המהלך המבריק של השנה שזיכה את משרד הפרסום בפרס היוקרתי

בתחרות הבינלאומית היוקרתית הנערכת כבר 18 שנה גם בישראל, זכה משרד הפרסום "מימד" בפרס הזהב בקטגוריית המגזרים בשל הקמפיין המוצלח למחלבת טרה, שהובילה לשינוי הרגלי הצריכה של הציבור החרדי בכל הקשור לקניית מוצרי חלב

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

מהלך שיווקי מנצח של מחלבת טרה עם עליה משמעותית בנתחי שוק זיכו את מחלבת טרה ופרסום מימד בפרס זהב – מקום ראשון בתחרות האפ"י היוקרתית – קטגורית מגזרים. תחרות האפי Awards Effie – היא תחרות בינלאומית המתקיימת ב-49 מדינות ובהן ישראל.

התחרות הפכה עם השנים למותג יוקרתי ולאות של הכרה והוקרה למהלכי שיווק מוצלחים ואפקטיביים, בקרב כל העוסקים בעשייה השיווקית ובתעשיית השיווק והפרסום בישראל. השנה זו השנה ה-18 לקיום התחרות בישראל. כאשר לגמר הגיעו 50 קמפיינים ומהלכי פרסום שהתמודדו בקטגוריות שונות.

המהלכים דורגו בידי צוות בן 70 שופטים, בהם אנשי שיווק, פרסומאים, אנשי יח“צ, יעוץ ומחקר, ואנשי אקדמיה, וכאמור, את המקום הראשון בקטגוריית מגזרים גרפה "מימד". את הזכייה קיבלו במסגרת טקס האפי 2018, שנערך בהובלת איגוד השיווק, איגוד הפרסום והמי“ל. באירוע היוקרתי השתתפו מאות אנשי שיווק, בהם בכירים מעולם הפרסום לצד מנכ“לי החברות המובילות במשק וסמנכ“לי השיווק.

כאמור, פרסום מימד ומחלבת טרה זכו בפרס הזהב בקטגוריית המגזרים על שינוי שוק החלב במגזר החרדי, הפרס מבטא את הציון הגבוה ביותר בכל הפרמטרים: אסטרטגיה, קריאייטיב, מדיה ואפקטיביות המהלך. כידוע, בשנים האחרונות הצרכן החרדי מקבל באהדה את המהפכה האיכותית בעולם החלב שמובילה מחלבת טרה ומביע אמון במוצרי החברה.

עם השנים עלתה דרישה מצד הצרכנים לכשרות מהודרת שתתאים לכולם. מטרת המהלך הייתה לפתוח את התחרות בשוק החלב החרדי, ולאפשר לצרכן לבחור את העדפותיו במקרר החלב לפי איכות וטעם המוצר. בקמפיין מתוזמן ומחושב, עם קריאייטיב מותאם אשר נמשך לאורך מספר חודשים בהובלת משרד הפרסום מימד, העבירה מחלבת טרה לצרכן את המסר כי מהיום הבחירה בידיו.

בעקבות המהלך, הכפילה מחלבת טרה את כוחה בשוק וזינקה בעשרות אחוזים על חשבון המתחרות. כיום עשרות אלפי צרכנים חדשים בוחרים במוצרי טרה בגלל האיכות, הטעם והערכים הבריאותיים הייחודים למחלבות טרה – ועל כך זכתה "מימד" בפרס היוקרתי.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא קשור לפרסומות כזו או אחרת, רק המחיר מדבר במגזר החרדי.

לא קריאייטיב ולא שיווק ולא יח"צ. פשוט חותמת הכשרות של העדה החרדית!

הפרס צריך ללכת לבד"צ כמובן

הפרס צריך ללכת למנהל המכירות! כשמוכרים לך 3 ב10 למה שלא ירוץ?

אני אישית קונה חלב טרה בגלל ששמתי לב שהתאריך אחרון שלהם תמיד יותר מאוחר

בטוח שההצלחה של טרה זה בגלל ששינו הכשר!!!

תגידו מה שתגידו, תנובה הכי טעים!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture