נתניהו, אין לך מנדט לעסקת טיעון / הרב יהודה אפשטיין

הגרועים ביותר – הם לא אנשי השמאל הקיצוני החולני. הגרועים ביותר הם בנט וסער, אלקין, ליברמן ושקד, וכל אותם צבועים, שמדברים על 'ימין ממלכתי', אלו שעכשיו יזמינו את הליכוד ל'ממשלת ימין, רק בלי ביבי'. אסור להתפתות להם. זו תהיה ממשלת-בובות של בג"ץ

כתבות נוספות בנושא:

יוקר המחייה והעולם החרדי: ליברמן, זו הבעיה האמיתית / שחר וולף
אנחנו לא סוג ב' / יצחק רביץ, ראש מועצת קרית יערים - טלזסטון
להעתיק את מחאת יוקר המחייה ליוקר הדיור / עו"ד נתן רוזנבלט
סיכומו של שבוע: למרות הסיכון, דרעי כבר לא מסוגל לשתוק יותר / שמואל קרמרסקי

הידיעות זורמות בדבר עסקת טיעון בין כנופיית שלטון החוק לבנימין נתניהו, ורוב העם – אותו רוב הדוגל במדינה יהודית, ואשר עמד במשך השנים האחרונות מאחורי בנימין נתניהו – מרגיש תחושה קשה של נבגדות, ביחד עם גועל, כאשר מתוודעים לכך שמי שעומד מאחורי אותה עסקה הוא לא אחר מאשר מנהיג המתיוונים בישראל, נשיא 'בית המשפט העליון' לשעבר אהרון ברק שר"י.

זהו אותו ברק, שבמשך מעל ארבעים שנה, מצליח כל הזמן לקעקע את רצון העם, לשבש את הכרעת הבוחר ולהשליט את השקפת העולם המתיוונת שלו – השקפה שהיא נחלתו של מיעוט שמאלני אנטי-יהודי ואנטי-ציוני – על כל מערכות השלטון. אותו ברק מצליח בזקנותו להכניע את מי שבשנים האחרונות הפך לסמל המאבק של אלו שנותרו נאמנים לעם ישראל, לתורתו ולמדינתו – ולשחק לידיהם של אותם בוגדים שפלים שחברו לשמאל ומתרווחים להם על כורסאות הממשלה, כאשר הם בקושי מגרדים את אחוז החסימה.

אין אדם במדינה שבאמת חושב שבנימין נתניהו עומד לדין על 'שחיתות'. אין אדם שלא מבין, שהוא עומד לדין על סרובו לכרוע ברך בפני כנופיית המתיוונים. דווקא הוא – האשכנזי המשכיל החילוני מסיירת מטכ"ל, מלח הארץ – הוא כרת ברית עם החרדים, עם החרד"לים ועם הציבור המסורתי, שברובו הגדול הוא גם מזרחי. על זה הם שנאו אותו, ועל זה הם פברקו את המשפט ההזוי הזה.

תשכחו ממרמה והפרת אמונים, תשכחו משוחד ומסיפורים מגוחכים על שמפניות וסיגרים. תשכחו מבלבולי המח על 'סיקור אוהד' מפי אותם שמאלנים שכל קשקוש שיוצא מפיהם זוכה אוטומטית לסיקור מלטף. יש כאן מלחמת תרבות, מלחמה על נשמת האומה, ואת כל התותחים כוונו הרשעים בשנים האחרונות לעבר בנימין נתניהו.

והגרועים ביותר – הם לא אנשי השמאל הקיצוני החולני. הגרועים ביותר הם בנט וסער, אלקין, ליברמן ושקד, וכל אותם צבועים, שמדברים על 'ימין ממלכתי', אלו שעכשיו יזמינו את הליכוד ל'ממשלת ימין, רק בלי ביבי'. אסור להתפתות להם. זו תהיה ממשלת-בובות של בג"ץ, ממשלה רופסת שתנציח את שלטון האליטות של השמאל, אותו שלטון שנתניהו החליט להזיז, והם – באמצעים דיקטטוריים ובעזרת בוגדים מאוסים בראשות בנט – הצליחו לגבור עליו.

אבל אסור לתת להם את הנצחון בידים. רוב העם אתנו! רוב מוחלט רוצה מדינה יהודית! רוב מוחלט רוצה למחוץ את הבדויים בנגב! רוב מוחלט רוצה כשרות וגיור לפי ההלכה! רוב מוחלט רוצה לחזק את ההתישבות היהודית בחומש ובכל מקום! לא ניתן להם לטשטש את רצון העם. אסור לנתניהו לשחק לידם, אבל אם הוא נשבר ואין לו כוחות להלחם עוד – זה אמנם עצוב, אבל זה לא משליך עלינו, היהודים הנאמנים לעמם ולמולדתם.

אני קורא לחברי הליכוד בראש ובראשונה – לא ללכת לשום ממשלה עם הרשעים הללו. להתיחס אליהם כאל מנודים ומצורעים. שישלטו עוד קצת עד שיתפרקו מעצמם, ואז – ללכת לבחירות ולהביס אותם, אחת ולתמיד. ויום אחרי הבחירות – לנתק את החשמל של הבדויים, להכשיר את ההתישבות הצעירה, לבעוט את מתן כהנא לכל הרוחות, להכניס את ליברמן לכלא, ולהתחיל לבסס כאן את המדינה היהודית, שכולנו מייחלים אליה.

הקב"ה נתן לבנימין נתניהו את הזכות להיות סמל של כל הדברים הטובים הללו, גם אם הוא בעצמו לא הבין זאת. אם הוא רוצה לסגת ולעזוב את המערכה – אנו מצטערים בשבילו, אבל אנחנו לא נוותר ולא נאפשר לאהרון ברק להמשיך להתעמר בעם היושב בציון. המלחמה תמשך, עד הנצחון המוחלט על כוחות הרשע, ובראש ובראשונה על מערכת המשפט המושחתת והרקובה!

הרב יהודה אפשטיין משמש כ יו"ר אגודת 'קדושת ציון' – התאחדות החרדים לדרישת ציון על טהרת הקודש

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גיוואלד!!

כל מילה מאת. חזק ביותר.
אהרון ברק- אנא השלך עצמך כבר לפח האשפה של ההיסטוריה.

ואת זה ישראל אייכלר לא מבין…

חזק ביותר!!! כל מילה בסלע!!!

דברים ישרים!

מטופש ביותר. מה הפכת את נתניהו למשיח שלנו. קשרת את גורלך בגורלו של חילוני, ואז החלטת שלכן הם שונאים אותו, רק בגלל שהוא כביכול מגן על החרדים. שטויות.

אין לי כוח להתווכח על כל מילה שלך. אבל הדברים הם הבל גמור.
מה בין קדושת ציון שמתיימרת להיות אגודה למען הקדושה (ועל הדרך רומסת את דעת התורה וגדולי התורה. אבל זה לא העניין פה) לאיזה חילוני שלא מעניין אותו מאומה משמירת תורה ומצוות, ורק הישרדות אישית וכבוד מדומה מעניין אותו. והדרך זה לתת משהו לחרדים ולשמר אותם בכיס. זה מה שהוא עושה.

רואים אצלו זיק של טירוף מהבריונים מימי בית שני, ומרבו כהנא.
שהשם יעזור שלא יוכלו כל המטורפים האלו להשפיע על הצבור החרדי הקדוש והיקר אמן!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture