צילום אילוסטרציה: יונתן סינדל / פלאש 90

אושר סופית: זמן המתנה למענה אנושי מקצועי לא יעלה על 6 דקות

לפי ההצעה שאושרה אמש במליאת הכנסת, החברות יחויבו לאפשר ללקוח לקבל מענה אנושי מיד לאחר בחירת השפה, בפניות של טיפול בתקלות, בירורים בחשבון וסיום התקשרות בזמן המתנה שלא יעלה על 6 דקות. ההצעה תחול גם על הבנקים וחברות הביטוח.

מליאת הכנסת אישרה אמש בקריאה שניה ושלישית את הצעת החוק של יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, לקיצור זמני ההמתנה למענה אנושי מקצועי לטיפול בתקלות, בירור מצב חשבון וסיום התקשרות. התיקון יחול על כל החברות במשק ובכללן, באופן חסר תקדים, גם על הבנקים וחברות הביטוח ויכנס לתוקף בעוד כשנה.

ההצעה עברה ברוב של 58 ח"כים וללא מתנגדים.
 
לפי ההצעה שאושרה, החברות יחויבו לאפשר ללקוח לקבל מענה אנושי מיד לאחר בחירת השפה, בפניות של טיפול בתקלות, בירורים בחשבון וסיום התקשרות בזמן המתנה שלא יעלה על 6 דקות. עוד נקבע, באופן חסר תקדים, כי ההצעה תחול גם על הבנקים וחברות הביטוח.

ח"כ כבל אמר במליאה: "היום נדמה שהתחרות היא מי ייתן את השירות הגרוע יותר ולציבור הגיעו מים עד נפש; 10 שנים שהחוק הזה מקודם והחברות רק מצאו תירוצים איך לתת שירות גרוע. עשינו מהפכה של ממש, אני ממש מקווה שסבלם של הלקוחות בהמתנה על הקו הגיע לקיצו".
 https://www.jdn.co.il/breakingnews/941636

4 תגובות

ומה עם משרדי ממשלה?
תוך כמה זמן הם יענו לטלפונים אם בכלל?
על מה הם מקבלים שכר כפול מבמגזר הפרטי?

בס"ד. יפה יוזמה ברוכה. חסל סדר להקשיב למענה ממוחשב במשך 10 דקות, ואז לקבל הודעה ממוחשבת ש"עקב עומס וזמני המתנה ארוכים… נשאיר טלפון ונחזור אליך"

מה יהיה עם "שיחתכם חשובה לנו"?(:

האם החוק תקף ללקוחות עסקיים?

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן