צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בנצי נורדמן ירוץ למועצת העיר חדרה מטעם סיעת "העיר של כולנו"

החיבור בין רשימת "יש"י" בראשות בנצי נורדמן לרשימת "העיר של כולנו" הפתיעה את מערכת הבחירות בחדרה: "אנחנו לא עוצרים כאן ויהיו עוד חיבורים. 'העיר של כולנו' תהיה הרשימה הגדולה ביותר במועצת העיר שתשלב עשייה ואחדות למען כלל תושבי העיר"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

מפץ פוליטי בחדרה. כבר מספר מערכות בחירות בחדרה שנציג הציבור התורני ואיש החינוך והחסד הרב בנצי נורדמן פועל כחבר מועצת העיר בתפקידים רבים, אבל נראה שמערכת הבחירות הנוכחית בחדרה תיזכר בעיקר בזכות החיבור הפוליטי בין סיעת "העיר של כולנו" בראשות ניר בן חיים לסיעת "יש"י" בראשותו. נורדמן הודיע בישיבת המועצה האחרונה על הזדהות עם רשימת "העיר של כולנו" וצפוי להיות מוצב באחד המקומות הראשונים ברשימה. בכך שם הרב נורדמן קץ לשמועות והספקולציות במערכת הפוליטית בעיר, סביב מצעד ההצעות לחיבורים ושיתופי פעולה שזכה להם מכל הסיעות בעיר.

נורדמן נחשב לאחת הדמויות המוכרות, האהודות והמשפיעות בציבוריות החדרתית. ומקורב מאוד לבכירים במערכת הפוליטית בישראל. הוא החל את דרכו בפעילות חינוכית בעיר והקים את רשת "מדעים ויהדות" לה אלפי תלמידים בחדרה ובערים אחרות, שם משמש כיו"ר. בנוסף, נחשב נורדמן לדמות המובילה את הקהילה התורנית בעיר ואיש אמונם של אישי ציבור בכירים. בין השאר הוביל את פיתוח מוסדות הציבור לרווחת התושבים בשכונות החדשות ובמרכזם שכונת הפארק שם גם קידם את הקמת בית הכנסת המרכזי.

נורדמן אמר השבוע כי, "מצאתי בניר בן חיים מנהיג חברתי מהמעלה הראשונה ואיש עם יכולות ביצוע מוכחות. חדרה היא אי של שפיות בעולם שבו פוליטיקאים משסים כל היום ציבורים אחד בשני, אנחנו בוחרים בדרך האחרת ומאמינים שכאשר פועלים למען תושבי העיר בצורה מאוחדת, בלי להסתכל על צבע העור, על המוצא או על הכיפה, אפשר להגיע להישגים משמעותיים ולשמש דוגמא ומופת".

לדברי נורדמן, "נחשפתי ברמה האישית לפעילות של ניר כיו"ר וועד העובדים בעיריית חדרה וראיתי את הגב הגדול שהוא נתן לכל עובדת ועובד יחד עם ההבנה שהעירייה צריכה לתת שירות איכותי לתושבים והכול בנועם ובלי מאבקים. ניר מדבר עם כולם בגובה העיניים והוא מנהיג שצמח מהשטח. איש של מעשים ולא של דיבורים".

נורדמן הוסיף וציין, "אני חושב שמי שייבחן את העשייה שלי ב-15 שנים האחרונות. יראה שמצד אחד ידענו לדאוג לצרכים של ציבור הבוחרים שלי, באופן שיוויוני והוגן כפי שנדרש, ומצד שני פעלתי רבות בתחומים רבים לגישור ואחדות בין כלל המגזרים העיר בלי הבדלים ומחיצות, לפיתוח התשתיות וקידום העיר. הוכחתי שעלי ניתן לסמוך ועמדתי במבחנים, לכן אני משוכנע שבהובלת ניר ובשיתוף פעולה קבוצתי, נוביל בקדנציה הבאה כוח חיובי שיזניק את חדרה בכל התחומים".

ניר בן חיים יו"ר סיעת "העיר של כולנו" מסר, "הסיעה מקבלת בחום רב ובשמחה את בנצי נורדמן שהוכיח את עצמו בפעילותו רבת השנים למען תושבי חדרה. החיבור המשמעותי מצטרף לנבחרת המצויינת שאנחנו מובילים בשותפות עם כלל המגזרים ועוד לא נאמרה המילה האחרונה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture