Hadas Parush/Flash90

בנט: "עדיף לחטוף גינויים, מאשר להספיד ילדים"

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי נאם היום בטקס האזכרה השנתי להדר גולדין ואמר כי "כחבר קבינט, שהיה בין אלו ששלחו את הדר, להגן על אזרחי ישראל מפני אויבינו, אני גם מחויב להשיבו לביתו. צוק איתן יסתיים רק אחרי שהדר ואורון יגיעו לקבר ישראל"


צפו: נתניהו היום באוגדת עזה

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט אמר היום כי "עדיף לחטוף גינויים מהעולם על שהרגנו משגרי עפיפוני תבערה מאשר להספיד ילדים שחלילה ייפגעו בגן ילדים. מי שמשגר בלוני אש לעבר ילדינו הוא מחבל ויש לחסלו". עוד הוסיף בנט כי "כחבר קבינט, שהיה בין אלו ששלחו את הדר, להגן על אזרחי ישראל מפני אויבינו, אני גם מחויב להשיבו לביתו. צוק איתן יסתיים רק אחרי שהדר ואורון יגיעו לקבר ישראל".

את הדברים אמר בנט בטקס האזכרה השנתי במלאת ארבע שנים לנפילתו וחטיפתו של סגן הדר גולדין במהלך קרב רפיח בבצע "צוק איתן" שהתקיים היום (שלישי) בבית העלמין הצבאי בכפר סבא. בטקס נכחו גם שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון, רמ"ט פיקוד מרכז תא"ל עופר וינטר, ח"כ אורן חזן, ניצב המשטרה לשעבר יוסי סדבון, מפקד חטיבת גולני אל"ם שמחה בר כליפה, חבריו של גולדין מהיחידה, בני המשפחה ומאות בני אדם נוספים.

משפחת גולדין לוחצת על האיחוד האירופי להתנות את המשך הסיוע ההומניטרי שלו לעזה בקיום ההתחייבויות הבינלאומיות והחוק הבינלאומי ההומניטרי – שכולל גם את בנם, הדר. בני המשפחה נפגשו בשבוע שעבר בישראל עם נציגים מהאיחוד האירופי, שהגיעו לבחון את המדיניות שלהם סביב הסכסוך הישראלי פלסטיני.

הם הציגו במפגש את עמדתם ולפיה המוסדות הבינלאומיים צריכים להעניש את חמאס על שהוא מונע אינפורמציה בנוגע למצב החיילים הדר גולדין ואורון שאול וכן על האזרחים המוחזקים בידי חמאס. עוד הם ציינו כי בניגוד לחוק הבינלאומי, חמאס מסרב להחזיר את גופות החיילים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ביבי, אינך רוצה שיבואו אליך בטענות, בסדר, אבל אל תקרא יותר לעצמך מר ביטחון.
ליברמן, כשאתה באופוזיציה יש לך פתיל קצר, ומחסל את הנייה תוך 24 שעות, כשנותנים לך ג'וב, אתה מאריך את הפתיל הקצר.
והכי משונה: למה לא נערכתם מראש לתרחיש של טרור עפיפונים? למה אתם נגררים למצוא פתרון טכנולוגי (שאגב, לא יימצא), ואינכם יוזמים ומובילים מראש פתרונות טכנולוגים ומענה מודיעיני, וכן מענה של ענישה והרתעה, עוד לפני שהפלסטינים העלו על דעתם לשגר עפיפוני תבערה? ~ כל – כך קשה להשכיל מראש אילו איומים יכולים להיווצר?! אבל זה המדיניות של צה"ל ושל ביבי וליברמן: לחשוב מה האיום הנוכחי על מדינת ישראל, ולא מה האיום הבא על מדינת ישראל!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו