הדר גולדין ואורן שאול הי"ד

"אביו של אורון מת כי נתניהו בגד בו, נתניהו בוגד במדינת ישראל"

אמו של חלל צה"ל המוחזק ברצועת עזה תקפה הערב בחריפות את ראש הממשלה והאשימה אותו בבגידה במדינת ישראל, "יש פה מר ביטחון, מר ביבי נתניהו, שבוגד בביטחון של חיילי צה"ל. זה מר ביטחון שבוגד במדינת ישראל"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בשעה זו מתכנס הקבינט המדיני ביטחוני בכדי לדון בתכנית ההסדרה העתידית המתגבשת בימים אלה עם חמאס, משפחות גולדין ושאול שגופות בניהן מוחזקות ברצועת עזה, כינסו הבוקר מסיבת עיתונאים ובה תבעו להתנות את ההסדרה בהחזרת גופותיהם של הדר ואורון ז"ל. בני המשפחות סיפרו על מפגש קשה שהיה להם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני שנתיים, והערב ממשיכה לאה גולדין, אמו של הדר גולדין הי"ד, במתקפה חריפה נגדו בראיונות לכלי התקשורת.

גולדין התייחסה לפגישה הטעונה עם ראש הממשלה שעליה סיפרו הבוקר והוכחש על ידי לשכת ראש הממשלה וטענה שנתניהו צעק עליה ועל משפחות שכולות אחרות. "אני לא מוכנה ללכת אחורה", אמרה גולדין. "הפגישה הזו הייתה נוראית כי אני השתתפתי בה ואני לא מוכנה להוסיף אף מילה. זו בושה וחרפה למדינת ישראל שארבע שנים אחרי המלחמה החיילים עדיין לא חזרו משדה הקרב", בראיון אחר סיפרה "ישבתי שם אחרי שנחתם ההסכם הסופי והסברתי לו שהוא לא עמד במילה שלו. אם הוא באמת נזף בה? יותר מזה. למה רק עליה הרים את הקול? מה? עלינו לא? אתם חושבים שלא ספגנו את המנה שלנו? זה לא מכובד". גולדין הוסיפה בראיון לרדיו 103 כי "אביו של אורון שאול מת משברון לב לאחר שבנימין נתניהו, החבר שלו מהליכוד, בגד בו".

בראיון ל'חדשות 2' אמרה גולדין כי "בדיוק לפני ארבע שנים, הדר נשלח לעזה על-ידי ראש הממשלה ושרי הקבינט כדי להגן על מדינת ישראל. שלחו אותו לא מוגן בזמן הפסקת אש. חמאס ניצל אותה, הרג את צוות החוד וחטף את הדר לתוך המנהרות. אותם שרי קבינט, מתוך חוצפה בלתי נסבלת רוצים לספר לי שהם הולכים לדבר על הפסקת אש. הם עוד לא פתרו את הפסקת האש הקודמת שבה נחטף הבן שלי. על איזו הפסקת אש הם מדברים? מה זו השערורייה הזו?".

גולדין הוסיפה שהמשפחות מעולם לא ביקשו לפגוע במצב ההומניטרי בעזה, אבל הדגישה שנתניהו הבטיח למשפחות שהחזרת הבנים תהיה תנאי מקדים לכל עסקה עתידית עם חמאס. "הוא אמר שבכל הסכם, עסקה או הסדרה יהיה תנאי מוקדם להשבת הבנים", אמרה גולדין. "זה מבחן אמינות לאויב, לשותפים שלנו בארה"ב ומצרים ומבחן אמינות לראש הממשלה ולשרי הקבינט ששלחו את בני לעזה. מי ישמור על החיילים?".

גולדין תקפה בראיון בחריפות את נתניהו ואמרה כי "יש פה מר ביטחון, מר ביבי נתניהו, שבוגד בביטחון של חיילי צה"ל. זה אותו מר ביטחון שבוגד בביטחון של משפחות חיילי צה"ל. זה מר ביטחון שבוגד במדינת ישראל. איך נוצר מצב במדינת ישראל שהמערכת כולה דואגת רק לאויב?".

"אנחנו קוראים לביבי להתנהג כמו טראמפ", הוסיפה אמו של החייל שנחטף במבצע צוק איתן. "טראמפ הכין את קוריאה הצפונית וטען שהוא הולך לבצע משהו במדינה, ודרש כתנאי מוקדם לשחרר את הנעדרים. רק אז הוא הסכים להיפגש עם המנהיג של המדינה. תנאי להמשך התהליך הוא השבת החיילים – זה מבחן האמינות לאויב ולשותפים שלנו וזה מבחן האמינות לראש הממשלה ולשרי הקבינט ששלחו אותם לקרב. הם חייבים להחזיר אותם. החזרת השבויים קודמת לכל, אין כאן ציר ואין כאן סקלה. כבר ארבע שנים אנחנו מנסים להזיז את הקיר בנימין נתניהו, שרוקם את האינטרסים שלו ומפקיר את החיילים שלנו. זה קשה להזיז קיר ועייפתי מאוד מכך. אביו של אורון מת לפני שנתיים משברון לב לאחר שבנימין נתניהו בגד בו".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture