש •  לא תהיה שום מחילה, שום סליחה, ושום כפרה,  אתם צועדים בעיניים פקוחות לתוך התופת הזה, אין מישהוא שיותר הוזהר כמו שהוזהרתם, הכל צפוי בדיוק מראש • וחשוב גם להפנים. לא ביבי נתן ולא בנט יקח. הכל משמיים

כתבות נוספות בנושא:

יוקר המחייה והעולם החרדי: ליברמן, זו הבעיה האמיתית / שחר וולף
אנחנו לא סוג ב' / יצחק רביץ, ראש מועצת קרית יערים - טלזסטון
להעתיק את מחאת יוקר המחייה ליוקר הדיור / עו"ד נתן רוזנבלט
סיכומו של שבוע: למרות הסיכון, דרעי כבר לא מסוגל לשתוק יותר / שמואל קרמרסקי

היום בו הושלמה ההפיכה השלטונית של  שודדי הקולות, שחברו לקיצונים שבשונאי היהדות והמדינה מקרב שוכני הכנסת, יכנס כדף שחור משחור בהיסטוריה היהודית. 

אין מילים בכלל לתאר את עוצמת השוד, הרמאות, והנוכלות, המתבצע לנגד עיננו, בריש גליא, בו אדם עם 6 מנדטים בקושי, מוכר את נפשו לשטן, בניגוד גמור לכל הבטחותיו, בשביל תואר חלול וריק. זה היה יום שחור לדמוקרטיה גם. השמאל שולט באמצעות בג"ץ באופן לא דמוקרטי, כעת גם בכנסת באופן לא דמוקרטי, כי שמאל ודמוקרטיה זה סתירה מיניה וביה.

איש לא משלה את עצמו שהממשלה המוזרה הזאת תתפקד, היא חורקת עוד לפני שהתחילה, אלי אבידר, רע"ם, וזה ממש רק ההתחלה, קואליציית ניגודים חריפים, שגם על מה השעה יתקשו להסכים.  למעט שנאת נתניהו אין בה כלום.

אמרנו שנאת נתניהו, לא רק. שנאת החרדים והיהדות, שנתניהו ברוב תקופתו ייצג אותה, זה הנושא היחיד בו יש הסכמה בממשלת השודדים הזו, להשטיח כליל את טיפת הצביון היהודי ושלימות עם ישראל, ומבנה המשפחה. 

ולנו, בניגוד לשמאל, אין שום אובייקט שיגן עלינו, אין בג"ץ ואין או"ם ואין בצלם,  השמאל והערבים יכולים להיות עשורים באופוזיציה, וכל צרכיהם מסופקים, יש להם שלטון חליפי בדמות תקשורת בג"ץ וכדומה. כלפינו יש אוטוסטרדה פתוחה לדרוס אותנו חופשי, שום דבר לא עומד בדרך ! השם ירחם. נתכונן לימים קשים וסוערים, עם הפגנות עצומות, אולי לראשונה תהיה הפגנת 2 המיליון. הלוואי ותתארגן שביתה כלל חרדית ימנית, על כל קיצוץ בתקציבי עולם התורה. לא להיות פראייר יותר, רומסים פה את כל כללי ההגינות הכי מינימליסטים.

כל המילים המקושקשות של שודדי ימינה, שידאגו לחרדים, זה רק מלח על הפצעים, אוי לדאגה כזו. בקצרה הם יתמרצו הכל כדי שנתבולל בישראליות החילונית, זה מבחינתם "דאגה", כמו "שדואגים" לדג שיצא מהמיים. ונפתלי תפסיק כבר לנופף עם וועדת החקירה של מירון, די לפופוליזם, כל וועדת עריפת הראשים הזו, היא רק כדי לנגח את החרדים. עוד דאגה.

ומי מדבר על סט חוקי דת ומדינה הנוראים, שיפרמו את הנימים האחרונים שעדיין מחזיקים את צדקת האי הבודד הזה בלב המזרח התיכון הבוער, לא כמדינה יהודית, אלא לפחות כמדינה של יהודים.

בנט מוציא שם רע מאוד על הציונות הדתית, ככל שבכלל ניתן להגדירו כדתי – מי שמחפף בעקרי יהדות כשמירת שבת כהלכתה, ובעל נטיות רפורמיות מובהקות – כבר עמדנו על כך שעל הציונות הדתית לערוך חשבון נפש עמוק ונוקב, איך זה שמערוגותיהם צמחו וצומחים גידולי פרא כאלה, עם חילול השם חמור והיסטורי, כתם שחור שלא יינקה מהם לעולם.

 זה יגמר בבכי גדול. את הסוף המר יודע לצפות כל מי שטיפת שכל בקודקודו.  זה יגמר בבכי. מהר מאוד הריבים יצאו משליטה והעסק שמה יתפרק לחלוטין. כעת הח"כים הקטנים בימינה, ואכזבה חדשה, עוד שיכורים מזה שהם מעיפים את ביבי, אבל האופוריה הזו מהר מאוד תנחת עלי סלע המציאות הקשוחה, של ניהול מדינה על חודו של מרץ, ושאר מופקרים פוסט ציונים ופוסט יהודים. זה יגמר בצער ובכי גדול. 

הממשלה המוזרה הזאת במהרה תתפרק, במקרה הכי טוב היא תחזיק מעמד אבל תהיה משותקת,  שחבריה מימין יהיו מתוסכלים עד מוות.

ואז יתחילו נאומי החרטה והתשובה וההתפקחות של עלובי הימין הללו. "טעינו"  "חשבנו"  "נסינו"  "לא הייתה לנו ברירה"  "היינו תמימים"  "לא עוד"  "למדנו את הלקח" "בכל זאת דאגנו ל-א' ב' ג' "  וכו' וכו' . זה מסוג הנאומים והראיונות שניתן לכתוב אותם כבר עכשיו מילה במילה. 

אז נאמר לכם עכשיו,  לא תהיה שום מחילה, שום סליחה, ושום כפרה,  אתם צועדים בעיניים פקוחות לתוך התופת הזה, אין מישהוא שיותר הוזהר כמו שהוזהרתם, הכל צפוי בדיוק מראש, הנזקים שתעשו יהיו בלתי הפיכים, אין דרך חזרה,  אתם לחלוטין מסונוורים מהשררה והשלטון, זה המצפן. זה המניע. וזה היעד. ולא תישאר לכם שום זכות להגיד, לא ידענו, לא שמענו. זה המציאות המרה. אתם תחבטו בקרקע, ולא הפוך.

וחשוב גם להפנים. ה' יהיה בעזרנו. לא ביבי נתן ולא בנט יקח. הכל משמיים, כי לא יטוש השם עמו ונחלתו לא יעזוב, מובטחים אנו כי לא תישכח מפי זרעו. 

אם קבוצת דתיי שקר הללו כאורבך וסילמן ואלקין פספסו את ההזדמנות לקנות עולמם ברגע אחת, השם יביא את הישועה ממקום אחר. הרבה דרכים למקום.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בקשר לכתבה על האסון שמוביל בנט וסיעתו כדאי להפיץ ולפרסם לכל מקום ולהדגיש " לא נשכח ולא נסלח" כי בנפשנו הדבר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture