יַחֲלִיפוּ כֹחַ • אירוע פתיחת בין הזמנים של בחורי הישיבות באלעד

סיומי מסכתות, קומזיץ מרגש, שחיה לילית ואוכל יהודי בשפע: 1500 תלמידי ישיבות בין הזמנים השתתפו ביום שלישי האחרון באירוע "פתיחת בין הזמנים" שנערך ביוזמת מ"מ ראש העיר, בהפקתו ובניהולו המסור של מנהל הלשכה, מוישי רבר

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

תחת הכותרת "פותחים את בין הזמנים" השתתפו ביום שלישי כ-1500 תלמידי ישיבות בין הזמנים בעיר– תלמידי הישיבות המובחרות בארץ, באירוע מושקע שנערך באווירה מיוחדת ואיכותית, שהופק לטובת ולהנאת תלמידי הישיבות הנופשים בימים אלו ואוגרים כוחות לקראת חודש אלול והימים הנוראים. האירוע אורגן זו השנה השניה ע"י לשכת מ"מ וסגן ראה"ע בעיר הרב שמואל גרוסברד בשיתוף קופ"ח "מאוחדת", והתנהל בפיקוח בד"צ אלעד. מי שעמד מאחורי היוזמה, הארגון בפועל והתיאום המדוקדק של האירוע הוא ראש הלשכה המסור, מוישי רבר. האירוע נערך בפארק "נחשונית במים" בתיאום "מיה שיווק בריכות לציבור החרדי", כאשר המשתתפים הגיעו למקום בהסעות ישירות שהועמדו כשירות מיוחד ע"י חברת "קווים עילית".

בראשיתו של האירוע המיוחד נערכו במקום סיומי מסכתות ע"י תלמידי הישיבות כשלאחמ"כ נערך 'קומזיץ' עם שירי אהבת התורה ועוד… ע"י הזמר והחזן המפורסם אברימי רוט יחד עם מקהלת "נרננה" בליווי מוזיקלי של "יענקי רובין" כשבמהלך הערב אף התקיימו הגרלות לבחורי הישיבות על מוצרים יקרי ערך בחסות "ברון כובעים" אלעד, רשת "ליבוביץ" בני ברק, רשת "רפאלי" אלעד, ו"אופטיקה ספיישל 280" אלעד לאחר ה'קומזיץ' וההגרלות נערכה תפילת מעריב ברוב עם, כשלפני התיבה עובר הרה"ג רבי יגאל בראון שליט"א.

במהלך הערב שהונחה ע"י ראש ישיבת בין הזמנים "מאור שרגא" ור"מ במכינה לישי"ק "שאגת אריה" הרב אליעזר כהן נשא דברים מ"מ ראש העיר הרב שמואל גרוסברד, שהסביר את מהות ימי "בין הזמנים" ע"פ משנתם של גדולי הדורות, ואת דברי הסטייפלר זיע"א שעל בין הזמנים נאמר "אין אדם לומד אלא במקום שליבו חפץ" וזה מה שעושים תלמידי "ישיבות בין הזמנים" ולכן הוא שמח על האירוע המיוחד לטובת תלמידי הישיבות היושבים על תלמודם גם בימי "בין הזמנים". בסיום דבריו הודה לראש העיר הרב ישראל פרוש ולמנהלי ישיבות בין הזמנים על שיתוף הפעולה המוצלח, כן הודה ליו"ר סיעת "דגל התורה" בעיר הרב אברהם שטרן ולחבר הנהלת העיר הרב אבי דיין על השתתפותם. מ"מ ראש העיר אף הודה באופן מיוחד למנהל לשכתו הרב משה רבר שארגן ודאג לכל הפרטים באירוע המיוחד, לקופ"ח "מאוחדת" ולרב משה כהן סגן מנהל המחוז של קופ"ח "מאוחדת", ולשאר נותני החסויות לערב מיוחד זה.

בהמשך נשא דברים ראש העיר הרב ישראל פרוש שהודה בחום לממלא מקומו הרב שמואל גרוסברד ולרב משה כהן סגן מנהל קופ"ח "מאוחדת" על היוזמה המבורכת, וסקר את התפתחות הישיבות בעיר בשנים האחרונות ובעתיד הקרוב. סיים את דברי הברכה סגן מנהל המחוז של קופ"ח מאוחדת הרב משה כהן, שאמר שכתושב העיר משנות הקמתה לפני כ-20 שנה, אז היה ניתן לספור את בחורי הישיבות על כף היד, הוא מתרגש לראות את כמות בחורי הישיבות בעיר כשבסיום דבריו הודה על שיתוף הפעולה עם לשכת מ"מ ראש העיר הרב גרוסברד. מנחה האירוע הודה לכלל נותני החסויות לערב זה ובכללם לחברת המתנסי"ם ולמנהלה מר מנחם הורביץ, לחברת "טמפו" ולחברת "לד לייט" על תרומתם להצלחת האירוע.

בהמשך הערב המהנה עמדו הבריכות והמגלשות שבפארק לטובת בחורי הישיבות במשך כ-4 שעות, כשבמהלכם – תחת הכותרת "טועמיה חיים זכו" חולקו לציבור 2000 מנות של צ'ולנט ושאר מטעמי השבת, מהקייטרינג של נתי מנגל בכשרות בד"צ אלעד, לצד אלפי פחיות שתיה תרומת חברת "טמפו". כשהאירוע כולו מגבש ומלכד את תלמידי הישיבות בעיר. ומסתיים בהרגשה מרוממת של "וקווי ה' יחליפו כח" עם נסיעות ישירות שבוצעו ע"י חברת "קווים עילית" מפארק "נחשונית במים" לאלעד.

במהלך הערב, ניגשו תלמידי הישיבות למ"מ ראה"ע הרב שמואל גרוסברד והודו לו על האירוע המוצלח, וביקשו ממנו לפעול לביצוע עוד אירועים דומים לטובת תלמידי הישיבות, כאשר גם בימים שלאחר האירוע המיוחד, הוסיפו הרשמים החיוביים מערב זה ללוות את המשתתפים והוריהם שביקשו להודות למ"מ וסגן ראש העיר ולמנהל לשכתו הרב משה רבר.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture