Yonatan Sindel/Flash90

באגודת ישראל מרוצים: עוד לפני קמפיין, יוסי דייטש במקום השני

לפני תמיכה חרדית רשמית במועמדותו, שבועיים בלבד אחרי שהצטרף למירוץ, בסקר שפורסם על ידי מטה ברקוביץ' עולה כי יוסי דייטש יעלה לסיבוב השני בבחירות לראשות העיר ירושלים. בכיר באגודה: הוכחה כי אין שחר לטענות לפיהם אין סיכוי למועמד חרדי

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

סקר חדש שפורסם אמש, זוכה היום להבלטה בביטאוני אגודת ישראל, המודיע והמבשר, למרות שהסקר מראה כי נציגם לראשות העיר ירושלים מגיע רק למקום השני. לדברי גורם באגודת ישראל, המקום השני מהווה הישג לאור העובדה כי נכון לעכשיו, דגל התורה וש"ס אינם תומכות במועמדותו של דייטש, וכי הוא עדיין לא השיק קמפיין, בעוד שאר המועמדים כבר השקיעו הון בשלטי חוצות וכדומה.

על פי תוצאות הסקר, שפורסם על ידי מטה המועמד עופר ברקוביץ ונערך על ידי מכון מדגם של מנו גבע ומינה צמח, יו"ר סיעת התעוררות עופר ברקוביץ ממשיך להוביל במירוץ לראשות העיר ירושלים עם 26.9% מקרב בעלי הדעה, כאשר שבועיים בלבד לאחר כניסתו למירוץ מתמקם המועמד החרדי יוסי דייטש אחריו עם 25.4%.

השר זאב אלקין במקום השלישי עם 25.1% ומשה ליאון מגיע רק למקום הרביעי עם 11.1% בלבד. המועמדים הנוספים: יוסי חביליו, אבי סלמן ורחל עזריה משתרכים הרחק מאחור עם אחוזים בודדים.

גורם באגודת ישראל בירושלים אמר הבוקר לJDN כי נתוני הסקר מלמדים כי יוסי דייטש יעלה לסיבוב שני מול עופר ברקוביץ, ובמקרה כזה, אם הציבור החרדי כולו יתייצב מאחורי מועמדותו של דייטש, יהיה עליו להביא כמה אלפי קולות בודדים מקרב תושביה החילוניים ו/או הדתיים לאומיים של ירושלים על מנת לנצח במירוץ.

לדברי הגורם, אם ניקח בחשבון את העובדה שסיעת מאוחדים בראשותו של אריה קינג תודיע על תמיכה בדייטש, הרי שניצחונו של המועמד החרדי לראשות העיר ירושלים לנצח את המירוץ נראה כמובטח, ולכן נימוקי המתנגדים למועמדותו, כביכול לא כדאי להריץ שוב מועמד חרדי בשל החשש מהפסד – אינם תקפים עוד.

יצוין כי נכון לעכשיו, בדגל התורה ירדו מדרישתם להרצת מועמד מטעמם לראשות העיר, לאחר שהבינו כי המועמד החרדי בעל הסיכוי הגבוה ביותר לנצח הוא יוסי דייטש, אך כעת יש הטוענים שם כי צריכים לבדוק האם יש סיכוי בכלל למועמד חרדי, או שמא עדיף לסגור דיל עם אחד המועמדים, כמו זאב אלקין או משה ליאון.

על פי הנראה, ש"ס תומכת כעת במועמדותו של משה ליאון, אך לאור העובדה כי סיכוייו לנצח הולכים ומתמעטים, יחד עם הצהרות בכירי התנועה כי באם יהיה מועמד חרדי מוסכם – יתמכו במועמדותו, קיים סיכוי גבוה כי בסופו של דבר יתמכו רשמית כל המפלגות החרדיות ביוסי דייטש, שכאמור, על פי הסקרים צפוי לעלות לסיבוב שני.

עופר ברקוביץ עצמו ניצל את תוצאות הסקר על מנת לקרוא לשאר המתמודדים להתייצב מאחורי מועמדותו. "הסקר מראה שהירושלמים ממשיכים לבחור במועמד הירושלמי היחידי אשר מייצג את הרוב הציוני והציוני דתי בעיר. זה הזמן להתאחד. אני קורא לחביליו, סלמן ועזריה להפסיק להמר על עתידה של ירושלים ולהתאחד איתי. יחד נביא את הניצחון. יחד נשמור על ירושלים של כולנו".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מזכיר מאוד את הסיקור ברוסיה לאחר שהפסידו במשחק מול ארה"ב, אלו היו הכותורות: במשחק שנערך אתמול, הישג מרשים לרוסיה, השחקנים של הקבוצה הרוסית כבשו את המקום השני, ארה"ב – הגיעה למקום אחד לפני האחרון. כתבה יחצנית מאוד, הנתונים נלמדים בצורה מגמתית, ע"פ נתוני הסקר ריצתו של יוסי דייטש עלולה להמליך את ברקוביץ לראשות העיר…….

אם אגודת ישראל מרוצים מתוצאה כל כך עלובה אז המצב באמת קשה.
כל בר דעת מבין ש25 אחוז בירושלים זה הגרעין החרדי הקשה שיצביע בין כה וכה למועמד חרדי, הבעיה כמובן היא ב75 אחוז הנותרים שיעדיפו את ברקוביץ, לכן עלינו לגרום שהברנש לא יגיע בכלל לסיבוב שני וזאת, ע"יפיצול ההצבעה החרדית בין ליאון לאלקין.

בא נשים את הדברים על השולחן.
יוסי דייטש בחור שקול וג'נטלמן.
שאר המתמודדים מריחים רקוב…
יוסי דייטש בנאדם כנה ישר ואמיתי ונמצא בעסקונה הירושלמית שנים ארוכות והוא אהוב מאוד על ידי כלל הציבור הירושלמי.
בחירתו כנציג חרדי לא תשפיע באופן רע על החילונים אלא להיפך. יוסי דייטש כראש עיר חרדי ידאג לכל הפלגים והזרמים מתוך אחריות ותחושת שליחות.
יוסי גילה אכפתיות בנושאים רבים שלא עניינו איש ולא היה אכפת לאיש.
אז עם כל הכבוד למתמודדים האחרים,
יוסי דייטש עוקף אותם ברוורס.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture