מעון ראש הממשלה (צילום ארכיון: יוסי זמיר פלאש 90)

נחשף: תמלולי החקירה של היועצת המשפטית במשרד רה"מ

ההקלטות ממשיכות להכות במשפחת נתניהו: הערב נחשף תמלול העדות במשטרה של היועצת המשפטית במשרד רה"מ, עו"ד שלומית פרגו ברנע מהם עולה חשד לדיווחי שקר ובקשות חריגות לשיפוצים במעונות רה"מ. נתניהו: "משפחת נתניהו תמיד נהגה כחוק"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ההקלטות ממשיכות להכות במשפחת נתניהו: לאחר שבמהלך השבוע נחשפו הקלטות של שיחות שניהל ניר חפץ (כיום עד המדינה, לשעבר יועץ קרוב למשפחת נתניהו) עם היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה ועם חשב המשרד. הערב חושפים ב'חדשות 2' את תמלול העדות במשטרה של היועצת המשפטית במשרד רה"מ, עו"ד שלומית פרגו ברנע מהם עולה חשד לדיווחי שקר ובקשות חריגות לשיפוצים במעונות רה"מ.

תחילה מספרת עו"ד ברנע שמכהנת כבר שנים רבות בתפקיד, עוד בימי אולמרט, את ההבדל בין ההתנהלות בזמנו להתנהלות מול משפחת נתניהו.

עוה"ד שלומית פרגו-ברנע לחוקר: "היקף הבקשות, מידת הדחיפות, מהות הבקשות, ואופיין בתקופת אולמרט היו מצומצמות לאין שיעור לעומת הבקשות והדרישות של משפחת נתניהו. משפחת אולמרט החזיקה למשל דירה פרטית בתל-אביב. כמעט ולא זכורות לי בקשות בנוגע לדירה זו. היו בקשות שהתייחסו לאירוע במעון הרשמי ואז הגבלתי את מספר המשתתפים ל-20. לא אישרתי מסיבה לכבוד הולדת הנכד (של אולמרט) על חשבון המדינה. היו בקשות נוספות אבל במינון מאוד נמוך. כשהשבתי בשלילה (לא) נתקלתי ביחס עוין כתוצאה מכך. משפחת נתניהו מעבירה בקשות לעיתים תכופות מאוד בהיקפים כספיים משמעותיים".

חוקר: "מצד מי זכית ליחס עוין כאשר השבת בשלילה?"

ברנע:"כאשר הייתה הצטברות של תשובות שליליות לבקשות ולאישור הוצאות שהועברו ממשפחת נתניהו, וכאשר מי מגורמי המשרד הזין את משפחת נתניהו במחשבה שאני לא מאשרת בקשות שונות, נתקלתי ביחס עוין לעיתים מצד ראש הממשלה".

ברנע מספרת עוד: "נדרשתי להתמודד עם ניסיונות להערים על הנוהל, ועם הצורך לבקרה מתמדת באשר לנכונות הטענות והבקשות, כאשר תשובות שליליות הובילו ליחס עוין כאל מי שלא משתפת פעולה. זה נועד לרכישות במעון הפרטי כגון: תיקון תריסים, תיקון נזילות, איטום, תיקון שביל. מספר הבקשות לאורך כל השנים הוא עצום. אפשר לראות בפרוטוקולים השונים של ועדת השלושה, ובהמשך בישיבות שונות בלשכה… ונדמה לי שיש בקשות רבות נוספות שכלל לא הגיעו אליי".

חוקר: "אמרת 'נדרשתי להתמודד עם ניסיונות להערים על הנוהל', למה כוונתך?"

ברנע: "כאשר תיקון ליקויים שונים הוצג כתחזוקה למרות שהדבר מהווה השבחה, כאשר מצביעים על צורך דחוף בתיקון מיידי למרות שהצורך הזה לא קיים, דוגמת צ'ילר (מזגן גינה) חדש למעון הפרטי, שנאמר לי ע"י איל גבאי ש"המכשיר שובק". עלות צ'ילר באותה תקופה עמדה על 70 – 120 אלף ₪. הצ'ילר עובד עד היום. אגב אני מקווה שהצ'ילר ימשיך לשרת נאמנה עוד שנים רבות את משפחת נתניהו…"

עוד מספרת ברנע בעדותה במשטרה: "התבקשתי על ידי מנכל המשרד דאז, אייל גבאי, לאשר הוצאה על תיקון נזילה בהתאם להצעת מחיר. ההצעה נשאה תאריך פקס של מספר חודשים קודם כניסתו של ראש הממשלה לתפקידו, וסימון וי ליד חלק מהעבודות. אמרתי לאייל (גבאי) שלפני שאני מאשרת, יש להסביר מדוע ההצעה נושאת תאריך של חצי שנה קודם, ומה משמעויות סימני הוי, האם זה אומר שהעבודה כבר בוצעה? הצעתי לאייל שראש הממשלה ימשוך את הבקשה. ראש הממשלה אכן משך את הבקשה, ייתכן שההצעה הוגשה אלי בטעות…"

חוקר: "העדת שפנה אלייך מישהו …שביקש לא למסור את שמו ומסר שהמשרד מעסיק את החשמלאי אבי פחימה שמשפחת נתניהו נהגה לעבוד איתו בבית בקיסריה, למרות החלטת 'ועדת השלושה'. שהוא חבר מרכז הליכוד ואירח את משפחת נתניהו בחגיגות המימונה. בעקבות דברים אלו פתחת בבדיקה. מתוכן השיחה בינך לבין ניר חפץ עולה כי אותו עובד הוא ניר חפץ. תאשרי את הדברי"..

ברנע: "מאשרת".

עוד מוסיפה ברנע: "אין לי סמכות לקבוע איזה סמכויות המנכ"ל יפקיד בידיו של הסמנכ"ל (סיידוף). הניסיון שלי להגיד למנכ"ל שעזרא סיידוף סרח בסיפור החשמלאי – נתקל בהתנגדות נחרצת מצידו".

"מסע ההכפשות"

מטעמו של ראש הממשלה נמסר בתגובה: "מסע ההכפשות היומי נגד ראש הממשלה ורעייתו לא מנע ולא ימנע ממנו להמשיך ולעשות את הדברים החשובים למדינה בביטחון ובכל תחום אחר. מעולם לא גולגל שום תשלום פרטי של משפחת נתניהו על המדינה. לא ניקח חלק בפסטיבל ההדלפות השיטתי שלכם ולא נגיב לכל פרסום מסולף, מגמתי ושקרי שאתם מציגים. משפחת נתניהו תמיד נהגה כחוק".

אתמול כתב נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו "חדשות 2 משדרים כל ערב רכילות שקרית ועושים רצח אופי לי ולמשפחתי. ממש תעמולה בולשביקית שכל כולה סיפורים מלפני שנים שלא היו ולא נבראו. ברור למה הציבור לא קונה את השטויות שלהם".

נתניהו הוסיף: "במשך שנים הם קברו ואתרגו ביזבוזים וחריגות של עשרות מיליונים מצד ראשי ממשלות ונשיאים מהשמאל, ונגדי הם מנהלים קמפיין של רצח אופי על גלידה, חמגשיות ורכילות שקרית. את הדמוניזציה הזאת הם עושים באופן קבוע לימין, לדתיים, למסורתיים – לכל מה שהוא לא הם".

הקלטות חפץ: המיני בר, הכריות והעובדים שמשלמים על רעיית רה"מ

אחרי החמגשיות: מזוודות בגדים לניקוי יבש בחו"ל

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מכל התמלול של הדברים שהוצגו פה
מישהו יכול להצביע על משהו פלילי?
אם אלו הם ההקלטות של ניר חפץ מה שפורסם כאן היום ומה שפורסם כאן אתמול
יש מסקנה אחת אותה קבע ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו
לא יהיה כלום כי לא היה כלום ואין כלום

בדיחה ממש חקירות על סטייל

מאיפה ההדלפות אם לא מהמשטרה?
איפה הבטחות של המשטרה?
אתמול עוד היה אפשר להגיד שזה לא בא מהמשטרה אבל היום?!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture