Yonatan Sindel/Flash90

ועדת השמונה באגו"י החליטה: יוסי דייטש הוא המועמד לר"ע ירושלים

אחרי החלטת דגל וש"ס, אגו"י ממשיכה בתמיכתה ביוסי דייטש במירוץ לראשות העיר. בינתיים, אלקין וליברמן ממשיכים לריב ובישראל ביתנו מגיבים לתגובה שבאה בתגובה לתגובה וחוזר וכעז"ה: "האשמותיו של השר לענייני אופורטיוניזם מצביעות על אובדן עשתונות"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

לקראת הבחירות לראשות עיריית ירושלים התכנסה הבוקר ישיבת ועדת השמונה של ראשי אגודת ישראל ובה הוחלט כי המועמד החרדי הרב יוסף דייטש שקיבל את ברכתם של מרנן ורבנן חברי מועצת גדולי התורה, הוא המועמד לראשות העיר ירושלים.

אמש חתמו מנהיגי תנועות 'דגל התורה' ו'שס' מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי ונשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן על מכתב תמיכה במשה ליאון לראשות עיריית ירושלים.

משה ליאון מסר כי "התמיכה של תנועת ש"ס ושל תנועת דגל התורה בי, מרגשת ומחממת את הלב, ונושאת בשורה בעבורי ובעבור תושבי העיר. תמיכה זו מצטרפת לתמיכתם של ציבורים גדולים ומגוונים בי, וללא ספק מהווה נדבך חשוב מאד בדרכי להיבחר לתפקיד ראש העיר. אני מלא תקווה ואמונה ומשוכנע שאוכל לדאוג לירושלים ולתושביה ובעזרת השם להחזיר אותה לימיה הגדולים".

בתוך כך, בבית היהודי הכריזו היום על תמיכה בזאב אלקין במירוץ לראשות עיריית ירושלים. לדברי יו"ר המפלגה נפתלי בנט "ידידי זאב אלקין הוא הבחירה הנכונה לציבור הירושלמי – איש לאומי בעל תפיסת עולם ימנית מובהקת, אשר פעל רבות למען עם ישראל ומדינת ישראל לאורך שנותיו הרבות בזירה הציבורית. כשר לענייני ירושלים ומורשת פעל השר אלקין רבות לקידום מעמדה של עיר הבירה, ואני משוכנע כי ניסיונו הרב ישמש לו לעזר בהובלת העיר בשנים הקרובות".

אלקין בירך על התמיכה בו ומסר כי "אני רואה בשותפות עם הבית היהודי בירושלים חיבור ערכי ומשמעותי של ציבור גדול בעיר שתורם רבות לחיזוקה והתפתחותה של העיר, התמיכה של הבית היהודי מצטרפת לתמיכתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרי וחברי כנסת של הליכוד, ראש העיר היוצא ניר ברקת ועשרות אלפי ירושלמים מכל הציבורים בעיר חילונים, מסורתיים, דתיים וחרדים שטובת ירושלים עומדת לנגד עיניהם".

בינתיים מתפתח ריב בין השר זאב אלקין לבין מפלגת ישראל ביתנו על רקע הודעת אלקין מאמש כי "נחשפה תכניתם של דרעי וליברמן שוב לנסות ולהשתלט על ירושלים ולהריץ שוב את משה ליאון שזוכה בכל הסקרים לתמיכה חד ספרתית של התושבים. לצערי,טובת ירושלים אינה עומדת לנגד עיניהם, אלא דילים פוליטיים ואינטרסים זרים המסכנים את עתידנו כאן בירושלים".

ליברמן אמר היום כי "זו בכיינות והתחמקות מאחריות, במקום שייקח אחריות ויגיד נכשלתי לגייס תמיכה בליכוד. אלקין וברקת מנסים להשתלט על הליכוד, שיחליט אם הוא חבר פרלמנט או חבר בלהקה…".

אלקין מצידו לא נשאר חייב והשיב: "תגיד לירושלמים שהחלטת עם חברך אריה דרעי להשתלט על ירושלים בגלל אינטרסים זרים ודילים פוליטיים על חשבון תושבי ירושלים. ליברמן ודרעי ניסו למנוע ממני להתמודד ונכשלו, הם ניסו למנוע מראש הממשלה לתמוך בי ונכשלו וגם עכשיו הקומבינה לא תעבור ואני אבחר לראש העיר".

במפלגתו של ליברמן מסרו בתגובה לתגוב לתגובה וכו' כי "ישראל ביתנו מתמקדת בבחירות בירושלים בקידום רשימת הצעירים שלה, 'ירושלים ביתנו', המתמודדת בפעם הראשונה למועצת העיר. האשמותיו חסרות השחר של השר לענייני אופורטיוניזם, זאב אלקין, מצביעות אך ורק על מצוקה אישית ועל אובדן עשתונות".

"עצם העובדה שהשר אלקין, שמעולם לא התעניין בנושאים מוניציפליים ושאינו תושב ירושלים אלא תושב כפר אלדד, החליט ברגע האחרון להתמודד לראשות העיר, בעצה אחת ובתמיכתו המלאה של ראש העיר הנוכחי ניר ברקת, מצביעה על כך שאכן מדובר בניסיון השתלטות של אלקין, יחד עם ברקת, על תנועת הליכוד".

"החלטת סניף הליכוד בירושלים לרוץ למועצת העיר ברשימה נפרדת, תחת השם 'מחל', ולא לתמוך בשר אלקין לראשות העיר, רק מוכיחה שגם שם סבורים כי מדובר בניסיון השתלטות על תנועת הליכוד ולא בניסיון לקדם את העיר ירושלים".

"יו"ר 'ישראל ביתנו', השר אביגדור ליברמן, הבהיר יותר מפעם אחת, שאף שמשה ליאון הוא חבר אישי שלו, הוא אינו מתערב בבחירות לראשות העיר. גם תמיכתן של תנועות ש"ס ו'דגל התורה' במשה ליאון, אינה צריכה להפתיע, שכן מדובר במועמד המוביל" מסרו בישראל ביתנו.

ליאון: "התמיכה של ש"ס ו'דגל' מרגשת ומחממת"

ליברמן עונה לאלקין: "שיחליט אם הוא חבר קבינט או חבר להקה"

ימי הכרעה: שס ודגל תומכות בליאון לר"ע ירושלים

חיזוק משמעותי לאלקין: בנט הודיע על תמיכה במועמדותו לראשות העיר

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אם יוסי דייטש ירוץ הוא ינצח כמו שמאיר פרוש ניצח לפני 10 שנים ועד היום אנחנו אוכלים את זה.

יוסי דייטש לוקח חבל על הזמן של כולם

גור לבד זה יותר מש"ס
בעלזא זה יותר מדגל
ושאר הכלל חסידי זה רווח נקי
לכן יוסי התותח לוקח

הגיע הזמן וסוף סוף ש'דגל' לא הולכים אחרי כל גחמה של ליצמן. סוף סוף יראו החסידים שהליטאים בירושלים הם הרוב, ווודאי לא 40%

רק העניין הוא שגור לא באמת מתכוננים להצביע ליוסי דייטש…
הם לא יכולים לתת לו את זה. מכיוון שבסופו של יום זה פגיעה בהם עצמם שאחרי כל הבגידות של מאיר פרוש (שלומי אמונים) בגור הם יקבלו את ראשות העיר.
וממילא הכל משחק מכשפה ולחוץ…
כך שכדאי מאוד ליוסי דייטש לוותר מראש על התענוג להיות מושפל בראש כל חוצות…
ואני מקווה שלפחות בפעם הבאה יתנו לו סיכוי להצליח..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture