אילוסטרציה. Kobi Gideon / Flash90

להקים את הקרן היהודית לישראל / דוד ברמן

בתגובה לפעולותיה של הקרן לישראל החדשה הפועלת על מנת לקעקע את אופיה היהודי של מדינת ישראל, מציע דוד ברמן להפסיק לבכות וליילל ולהקים את הקרן היהודית לישראל. במאמרו מפרט ברמן את ארבעת הגזרות המרכזיים בהם צריכים להתמקד

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

כולנו שמענו על מעללי הקרן לישראל חדשה. אותה קרן שמאלנית קיצונית הממומנת ברובה ממימון זר המחזיקה ומתפעלת את רוב ארגוני השמאל בישראל.

למרות היותה מממנת ארגונים חתרניים למדינת ישראל, ומייצגת מיעוט קטן בעם, בעזרת הכספים הרבים שלה והזרוע התפעולית שלה 'שתיל' היא מצליחה לארגן ביחד את כלל ארגוני הרס המשפחה, הביטחון, הכלכלה, והיהדות, בתמרונים משותפים ומצליחה להשפיע המון מעל ומעבר לכוחה האמיתי בעם. אין מאבק ונושא שהיא אינה מעורבת עד צוואר.

אולם, הגיע הזמן במקום ליילל ולבכות (ולהגיש הצעות חוק שגם הם לא עוזרות דבר והקרן מצליחה לטרפד אותה) – לעשות מעשה. להקים את הקרן היהודית לישראל.

קרן שתגייס כספים רבים גם מיהדות העולם (מאזרחים ולא ממדינות) לממן את ארגוני המחנה השמרני-יהודי במדינה. והכי חשוב להקים מקבילה 'לשתיל' שתדע איך לעשות קואורדינציה ולתפעל אותם ביחד כנכתב לעיל.

הבעיה של הימין שהוא לא מאורגן טוב מחוץ לפרלמנט. הוא שולט בפרלמנט אבל זהו זה. בלי גב של ארגונים העושים פעילות וכו' זה מקשה אליהם לעמוד בלחץ. קרן זו תוכל להצליח בגדול וייתן מענה נגדי לכל ארגוני השמאל השולטים במרחב העשייה החוץ פרלמנטרי.

שלא נטעה, ישנם מאות ארגוני ימין, בתחומי מדיניות, כלכלה, משפחה, יהדות וכו', רק הם סובלים מנחיתות ניכרת בתקציב, ואינם מתואמים. קודם כל יש לממן אותן כמו שצריך ולתפעל אותם כצבא אחד גדול בו כל יחידה פועלת במרחב שלה אולם בהשלמה למערכה כולה.

חזון החיים

אם ניתן לתמצת בחריפות ובקצרה את החזון של הקרן: חיי וקיום האדם היהודי הם הערך עליון מעל ובניגוד לנהנתנות ומתירנות וזכויות האדם בשם השוויון הצבוע המחריבני של השמאל המרקסיסטי. חיים מול התאבדות.

לשם כך יש לפעול באופן עקרוני בארבעה גזרות:

1) העצמת היהדות ובמרכזם לומדי התורה, לפיד האש היהודי אשר בזכותם יש עדיין עם יהודי. בלי זה שום דבר לא מתחיל. להפסיק להתנצל ולגמגם באמונה שלנו בתורה אלא להתגאות בזה. כפירה בבורא עולם היא הדבר הכי לא רציונלי שיש, וכי מישהו היה מאמין אם היו מוצאים שקית ניילון אחד על הירח שזה 'נוצר לבד מתוך אבולוציה' ??

2) העצמת ערכי הצניעות והמשפחה היהודית ולייצג בכך את רוב העם השפוי והחפץ חיים הנגעל ונמאס מסדר היום המרקסיסטי ששוטף את הציבוריות הישראלית ומפורר את המשפחה ביצירת מלחמה בין נשים וגברים ויצירת מודלים משונים לגידול ילדים. בית תקין היא לוז השדרה הפנימי החיוני ביותר לעתיד דורותינו.

3) העצמת ביטחון ישראל בהסרת כבלי המשפטיזציה, תעמולת השקר ודמוניזציה נגד צה"ל, הגדרת מטרת הצבא לנצח בקרב. ולא פלטפורמת ניסויים בבני אדם – הוצאת כל הקומיסרים הפוליטיים מהפיקוד הצבאי העוסקים בחינוך מחדש והחדרת מתירנות התאבדותית מערבית ולחימה במורשת ישראל בצבא, החזרת ההרתעה והפסקת ההכלה. וחיזוק ההתיישבות ביו"ש.

4) העצמת כלכלת ישראל בהורדת מיסים ורגולציה, וצמצום התערבות המדינה בחיי האזרחים. שוק חופשי מבוקר שתזניק את הכלכלה מעלה ותפרנס בכבוד רוב האנשים העובדים. זו השיטה הכי חברתית ואנושית בניגוד לסוציאליזם האוטופי – עין ערך וונצואלה.

כל זה מתוך תפיסת היהדות, האמונה רואה בחיי אדם ערך עליון, ולשם כך דורשת לשים גבולות להווה בשביל העתיד. להתגונן מול אויבים, זכות הקניין, ילד חייב אבא ואימא. היהדות לא רק מגדירה את החיים כערך על אלא גם נותנת את העוצמות הנפשיות לעמוד בכך – עוצמת האמונה. מול המפונקות והייאוש האתאיסטי מתירני הדוחף להתאבדות וויתור בכל תחומי החיים המשפחתיים כלכליים וביטחוניים.

המשימה הראשונה להגיע לכך יהיה להוציא את הכוח הלא דמוקרטי שיש בבג"ץ, מאופן בחירת השופטים ועד לאקטיביזם השיפוטי. כל התקציבים והמאמצים חייבים להיות מתועלות לשם כך בכל הקיטור והכוח. להחזיר את הדמוקרטיה והמדינה לאזרחים.

לחזון רחב וגדול שכזה, ניתן יהיה לאחד חלקים גדולים בעם היהודי מחרדים דתים לאומים ומסורתים ואפילו חילונים מתונים שתומכים ברעיון החיים.

זו לא תהיה קרן חרדית סקטוריאלית (אגב ארגוני החסד החרדים הכי לא סקטוריאליים שיש, אבל אנו כעת מדברים על ארגונים פוליטיים) אלא קרן שתייצג נאמנה את 'הקואליציה היהודית השמרנית' הרחב ביותר שאפשר לארגן אותם בכפיפה אחד בלי לפגוע בייחודיות של כל אחד ואחד מהם גם אם הם לעתים חולקים בפרטים זו על זו אולם בגדול הם שותפים למאמץ של ישראל יהודית.

מאם תרצו ותנועת הפמיליסטים החילוניים, דרך רגבים ורבני דרך אמונה הדתיים לאומיים, עד לוועדה למען השבת ומשמרת הקודש והחינוך החרדיים. לדוגמה.

זו המטרה הגדולה המוטלת לפנינו לארגן את הפעילות הציבורית החוץ פרלמנטרית, אם המיעוט השמאלני קיצוני הצליח בכך, קל וחומר אנחנו המייצגים את רוב העם יכולים וב"ה נצליח בכך.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חזון בהחלט ראוי וחשוב מאוד ! הלוואי שמשיהוא ירים את הכפפה !
זה גם יפרנס המון אנשים.

מי זה דוד ברמן
ואיך מגיעים אליו?
בקשה תכתבו מייל

אתה כותב טוב, אבל יש 3 בעיות. 1. כסף 2. שבגץ והפרקליטות יתחילו לפעול נגד זה מיד. 3. שזה ינוצל לצרכים אינדיבידואליים ופולטיים צרים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture