בתחרות הבינלאומית היוקרתית הנערכת כבר 18 שנה גם בישראל, זכה משרד הפרסום "מימד" בפרס הזהב בקטגוריית המגזרים בשל הקמפיין המוצלח למחלבת טרה, שהובילה לשינוי הרגלי הצריכה של הציבור החרדי בכל הקשור לקניית מוצרי חלב

מהלך שיווקי מנצח של מחלבת טרה עם עליה משמעותית בנתחי שוק זיכו את מחלבת טרה ופרסום מימד בפרס זהב – מקום ראשון בתחרות האפ"י היוקרתית – קטגורית מגזרים. תחרות האפי Awards Effie – היא תחרות בינלאומית המתקיימת ב-49 מדינות ובהן ישראל.

התחרות הפכה עם השנים למותג יוקרתי ולאות של הכרה והוקרה למהלכי שיווק מוצלחים ואפקטיביים, בקרב כל העוסקים בעשייה השיווקית ובתעשיית השיווק והפרסום בישראל. השנה זו השנה ה-18 לקיום התחרות בישראל. כאשר לגמר הגיעו 50 קמפיינים ומהלכי פרסום שהתמודדו בקטגוריות שונות.

המהלכים דורגו בידי צוות בן 70 שופטים, בהם אנשי שיווק, פרסומאים, אנשי יח“צ, יעוץ ומחקר, ואנשי אקדמיה, וכאמור, את המקום הראשון בקטגוריית מגזרים גרפה "מימד". את הזכייה קיבלו במסגרת טקס האפי 2018, שנערך בהובלת איגוד השיווק, איגוד הפרסום והמי“ל. באירוע היוקרתי השתתפו מאות אנשי שיווק, בהם בכירים מעולם הפרסום לצד מנכ“לי החברות המובילות במשק וסמנכ“לי השיווק.

כאמור, פרסום מימד ומחלבת טרה זכו בפרס הזהב בקטגוריית המגזרים על שינוי שוק החלב במגזר החרדי, הפרס מבטא את הציון הגבוה ביותר בכל הפרמטרים: אסטרטגיה, קריאייטיב, מדיה ואפקטיביות המהלך. כידוע, בשנים האחרונות הצרכן החרדי מקבל באהדה את המהפכה האיכותית בעולם החלב שמובילה מחלבת טרה ומביע אמון במוצרי החברה.

עם השנים עלתה דרישה מצד הצרכנים לכשרות מהודרת שתתאים לכולם. מטרת המהלך הייתה לפתוח את התחרות בשוק החלב החרדי, ולאפשר לצרכן לבחור את העדפותיו במקרר החלב לפי איכות וטעם המוצר. בקמפיין מתוזמן ומחושב, עם קריאייטיב מותאם אשר נמשך לאורך מספר חודשים בהובלת משרד הפרסום מימד, העבירה מחלבת טרה לצרכן את המסר כי מהיום הבחירה בידיו.

בעקבות המהלך, הכפילה מחלבת טרה את כוחה בשוק וזינקה בעשרות אחוזים על חשבון המתחרות. כיום עשרות אלפי צרכנים חדשים בוחרים במוצרי טרה בגלל האיכות, הטעם והערכים הבריאותיים הייחודים למחלבות טרה – ועל כך זכתה "מימד" בפרס היוקרתי.