ניר חפץ. צילום: פלאש 90.

הקלטות חפץ: המיני בר, הכריות והעובדים שמשלמים על רעיית רה"מ

הקלטות נוספות של עד המדינה ניר חפץ שמשוחח עם חשב משרד רה"מ חושפות עוד מההתנהלות של משפחת נתניהו. מחשבון של 6,000 דולר על המיני-בר במלון ועד עובדים שנאלצים לשלם על מוצרים שהגב' נתניהו דורשת. נתיהו: "תעמולה בולשביקית"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הערב נחשפו ב'חדשות 2' תמלילים נוספים משיחות שניהל ניר חפץ (כיום עד מדינה, לשעבר יועץ קרוב למשפחת נתניהו) עם אנשי המקצוע במשרד ראש הממשלה. לאחר שאמש נחשפו הדברים שניהל עם היועצת המשפטית של המשרד בהם דיברו על מזוודות בגדים שנלקחים לחו"ל לצורך ניקוי יבש ומחלוקת על מי יממן את שיפוץ הבית בקיסריה. הערב נחשפו תמלילי השיחה שניהל חפץ עם עם יוסי שטראוס, חשב משרד ראש הממשלה בשעתו.

תחילה מדברים השניים על אופן ההתנהלות בין רעיית ראש הממשלה לשטראוס שעוברת דרך מקורבה של נתניהו, נתן אשל, שלטענת שטראוס גורם להוצאות מיותרות ובעייתיות וגם מסכסך בין ראש הממשלה ורעייתו לבינו.

שטראוס: "ניר תשמע, אתה נראה לי הבן-אדם הרציונלי היחידי בסביבה הארגונית הזו. יש כאן את עזרא סיידוף, הוא רוצה לרצות אותם. הוא יוצר משברים ופותר אותם. יש כאלה אנשים בכל סביבה שזאת שיטת העבודה שלהם. איך הוא עושה את זה? הוא הולך לנתן אשל, שלא משנה מה דעתי עליו אבל לא נוחה, בלשון המעטה".

חפץ: "בוא, אני אתן לך את הדברים על השולחן. נתן אשל, כל דבר שהוא אומר לי להגיד לתקשורת, אני בודק אותו אלף פעם. הוא פשוט משקר בלי שום בעיה".

שטראוס: "אני אספר לך את כל הסיטואציה. בא עזרא סיידוף לנתן אשל וממש נוגע להם בנימים הכי פרימיטיביים והכי דקים. הוא אומר, זה היה ככה וזה היה ככה וההוא היה ככה, ויוסי שטראוס לא מאשר את זה ולא מאשר את זה, והוא יוצר משברים ופותר אותם, ועל ידי כך הוא מאדיר את שמו. הוא יוצר מתחים סביב ראש הממשלה, והוא פקיד שדוחף את המשפחה להוצאות, שאם הוא לא היה מעלה – זה לא היה קורה".

חפץ: "מוכר לי הכול. לא חידשת לי כלום".

שטראוס: "אני בשנה וחצי האחרונות אמרתי לו, תשמע עזרא אין לי עניין לבוא מול ביבי ישירות. מול שרה ישירות. לך אתה לפרונט, אני מאחורה, אני אגבה אותך. עד שבחודש וחצי האחרונים הבנתי שהוא עושה לי נזק ענק".

חפץ: "מה שקורה זה שיש היפוך מציאות: האנשים הטובים ששומרים עליהם זה שלומית (פרגו-ברנע, היועצת המשפטית), ואתה והם מציגים אתכם הפוך. שמו אותך פה על הקופה של משרד ראש הממשלה, אתה צריך לשמור עליה לפי הכללים. לעשות את שלך ביושר… לא למצמץ".

כסף לכריות והמיני בר

שטראוס מספר לחפץ על כך שבכל נסיעה של ראש הממשלה לחו"ל הוא נותן כסף מזומן לעזרא סיידוף, סמנכ"ל בית ראש הממשלה, שאמור לשמש את ראש הממשלה רק למקרה שיואכל במסעדה אך בפועל הכסף הולך לשימושים אחרים וזאת לבקשת רעיית ראש הממשלה.

שטראוס: "יש כאן כמה דברים נורא נורא מוזרים בעיניי. גברת נתניהו למשל נמצאת בארצות הברית, נתתי לעזרא כסף מזומן. אמרתי לו, איפה הכסף? הוא רק למטרה אחת. אם ראש הממשלה ורעייתו במסגרת הביקור בחו"ל הולכים למסעדה ואוכלים – רק אז תשלם עם הכסף הזה. זה הכול. אתה לא קונה כריות ואתה לא קונה סדינים ואתה לא קונה מתנות, שום דבר".

חפץ: "כמה כסף נתת לו?".

שטראוס: "אני נותן לו כל פעם סכום שמספיק לו, 1,500–2,000 דולר. אגב, כשראש הממשלה היה במוסקבה קיבלנו רק על המיניבר, על איזה יומיים או שלושה, 6,000 דולר".

חפץ: "אבל זה בסדר, מותר לו, לא?"

שטראוס: "כן. נכון שמותר לו, אבל צריכים גם איזושהי סבירות מסוימת".

חפץ: "קיבלת חשבון של כריות?"

שטראוס: "לא, היא קנתה פה תבלינים וכל מיני דברים כאלה, ונורא כעסתי על עזרא".

חפץ: "יש עוד מישהי שמתנהגת לא בסדר בנושאים האלה. שמה עדנה חלבני (מתאמת הנסיעות במשרד ראש הממשלה). עכשיו, מה שקורה זה שעדנה ועזרא שם, אבל זה בעיקר עדנה כי היא נוסעת, היא משחקת עם החשבונות של המלון. מה זאת אומרת? היא אומרת להם תעלו לי ב-20 דולר את החדר ואז היא בולעת כל מיני הוצאות אחרות. אתה, למשל, לא רואה את הנתונים של הכביסה. אני יודע שיש לה מזוודות כביסה שהיא מביאה מהארץ, אבל זה לא מופיע בחשבונות. סימן שעדנה בולעת את זה. נתן (אשל) בעצמו סיפר לי שהמלון משחק עם המחירים של החדרים.

העובדים משלמים מכספם על רעיית ראש הממשלה

על פי השיחות בין השניים נשמע כי רעיית ראש הממשלה מאלצת את עובדי המעון לשלם מכספם הפרטי על דברים שהיא מעוניינת לקנות.

שטראוס: "הדבר החמור ביותר – שאשת ראש הממשלה מאלצת אנשים לשלם מכספם עבור כל מיני דברים. למשל, את העוזר הזה של עזרא סיידוף. באו אליי עם החשבוניות ואמרתי להם: תקשיבו, זאת הפעם האחרונה שאני משלם לך, אתה לא אמור לשלם מכיסך".

חפץ: "זה בטח כמה עשרות שקלים".

שטראוס: "כל דבר הם קונים לה, תראה, במיוחד עזרא מפעיל את כל הצוות של המשרד, שזה דבר מטורף בעיניי. והם רצים וקונים לה כל מיני דברים. זה פשוט לא להאמין. זה אנשים שאין להם כסף. מסכנים".

חפץ: "זה דברים קטנים לבית".

שטראוס: "אני לא רוצה להיות שוטר".  

"תיזהר, הם ינסו להפיל עליך דברים"

כאן עובר חפץ להזהיר את שטראוס מהיום בו יצטרך לענות תשובות לגורמי אכיפת החוק על הנעשה בבית ראש הממשלה וממליץ לו (בדומה למה שהמליץ ליועצת המשפטית, כפי שנחשף אמש) לשמור על כל פרט מידע שיוכיח את חפותו.

חפץ: "יוסי, אתה חייב לקחת בחשבון, החיים הם לא תמיד בחירה בין אלטרנטיבה טובה לרעה, אלא בין רעה לפחות רעה. אתה צריך להניח, עכשיו, שיש סיכוי מאוד מאוד מאוד גבוה, להערכתי 95%, שהסיפורים האלה ייגמרו כמו שעזרא היה איתו פעם קודמת (במשטרה). אתה תשב ותצטרך לתת תשובות. לכן, מהרגע שאתה יוצא מהחדר הזה אתה מתכונן ליום הזה. תתעד את הפעילות שלך, כי אתה אדם ישר. אסור בשום פנים שאתה תמצא את עצמך לא מוכן. הם ינסו להפיל עליך דברים ואולי קצת על שלומית (פרגו-ברנע). יש לך את המשפחה שלך, את הבריאות שלך ואת השם שלך. אל תאבד אותם".

שטראוס: "עד כדי כך?"

חפץ: "יש הרבה דברים שאתה יודע ואני לא, אבל יש גם דברים שאני יודע אבל אתה לא יודע. עכשיו, אתה צריך לחשוב מה תגיד בבוא היום, כי ישאלו אותך וזה ייקח עשרות שעות. אז, יוסי, תחשוב על זה".

שטראוס: "מה אתה אומר על נתן (אשל), ניר?"

חפץ: "שתיזהר מאוד".

חפץ: "תראה, יוסי, כשזה יתפרץ, אי-אפשר יהיה לעצור פה את השיטפון, למה? כי כל האנשים האלה ייחקרו, זה יהיה מרוח על כל העיתונים, ואני לא יודע איך זה ייגמר. אם אני הייתי יודע באופן מפורש על משהו שאני יודע שהוא פלילי, אז מייד באותה שנייה אני מתפטר. אבל אני רואה דברים שברור לי שציבורית אני לא יכול להגן עליהם כדובר. אני עוד לא ראיתי משהו שהוא ממש פלילי, אבל אני אומר לך שמחר זה אתה, להבדיל ממני, אתה חותם על מסמכים. שמור על עצמך".

תעמולה בולשביקית

מטעמו של ראש הממשלה נמסר בתגובה כי "הכול שקרים, כולל שקר על המיני בר. בחדרו של ראש הממשלה בדרך כלל אין מיני בר אלא בקבוקי מים וסודה בלבד. חוץ מזה, פעמים רבות חייבו את חדרי כלל המשלחת על חשבון החדר של ראש הממשלה. מעולם לא הייתה הזמנה כזאת של ראש הממשלה ולו הייתה, היא הייתה נבדקת במסרקות ברזל כבר ב-2010".

עוד הוסיפו כי "די לקרוא את דבריו של יועץ תקשורת לשעבר כדי להבין עד כמה ההכפשות הללו נגד שרה נתניהו מרושעות ומשוללות יסוד" וכאן מפרטים בתגובה מטעמו של ראש הממשל הודעה מחמיאה ששלח חפץ לגב' נתניהו. "כנראה שההצלחות הגדולות של ראש הממשלה מול איראן מטרידות את ערוץ 2" נמסר מטעמו שדל נתניהו.

בנוסף, נתניהו תקף בחריפות את 'חדשות 2' בעמוד הפייסבוק שלו וכתב "חדשות 2 משדרים כל ערב רכילות שקרית ועושים רצח אופי לי ולמשפחתי. ממש תעמולה בולשביקית שכל כולה סיפורים מלפני שנים שלא היו ולא נבראו. ברור למה הציבור לא קונה את השטויות שלהם". 

נתניהו הוסיף: "במשך שנים הם קברו ואתרגו ביזבוזים וחריגות של עשרות מיליונים מצד ראשי ממשלות ונשיאים מהשמאל, ונגדי הם מנהלים קמפיין של רצח אופי על גלידה, חמגשיות ורכילות שקרית. את הדמוניזציה הזאת הם עושים באופן קבוע לימין, לדתיים, למסורתיים – לכל מה שהוא לא הם".

אחרי החמגשיות: מזוודות בגדים לניקוי יבש בחו"ל

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חולי נפש. פשוט בני בליעל. משיגענעס . אין להם תיקון לחולי נפש השמאלנים החילונים האלה. מה אתם משתגעים אחרי ראש הממשלה ורעייתו המסכנים? מדינה של חילוני נפש טיפשים חסרי תורה ואמונה בשם. אתם לא בני אדם בכלל. תפסיקו לבייש את העם היהודי. צריך לרגום אותכם באבנים. לכו מפה לח"ול שם תראו מה יעשו לכם הגויים. תתביישו לכם. חסרי מוסר שכמותכם.

ביבי'לה, נראלי שהפעם המשפט שלך "לא יהיה כלום, כי לא היה כלום" כבר לא עובד.

די מספיק להוריד את הרמה לכריות וסדינים וכביסה עד לאן הגיעו הרשעים האלה תעזבו כבר את ראש הממשלה הוא לא עשה לכם שום דבר רע די להכפשות האלה אף אחד כבר לא מאמין לכם, עם ישראל איתך בנימין נתניהו היקר כולנו מצדיעים לך ומגבים את משפחתך איננו מאמינים לדברי הסרק וההבל. ביבי מלך ישראל

דייייי נמאס כבר מלגנוב את המדינה
נתניהו הביתה!!!!!!!

צריך לטוס לחו"ל כדי לכבס בגדים….. השתגעו לגמרי……

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture