צילומים: אהרון קורן ויונתן זינדל - פלאש 90

פינדרס לפרוש: "הצטרף לקריאה לדחיית הבחירות, כדי לאפשר הליך בחירות הגון"

"שמעתי את התנגדותכם הנחרצת לעתירה המשפטית וצער רב על פסילת מועמדותי. אני קורא לך להצטרף לבקשה ובכך יתאפשר לתושבים הרבים המעוניינים בכך להצביע עבור מועמדם של מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א ולי אישית לקיים את בקשתם ושליחותם"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

בניסיון אחרון לאפשר את התמודדות יצחק פינדרוס באלעד הוגשה בקשה למשרד הפנים לדחות את הבחירות. היום פנה פינדרוס למועמד החסידי ישראל פרוש בבקשה שיצטרף לבקשה ובכך יתקיימו בחירות הוגנות.

"שמעתי אתמול את דבריך ודברי אביך סגן השר הרב מאיר פרוש, בעת הבעתם את התנגדותכם הנחרצת לעתירה המשפטית וצער רב על פסילת מועמדותי, בגינה נשללה ממני האפשרות להתמודד על ראשות עיריית אלעד, בהוראת ושליחות רבותי גדולי הדור שליט"א". פותח פינדרוס את מכתבו מוסיף, "הדברים במלואם אף פורסמו היום בעיתונים המבשר והמודיע ובשאר כל התקשורת, וגם בהם כאב רב על פסילת מועמדותי ע"י בית המשפט".

"כידוע לך, דבר פסילתי בהליך המשפטי התקבל בתרעומת רבה ע״י אלפים רבים מתושבי העיר שראו בכך פגיעה קשה בזכות הבחירה ובכבודם של גדולי הדור, ואף החלו לחתום על עצומה המופנית לשר הפנים בדרישה לדחות את מועד הבחירות, כדי שיתאפשר להם להעמיד מועמד ראוי כדרישת גדולי הדור. באשר על כן, לאור צערך הכנה מהתערבות בית המשפט אני פונה אליך כמי שנותר המועמד היחידי המוביל, להצטרף אלי לקריאה לדחיית הבחירות כדי לאפשר הליך בחירות הגון וצודק".

"להצטרפותך לקריאה של אלפים רבים מתושבי עירך תהיה משקל רב אצל השר שיקבל את עצומת התושבים, וסביר מאד שהצטרפותך יש בה כדי להטות את הכף לטובת קבלת הבקשה ודחיית הבחירות. על כן, אני קורא לך להצטרף לבקשה ובכך יתאפשר לתושבים הרבים המעוניינים בכך להצביע עבור מועמדם של מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א ולי אישית לקיים את בקשתם ושליחותם" מסיים פינדרוס את מכתבו.

בתוך כך, מליאת הכנסת אישרה לפני זמן קצר את העברת הסמכויות בנושא אלעד מהשר אריה דרעי לשר צחי הנגבי, 14 הצביעו בעד, 0 הצביעו נגד. הסיבה להעברת הסמכויות, ניגוד העניינים שבו שרוי השר דרעי, שצריך להכריע באופן ישיר בסוגיה פוליטית שנויה במחלוקת בה יש למפלגתו צד ברור בענין.

כפי שדווח אמש, פעילי דגל ושס החלו אתמול בהחתמת תושבי אלעד על עצומה לשר הפנים שדורשת את דחיית הבחירות. "המציאות היא שהיום נקבע שלרוב מוחלט של תושבי העיר אין מועמד, המציאות הזו לא מאפשרת את קיום הבחירות בצורה הגונה וראויה", מסרו במטה החתמת העצומה למען תושבי אלעד.

עורך הדין שחר בן עמי, מומחה לשלטון המקומי, הסביר היום בראיון ל'קטל ברמה' כי "מבחינה משפטית יש סעיף שמאפשר לשר הפנים לדחות את הבחירות בנסיבות מיוחדות. לא קרה דבר שכזה ובוודאי שלא ישתמשו בסעיף הזה בנסיבות פסילה. החוק מגדיר מהי העברת מרכז החיים, אני מתקשה לראות מצב שבו יועמש כלשהו יאשר את דחיית הבחירות בנסיבות הקיימות. אני מבין את הכאב של המפסידים אך כשלא שומרים על הכללים בתי המשפט מקפידים מאד ולא דנים לגופו של אדם אלא מדקדקים בחוק".

מתנועת דגל התורה נמסר היום כי "אנחנו מחזקים את ידיהם של פעילי 'דגל התורה' שפועלים באחדות ובמסירות ומתמסרים כדי לחזק וליישם את הוראת גדולי ישראל וחובת הציות להם בהחתמת העצומה לדחיית הבחירות ולשמור על כבוד התורה וחכמיה. שיתוף הפעולה בין 'דגל התורה' וש"ס באלעד גורמת להרבות כבוד שמיים לחיזוק האחדות בין תושבי העיר אלעד ולטובת המשך פיתוחה ושגשוגה בדרכי אחדות ושלום".

"ברור לכולם שהאינטרס של הציבור החרדי כולו לומר לבתי המשפט: אל תפגעו בזכות לבחור ולהיבחר במיוחד שברור לכל שמאחורי הבקשה עומדים אינטרסים פוליטיים מובהקים. לא ייתכן שהאלימות תגבר, ושכירת חוקרים פרטיים שמוציאים דו"חות בניגוד למציאות, תכריע את מערכת הבחירות. אנו רואים בכאב איך בכל נושא שקשור לציבור החרדי בית המשפט מושך את ידיו ולא נותן סעד גם שמדובר בבחירות דמוקרטיות. דחיית הבחירות היא המענה היחיד והנכון לעת הזו".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

פינדרוס תפסיק להתיפייף בביתר כשהגשת בג"ץ חזרת ממך???? לא פגעת בגדולי הדור? ואם הסיפור היה הפוך היית מצטרף לבקשה ????הצביעות עוברת כל גבול!!!

כל

מעניין אם פינדרוס שמע גם את ההפגנות המחוצפות והאלימות, המרושעות שהיו נגד שלומי אמונים?
מעניין אם הוא גם שמע את כל מנהל המוסדות מהללים את פורוש על פעליו ב5 שנים האחרונות?
מעניין אם הוא גם שמע את ההכפשות נגד שלומי אמונים?
מעניין אם הוא גם שמע את כל ה6 מכתבים שנשלחו לפני זה בבקשה להתדיין ולא נענו?

בא ההרוג ברגליו…

נראה את פרוש הוגן כמו שהוא טוען שהוא!

בתמורה
דגל וש"ס יתמכו ביוסי דייטש בירושלים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture