צילומים: פלאש 90

סמוטריץ לנתניהו: "אם יש שריטה ברהיט במעונך, אנא תחליף אותו מיד"

בצלאל סמוטריץ מגיב ל"חשיפה הדרמטית" אמש כי "בכירים במשרד רה"מ שהזמינו ריהוט חדש, למרות שהישן נשלח לשיפוץ" וכותב לנתניהו "שהמנהל התקין חשוב אבל אם המשמעות שייקח הרבה מאוד זמן לקנות כיסא או שולחן חדש אז תדאג בבקשה שיקנו מה שצריך"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

אמש "נחשף" בחדשות 10 כי דוח מבקר משרד ראש הממשלה קובע כי בכירים במשרד ראש הממשלה התקשרו ללא מכרז עם "האסם", חנות מעצבים יוקרתית, והזמינו רהיטים למרות שריהוט ישן במעון נשלח במקביל לשיפוץ.

הפעולה ננקטה לאחר שהוחלט, לקראת ביקור נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, לערוך שיפוץ במעון. אנשי משרד ראש הממשלה שכרו בתחילה מעצבת פנים ולאחר מכן יצרו קשר עם "האסם" והזמינו שולחן חדש, זאת למרות שהשולחן הישן במעון נשלח לשיפוץ וחזר – כלומר, במעון ראש הממשלה היה שולחן אחד מיותר.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ בחר להתייחס לפרסום "הדרמטי" במכתב שפרסם ומיועד לראש הממשלה בנימין נתניהו, וכך כותב סמוטריץ "אדוני ראש הממשלה. סליחה שאני מרשה לעצמי, אבל אבל אחרי החשיפה המטלטלת של אביעד גליקמן בערוץ 10 אתמול, אני ממש מוטרד. באמת מוטרד. ואני רוצה לבקש ממך משהו קטן".

"אתה חייב להבין. הכבוד שלך הוא הכבוד שלנו, ואם חלילה תארח מישהו, בין אם יהיה זה נשיא ארה"ב או כל אישיות בכירה אחרת, ומשהו באירוח לא יהיה מושלם, זה לא יפגע בך ובכבודך אלא בכבוד של כולנו. בכבוד של המדינה והעם שכל כך יקרים לנו. אז בבקשה ממך, אם יש שריטה, ולו הקטנה ביותר, באחד הרהיטים במעונך הרשמי, או בכל מקום אחר שאתה מארח בו, אנא ממך תחליף אותו מיד. ואם יש חשש שפתאום אחד הרהיטים יישרט ולא יספיקו לקנות אחד חדש בזמן, אז אנא ממך תדאג שיחזיקו רזרבה של עוד שולחן אחד, או שניים, או אפילו שלושה, כדי שאפשר יהיה להחליף מיד. ולא רק שולחן אלא כל רהיט אחר. זה לא בשבילך אדוני ראש הממשלה, זה בשבילנו. ואנא ממך, וסליחה שוב שאני מרשה לעצמי, תדאג שהבית יהיה תמיד נקי וצבוע למשעי. כי, כאמור, לא מדובר בכבוד שלך אלא בכבוד של כולנו".

סמוטריץ מבהיר אמנם שכללי המנהל התקין חשובים אבל אם גללי המכרז יטחנו לאט מידי אז שלא יתחשב בהם "וכמובן אדוני ראש הממשלה שהמנהל התקין מאוד חשוב לכולנו ואם אפשר שהכל ייעשה במכרז אז מה טוב. אבל אם המשמעות של מכרז אומרת שייקח הרבה מאוד זמן לקנות כיסא או שולחן חדש במקום זה שכבר לא מכבד אותנו, ואם המשמעות של מכרז היא שזה לא יהיה מוכן בזמן כי איזה פקיד, או חשב, או יועץ משפטי, או שומר מוסר מטעם עצמו, יחליט כמו שקורה בדרך כלל שמשהו לא מוצא חן בעיניו, אז תדאג בבקשה שיקנו מה שצריך בלי מכרז כי כאמור מדובר בכבוד של כולנו".

"ואנא ממך" מוסיך חבר הכנסת המעיר מהבית היהודי "אל תיקח קשה את מבקר המשרד שלך וגם לא את מבקר המדינה. וגם אל תכעס עליהם. הם עושים את תפקידם, ומה לעשות שהם חונכו לחשוד בכולם ולראות בכל דבר את הרע ולהסתכל על כל דבר במבט ביקורתי. אין להם את האחריות שיש לך על הכתפיים והכבוד שלנו כולנו מעניין אותם כנראה הרבה פחות מדעתו האישית של איזה פקיד בשרשרת שמעדיף שתקנה את השולחן אצל ספק אחר גם אם זה ייקח עוד חודש. אתה תמשיך לנהל את ענייני המדינה לתפארת מדינת ישראל והם ימשיכו להנפיק דו"חות מגוחכים שיעשו כותרות יום וחצי וייעלמו".

"ועוד משהו אדוני ראש הממשלה, ושוב סליחה שאני מרשה לעצמי לבקש. באמת סליחה" משיך סמוטריץ בחצי הומור "אם אתה אוהב גלידת פיסטוק או כל גלידה אחרת, ואם זה עושה לך טוב – אפילו ככה ממש בקטנה – תזמין בבקשה הרבה מזה. כי חשוב לנו שעם כל העבודה הקשה והעומס והאחריות הכבדה שמונחת על כתפיך תהיה תמיד רגוע ובמצב רוח טוב. חשוב לנו שתהיה שמח, חד ומרוכז. זה אינטרס מובהק שלנו. ממש לא שלך".

"ואם אחרי יום גדוש בעשיה בשביל כולנו אתה צריך להתרווח על הכורסה ולהירגע עם איזו גלידה טובה או להנות מאיזו ארוחת אמצע לילה טובה עם אוכל עממי בחמגשית מאיזו סטקיה ירושלמית כדי שיהיה לך יותר כח לשרת אותנו גם למחרת, אז בבקשה, באמת בבקשה, אל תספור את כל הצעקנים הקטנים והצבועים שלא עושים, וכנראה לעולם גם לא יעשו, פרומיל ממה שאתה עושה למען מדינת ישראל ומחפשים תמיד לקטר ולקנטר. אנא ממך אדוני ראש הממשלה תתעלם מהם לחלוטין ותזמין כל מה שיעזור לך לשרת אותנו טוב יותר (לגבי ארוחת אמצע הלילה מציע לך רק לחשוב על השאלה האם ומה בריא לאכול בשעה מאוחרת לפני השינה)".

לסיום כותב סמוטריץ "אז באמת תודה לך אדוני ראש הממשלה, וסליחה בשם כל צרי העין שכנראה לא יודעים מה זה להיות ראש ממשלה וקצת מקנאים בך. אל תקח אותם קשה מידי. הם ממש מיעוט קטן. רובנו מאוד מודים ומעריכים את מה שאתה עושה למעננו, גם אם אנחנו לא מסכימים איתך על הכל וגם אם יש לנו וויכוחים נוקבים איתך בכמה סוגיות. אנחנו, ולדעתי כמונו רוב העם, יודעים מצויין לעשות את ההבחנה. שלך, בצלאל".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ביבי הכניס מליארדים על גבי מילארידים לקופת המדינה, אבל אסור לו לקנות רהיטים… הזוי!

כל מילה פנינה! ממתי בשבעים שנות המדינה חיטטו כל כך במה שנעשה במעון ראש ממשלה אני מאחל לכל הקנאים עוד הרבה שנות קנאות ואנחנו נמשיך בעשיה.

אהבתי!

חזק ביותר!

ימותו הקנאים

כל הכבוד, אין מילים, צודק בכל מילה.

אלף לייקים!

גבר בצלאל סמוטריץ צודק בכל מילה מותר לאחד שעובד למענינו כ"כ קשה להתפנק קצת

שוטים שבעולם, תמשיכו לרדוף את ביבי על כל שטות, זה רק מביא לו יותר מנדטים, עדיין לא קלטתם את זה.
ביבי גם נהנה מזה!

לאחר מאחד נאומי האופוזיציה של זאב ז'בוטינסקי
שהיה נואם דגול עלה בן גוריון לדוכן ואמר זאיייב מתי כבר תעשו משהו, שנוכל לבקייר…

מילים כדורבנות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture