השערים פתוחים: יריד הספרים לא ננעל

לאור ההנחיות החדשות סכנת נעילה מרחפת על בתי הכנסת והיכלי הישיבות, שערי יריד הספרים של "המבשר" ועיריית ירושלים ימשיכו לפעול עד יום שני בחצות לילה

כתבות נוספות בנושא:

הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה • צפו

ההגבלות המחמירות מטילות סכנת נעילה על מוסדות התורה ובתי הכנסת ברחבי הארץ, הסכנה המרחפת על עולם התורה ולומדיה בה תלמידי ישיבות אברכי כוללים ומרביצי תורה לא יכולים לשבת מסביב לשולחן וללמוד בחברותא ולהגות בתורה יומם ולילה לצד אוצר ספרי מפרשי התורה, לאור הביקוש הרב ובעקבות פניות רבות מעם הספר התורני, יריד הספרים של המבשר ועיריית ירושלים לא נועל את שעריו.
שערי יריד הספרים ישארו פתוחים עד ליום שני בחצות לילה ולא כמתוכנן עד הערב יום חמישי בחצות, בצל מגבלות הקורונה מיזם יריד הספרים בעולם החסידות אותו השיקו גם השנה 'המבשר' ועיריית ירושלים במתכונת מיוחדת. הכולל, מערך טלפוני מיוחד לרכישה ישירה של ספרים מעשרות מכוני הו"ל וחסידויות לצד גדולי הרשתות אור החיים ועוז והדר, הספרים יגיעו הישר עד לפתח הבית.
לטובת אלפי המשתתפים ובכדי לשמור על ההנחיות, קטלוג יריד הספרים מופץ בכל רחבי הארץ. עם מגוון רחב של אופציות לקבלת הקטלוג, באמצעות פקס, מייל, ווטסאפ ובעמדות נדרים פלוס בכל רחבי הארץ
ביריד: אלפי ספרי חסידות ועוד שלא ניתן להשיגם בחנויות הספרים, פעילויות תוכן מרתקות כמיטב המסורת של ירידי 'המבשר', תחרויות, חידון קליקרים, סיפורי ירושלים ועוד.
השנה לראשונה, הושק מכירה סינית ביריד הספרים בשיתוף ארגון 'קרן ההסעות' מצילים ילד יהודי בשקלים בודדים ואפשר לזכות בספרים בשווי אלפי שקלים, כשכל הכנסות קודש למען 'קרן ההסעות' המחוללת גדולות ונצורות. להצטרפות כאן
לקראת ימין בין המיצרים ולאור ביטול כנסי חיזוק והתעוררות ניתן לשמוע מידי יום שיעורים תורניים מגדולי המשפיעים שליט"א הרה"צ רבי זושא הורביץ רב דקהילות החסידים באלעד, המשפיע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן, הרה"צ רבי יצחק משה ארלנגר, הרה"צ רבי יצחק מאיר מורגנשטרן, הרה"צ רבי יהושע פינק.
רשתות הספרים הגדולות מפציעים במחירים בלעדיים לימי היריד, ספרי 'אור החיים' במבצעי ענק שיאיר את העיניים, וממלכת התורה 'עוז והדר' במכירת ענק של ספרי חסידות מפוארים במחירים מוזלים ביותר.
ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, אמר: "אני מעלה על נס את הצוות המקצועי ראש מינהל תרבות בעיריית ירושלים הגב' אריאלה רג'ואן, מנהל אגף תרבות תורנית הרב פנחס ארליך, מנהל מחלקת אירועים באגף תרבות תורנית הרב אברהם זיטולני, ולעיתון 'המבשר' במיטב כישרונותיהם השכילו לעמוד על קיומו של היריד גם בשנה הזאת, בתוספת שדרוג שתבטיח את הגעת הספרים לכל בית בישראל, כשבשורת ירושלים חופפת עליהם ומלווה אותם עשרת מונים. זכות היא לנו להיות שותפים למפעל הזה גם השנה וביתר שאת".
מנכ"ל 'המבשר' משה פרוש: "אחרי עשר שנים של פעילות רצופה, אנו מודים לה' שעלה בידינו גם השנה להוציא אל הפועל את היריד, וחלילה לא במתכונת מצומצמת אלא להפך: בשדרוג שמביא לכל דורש את הספרים שאותם הוא מבקש היישר לביתו, בכל רחבי הארץ". מנכ"ל 'המבשר' הודה לעיריית ירושלים, "לעומד בראשה, ראש העיר מר משה ליאון, לסגן ראש העיר, הרב יוסף דייטש, ולחברי מועצת העיר מטעם סיעת אגודת ישראל, וכמובן לצוות המקצועי של עיריית ירושלים ראש מינהל תרבות בעיריית ירושלים הגב' אריאלה רג'ואן, מנהל אגף תרבות תורנית הרב פנחס ארליך, ומנהל מחלקת אירועים באגף תרבות תורנית הרב אברהם זיטולני על שיתוף הפעולה הפורה והמבורך הבא לידי ביטוי ביריד הגדול. המשוב האדיר שקיבלנו עם צאתנו לדרך מהציבור הרחב שהתרגש להתבשר כי גם השנה היריד יפעל, מחזק את ידינו והננו סמוכים ובטוחים כי בסייעתא דשמיא ההצלחה תקדם את פנינו לתועלת ההמונים שייהנו מהיריד העשיר וממרכולתו התורנית-חסידית העניפה".
כאמור, היריד יצא לדרך ביום ראשון כ' בתמוז ויימשך עד יום שני כ"ח תמוז בחצות לילה,
קו היריד: 07-338-338-33

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה מטורף התוכנית

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture