"גוזרי הגזירות באוצר מקבלים משרות אצל אילי ההון"

מי שאחראי לבור שיצר במשרד האוצר, הם הפקידים שצריכים לתת את הדין על מחדליהם ולא לקבל שכר על שעשקו את העם

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

בדיון על הגזירות הכלכליות החדשות אמר יו"ר סיעת יהדות התורה: "קל ונוח להאשים את שר האוצר ואת ראש הממשלה. אך האמת היא ששניהם לא מסוגלים אפילו לדעת לאן זורמים 400 מיליארד שקל בשנה מן האוצר ולאיזה כיס הם מגיעים. יש כאן שיטה מושחתת הבנויה לתלפיות. אף אחד אינו יודע לאן הולך הכסף דרך איזה סעיף וקריטריונים מפולפלים שנערים על ידי פקידים המכינים ומבצעים את התקציב. רק מי שחוגג על כספינו יודע איך זה עובד וגם מאשים את העניים בענים בשיטת: הגזלת וגם האשמת.

קרא עוד:

[postim]

רק לפני כמה חדשים אמרו לנו ש"הכלכלה צומחת" ועכשיו אומרים: "יש בור תקציבי ואין הכנסות". היכן קבור הכלב של הכלכלה הישראלית? כאן במשרדי השלטון. שם יושבים שם פקידים ומשפטנים, ומחלקים לחבריהם ומיגזריהם ושבטיהם, ככל העולם על רוחם והכל חוקי ומעוגן בספרי החידות והמספרים התקציביים. שנים רבות ידענו שפקיד ממשלה יושב 30 שנה, אי-אפשר להיפטר ממנו. היום משרד האוצר הוא המשרד הצעיר ביותר. איך זה קורה? יושבים פקידים שמתואמים עם אנשי ההון והשלטון. כמה שנים הם משרתים את האידיאולוגיה הקפיטליסטית – להעשיר את העשירים ולרושש את העניים, בתוך משרד האוצר. אחרי כמה שנים – הופ, קפיצה. לפתע התפנה מקום באוצר. אדם צעיר יחסית, מתקבל אצל הבנקאים ואיזה טייקון שוכר אותו כיועץ לעניני ענינים, בהון עתק.

במדינה שמעמידים לדין ראשי ממשלה על שני ניקובים בכרטיס הטיסה לארצות-הברית, לא בודקים את הקשר בין הון לשלטון בתוך משרדי הממשלה. זה דבר הכי חמור שקורה. השוחד הגלוי הזה הוא גם חוקי. אין כאן ענין פלילי, אבל יש כאן עוול קשה בהרבה. כי הפקידים לוקחים את כספי האזרח הקטן ומעבירים אותו בעקיפין לעשירון העלין. הקשר בין הון לשלטון בולט בהעסקת פקידי האוצר במגזר הפרטי. פקיד שמתשכר מעט, הופך מיד עם פרישתו לחלק מאנשי העשירון העליון. זאת אינה קנאה אלא בעיה של עושק רוב האזרחים. בעבר היו פה פקידים שראו את עצמם אנשי המגזר הציבורי, ולא העיזו לראות את עצמם סוכני העולם המסחרי, בתוך משרדי השלטון.

מי שאחראי לבור שיצר במשרד האוצר, הם הפקידים שצריכים לתת את הדין על מחדליהם ולא לקבל שכר על שעשקו את העם. אחרי שהם יתנו הדין על שהעדיפו את מעסיקיהם בעתיד, והעבירו להם את כספי העם, אפשר יהיה לבא אל העם בדרישה להציל את הכלכלה.

הודאת בעל דין של ראש הממשלה נתניהו על כשלון הקאפיטליזם האכזרי, שיצר בור תקציבי אדיר, היא קיום אזהרת התורה: "השמר לך פן תשכח את ה' אלוקיך לבלתי שמֹר מצותיו ומשפטיו וחקותיו אשר אנכי מצוך היום וכו' ואמרת בלבבך כֹחי ועֹצם ידי עשה לי את החיל הזה. וזכרת את ה' אלקיך כי הוא הנֹתן לך כֹח לעשות חיל". ראש הממשלה הוכרז כבר כ"קינג ביבי". הוא כבר היה גיבור של "כוחי ועוצם ידי". הנה הוכחה לשיטת הקפיטליזם שלי, הצליחה. עכשיו הם באים כעניים בפתח ואומרים: חסר לנו 40 מיליארד שקלים. אני רוצה לקחת את זה שוב מהעניים, כי העשירים רעבים".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

טיל על משרד האוצר יפתור את כל הבעיות אחמדינג'אד קדימה למה אתה מחכה

פשוט ונכון. כולם יודעים או חשים זאת. הרב מוצפי רומז\אומר כל הזמן.
השאלה – מה אפשר לעשות ? אולי הרב (אייכלר) ישתמש בכוחו ויפרסם את שמות הפקידים שקיבלו משרות, אנשי ה"יועמ"ש" שמקבלים משרות בבג"ץ, עיתונאים (כמו מחשיך הלפיד המפורסם) שהפכו לפוליטיקאים (ועדיין מקבלים כסף מטייקונים).. זה לא לשון הרע, אני חושב.
המקרה הידוע והמזעזע מכולם הוא גירוש עזה, או בשמו ה"מוכשר" – "התנתקות". כיצד עבור בצע כסף ו"סגירת תיקים" נמכרו עשרות אלפי יהודים והופקרו לגורלם תוך הריסת בתיהם וחייהם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture