Hillel Maeir/Flash90

ליצמן: "אני אופטימי כי הייתי בשטח ובמטות" • עדכונים שוטפים

דייטש לJDN "אין פעיל אחד שלנו שהתנהג באלימות" • בעקבות חשד לזיוף פתקים, הבחירות בערד הופסקו • "ליצמן באשדוד: "אגו"י הכריעה את הבחירות בעיר" • בית שמש: דיווחים על השחתה סיטונאית של פתקים • דיווחים ועדכונים שוטפים מכל הערים והזירות

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

לנתוני אמת על אחוז ההצבעה הארצי והמקומי

לתיעוד מהמועמדים מצביעים וסיורי הפוליטיקאים במטות

21:30 – שכי מונק ממנהלי ודובר מטה מיכי אלפר במשדר הבחירות ב'קול ברמה': יש הרגשה בעיר שההכרעה תהיה ברורה. היו לא מעט ניסיונות לחבל במערכה שלנו. אני מאמין שנביא תוצאה טובה.

21:20 – מנכ״ל ש״ס חיים ביטון ב׳קול חי׳ – ״אנו מקבלים דו"חות ועדכונים שוטפים מהשטח דרך התוכנה שלנו שב"ה לא נפגעה משום סייבר בשונה משל האחרים שקרסו במהלך יום הבחירות. לאור אחוז ההצבעה הגבוה אני קורא מכאן לתומכי התנועה בכל הארץ ללכת ולהצביע לש"ס״.

21:10 – ליצמן בדקות האחרונות במטה כלל החסידויות למען דייטש בירושלים: "אני אופטימי כי הייתי בשטח ובמטות. וכפי שצפיתי אנחנו עומדים לנצח, יוסי דייטש יהיה ראש העיר ירושלים. אמרתי בתחילת הדרך, לא אגיד את תורת המספרים. בלילה אתם תראו, המחלוקת הזאת היתה הדבר הכי מיותר. רבותי אנחנו על סף נצחון גדול, הכרוז של מועצת גדולי התורה והאחדות שיש באגודת ישראל, זה מה שיביא אותנו לנצחון".

21:00 – ראשת העיר נתניה עתרה לוועדת הבחירות המרכזית נגד המועמד יוני שטבון, שהפיץ סקרים בשעות האחרונות. ועדת הבחירות קיבלה את עתירתה, הורתה לשטבון להסיר את הסקר ואסרה עליו להפיץ נוספים עד לסגירת הקלפיות.

20:50 – מטה משה ליאון נמסר בתגובה לדבריו של זאב אלקין בחדשות 2: "ההשמצות של הטרמפיסט אלקין, שבא לעשות סיבוב על תושבי ירושלים, מעידות על עוצמת הלחץ שבו הוא נתון ועל כישלון קמפיין הבחירות שלו בירושלים".

20:40 – עינת קליש רותם ל׳ערוץ 2׳ – ״יש מסע הכפשות מטורף נגדי. אומרים בשמי דברים שקריים. לא רוצה לדבר על יהב שלא רלוונטי לעיר שלנו. הוא התנהל בצורה לא רצינית ולא אחראית״.

20:30 – יונה יהב לאולפן ׳ערוץ 2׳ – ״את הגב׳ קליש לא ראינו אף פעם במאבקים הגדולים של העיר. היא בכלל חברה לכל מיני אוליגרכים. אנשיה של קאליש הסתובבו בעירייה ואיימו על עובדים. המרוץ עם קליש לא צמוד. חכו לתוצאות הערב״.

20:20 – השר אלקין באולפן ׳ערוץ 2׳ – ״אני נלחם כעת לעבור לסיבוב השני. יש לירושלמים עוד שעה וחצי להחליט איך הם רוצים שהעיר שלהם תתנהל״.

20:17 – שמואל גרינברג, סגן ראש עיריית בית שמש בקול חי: "יש לנו התמודדות לא קלה באחוזי הצבעה הגבוהים, וזה מסוכן. אנו פועלים להוציא את כולם מהבית לצאת ולהצביע".

20:15 – משה ליאון באולפן ׳ערוץ 2׳:- ״ההבטחה היחידה שלי הייתה שאני יישאר בעיר וקיימתי אותה. עברתי כל ה-5 שנים שכונה אחרי שכונה וסיפקתי תוצאות. הערב יוכח כמה גדולה התמיכה שלי בקרב הציבור החילוני בעיר. מנסים לצייר אותי כמועמד של חרדים בלבד״

20:14 – לאחר שהתגלו במספר קלפיות בעיר ערד פתקים מזויפים הנושאים את שמו של ראש העיר ואת רשימתו למועצה, אך בכתיב שונה ולא תיקני, הגישו ממטה ניסן בן חמו תלונה למנהל הבחירות בעיר, וזה הפסיק את הבחירות כשלוש שעות לפני סגירת הקלפיות, עד לבדיקת כל הפתקים בכל הקלפיות בעיר. בבדיקה התגלה קלפי נוסף בעיר ובו הפתקים המזויפים. רק לאחר שכל הקלפיות נבדקו וכל הפתקים המזוייפים הוסרו, שבו הבחירות בעיר לסדרן.

20:12 – עופר ברקוביץ ל'החדשות' – ״אני מרגיש תמיכה גדולה בשטח, התחושה שלי שאני מנצח הערב בסיבוב הראשון. בכל מקרה על פי כל הסקרים שאני מכיר, אני מנצח בסיבוב השני״.

20:10 – יוסי דייטש ב'החדשות': ״אני לא מנסה להסתיר מהחילונים את דעותי. אני מדבר בשפה הירושלמית. אני רוצה רק לעשות טוב לירושלמים".

20:00 – הצטרפו למשדר 'קול ברמה'.

19:30 – בטור נוקב קורא עורך 'ביזנעס' לצאת להצביע – ומזכיר לכולנו את מה שהפוליטיקאים מעדיפים שנשכח. לקריאה לחצו כאן

19:00 – המועמד החרדי לראשות עיריית ירושלים, יוסי דייטש, העניק ראיון קצר לJDN מחוץ למטה אגודת ישראל בירושלים "התחושות טובות, אתה רואה אתה האנדרלין של האנשים שעובדים פה; יעבדו עד הדקה האחרונה ובעזרת ה' הלילה אנחנו נחגוג", אמר. לדבריו, "אני לוקח בסיבוב הראשון, אף אחד מהמועמדים לא רוצה סיבוב שני, כולם מוכנים שהלילה נסיים את המערכה הזאת, כולם חותמים על זה". לצפייה לחצו כאן

18:05 – אל תתלו בפח: כך יש מי שמנצל את הסקרנות הפוליטית שלכם ביום זה.

17:40 – לא רק 'דגל': גם בש"ס טוענים להטרדות טלפוניות מכוונות כנגד בעלי תפקידים במערך השטח של התנועה. תלונה הוגשה למשטרה.

17:20 – מרגש: כלה בשמלת כלה, הגיעה להצביע בקלפי בירושלים לרשימת מאוחדים, דקות לפני חופתה .

17:10 – בניגוד לדיווחים: חבר הכנסת ישראל אייכלר בהודעה מוקלטת לחסידי בעלזא: "אין שום שינוי בהוראת מר"ש. מחזק את ידי הפעילים המסורים למען הרב יוסי דייטש. המשיכו בכל הכוח עד הניצחון!"

17:00 – סגן שר הבריאות יעקב ליצמן מסייר כעת במטה שס״ג בקרית גת, יחד עם ראש העיר והמועמד אבירם דהרי, נציגי הרשימה ומנהל המטה.

16:55 – יו"ר דגל התורה חבר הכנסת משה גפני בסיור במטה רשימת יהדות התורה המאוחדת בית שמש

16:40 – ‏בדגל התורה וש"ס טוענים כי טרור הטלפונים לח״כים, חברי מועצות וראשי המטות חזר כעת.

16:30 – ירושלים: בתוך כל הבאלגן, יו"ר סיעת 'מאוחדים', אריה קינג ובנו רעי מרדכי, עצרו את מסע הבחירות לטובת ניקיון המדרכה בשכונת קרית משה בעיר, לאחר שהעירייה קיבלה פניות בנושא עקב החלקה של עוברי אורח על הפלייארים הרבים שנערמו על המדרכה ברחובות, לאחר שפעמיים דווח הדבר למוקד העירוני ולא טופל, פנו התושבים לאריה קינג שהגיע למקום וטיפל במפגע הבטיחותי בעצמו. לתיעוד לחצו כאן.

16:00 – סגן שר הבריאות יעקב ליצמן בביקור במטה הבחירות המרכזי של אגודת ישראל באשדוד, יחד עם נציגי אגו״י בעיר וחברי הוועדה הפועלת מטעם הקהילות השונות. "אגו"י הכריעה את הבחירות בעיר", אמר סגן השר.

15:50 – צפת: רכבים מסתובבים בעיר עם כרוזים שמשמיעים אמירות מסיתות נגד הציבור החרדי. המועמד החילוני שוקי אוחנה, שנתמך ע"י 'דגל התורה', מבהיר: אין לנו כל קשר לכך.

15:45 – טענות על ניסיון הטעיה חמור מכיוון מטהו של יוסי דייטש, כאשר רכבים של מטה המועמד החרדי מסתובבים בירושלים ומשמיעים את ג'ינגל הבחירות של דגל התורה, תוך כדי קריאה להצביע 'דת' – דגל התורה למועצת העיר ויוסי דייטש לראשות העיר.

15:40 המועמדת לראשות עיריית חיפה, עינת קליש, ממשיכה בסיורים במטות דגל התורה בעיר. בשעה האחרונה היא הגיעה למטה בנוה שאנן ובמקום חבר הכנסת יעקב אשר, חבר מועצת העיר מיכי אלפר, מנכ"ל יתד נאמן זליג אורלנסקי, המועמדים לרשימה העיתונאי אריה זיסמן ומנחם קפלן, יחד עם מנהלי המטות של המפלגה והמועמדת, צביקי לוי, אליהו ארנד ומוישי אדלר.

15:30 – מתקפת סייבר מכוונת נגד 'דגל התורה' בירושלים? במפלגה הליטאית טוענים כי המטות בירושלים חוו בצהרים מתקפת סייבר על המחשבים ורשתות התקשורת שהשביתו אותם לחלוטין. עוד קודם לכן, במהלך הבוקר, התלוננו שורה של חברי כנסת ועסקנים מקומיים על הטרדות סלולריות בדמות מאות שיחות טלפון שהתקבלו בו זמנית ע"י מספרים בלתי מזוהים, במטרה למנוע מהם להוציא ולקבל שיחות.

15:10 – חבר הכנסת ישראל אייכלר הגיע למטה המרכזי של אגודת ישראל באשדוד והתגייס לשכנע מצביעים.

15:00 – משה ליאון אופטימי בראיון לקו החדשות 'הסקופים': "יש לי שביעות רצון מאחוז המצביעים שהגיעו לקלפיות שקשורות אליי. זה לא מספיק כי בעיר אנחנו באחוז הצבעה נמוך מאד. מקווה שננצח בסיבוב הראשון".

14:45 – זריזים מקדימים: נכון לשעה זו, מעל 50% מתושבי מודיעין עילית, מימשו את זכות הצבעתם.

14:40 – מסרון שקיבלו תושבי צפת, ללא גילוי נאות מי עומד מאחוריו, קורא לציבור להצביע, כי ״החרדים נוהרים להצביע! אסור לתת להם להפוך את צפת לחרדית. צאו להצביע!״

14:30 – המועמדת לראשות העיר חיפה, עינת קליש, הנתמכת על ידי דגל התורה הגיעה למטה המפלגה בעיר יחד עם חבר הכנסת יעקב אשר, יו"ר דגל בעיר, מיכי אלפר, והפעילים המרכזיים.

14:20 – ועדת הבחירות הוציאה צו מניעה למטה זאב אלקין, בעקבות עתירה שהגיש נגדו מטה המועמד ברקוביץ'. הוועדה אסרה על פעילי המטה לעשות שימוש ברמקולים במהלך כל היום.

14:10 – ח"כ יעקב מרגי מסייר במטה הבחירות של מפלגת ש"ס בביתר עילית .

14:00 – המועמדת לראשות העיר בית שמש עליזה בלוך לגל"צ: "העלימו מהקלפיות 300,000 פתקים שלי וכן קשקשו ופסלו פתקים. זו סוג של התנהגות כוחנית אלימה ולא מקובלת. אנחנו ננצח בע"ה למרות האלימות הזו. פנינו לוועדת הבחירות להתלונן על עניינים אלה".

13:50 – חבר הכנסת ישראל אייכלר במטה המרכזי בקרית גת: "יש להפוך את העיר למקום שכל חרדי יוכל לגור בו לפחות כמו בית שמש".

13:30 – סגן שר החינוך מאיר פרוש בסיור במטה המרכזי בביתר עלית, מלווה בראש העיר המועמד מאיר רובינשטיין ונציגי אגודת ישראל בעיר. לתיעוד לחצו כאן.

13:20 – סגן שר הבריאות חבר הכנסת יעקב ליצמן הגיע לאלעד וסייר יחד עם ראש העיר והמועמד לראשות העיר ישראל פרוש במטה המרכזי של מפלגת אגודת ישראל. לסיור התלוו חברי הרשימה הרב בערל אשר, הרב פנחס גרוס והרב אורן מזרחי. לתיעוד לחצו כאן.

12:50 – סגן שר הבריאות בחירות חבר הכנסת יעקב ליצמן ממשיך לסייר במטות השונות ברחבי הארץ ובשעה האחרונה הגיע למטה המרכזי של יהדות התורה בפתח תקווה יחד עם רה״ע ברוורמן, וחברי הרשימה בעיר. לתיעוד לחצו כאן.

12:45 – יצחק פינדרוס הגיע לקלפי באלעד והצביע ל'דת' ו'ברק צברי'. פינדרוס הסביר, כי "הגר"ח הורה לא להצביע פרוש, לא ראיתי פתק אחר אז הצבעתי צברי".

12:30 – חבר הכנסת ישראל אייכלר במטה יהדות התורה בבית שמש: "כאן רודפים אותנו. אם נפסיד את בית שמש נפסיד את כל הארץ". לוידיאו ותמנות לחצו כאן.

12:20 – המועמד החרדי לראשות העיר תל אביב – יפו הצביע לפני זמן קצר בקלפי הסמוך לביתו. "על תקשיבו לספינים ולשקרים שמופצים, אנחנו רצים בתמיכת כל הרבנים. הצביעו לנתן אלנתן לראשות העיר ולמפלגת ש"ס. כנראה שאלה שמפיצים את השמועות יש להם ממה לפחד", אמר אלנתן. לוידיאו ותמנות לחצו כאן.

11:30 – דגל התורה בהודעה: "חבורת עבריינים הפיצה מכתב מזוייף, כביכול שינינו דעתנו מדעת תורה. זהו שקר מוחלט, זיוף חמור ועברייני, עמדתנו הייתה ונשארה בהתאם למרנן ורבנן גדולי התורה שליט"א להצביע בירושלים "דת" ומשה ליאון, ואף זיוף או מכתב שקרי לא ישנו החלטה זו". האזינו לחבר הכנסת גפני.

10:40 – המועמד לראשות עירית ירושלים עופר ברקוביץ הצביע בסמוך לביתו בנחלאות: ״יש לנו תכנית עבודה מצויינת לירושלים ואנו נבצע זאת אחרי הניצחון היום. היום אנו מנצחים בסיבוב ראשון. ירושלים מנצחת בסיבוב ראשון יודעים מה העיר הזאת צריכה. הולכים להוביל אותה בנחישות ובהבנה עמוקה למרקם הייחודי של ירושלים".

10:30 – המועמד לראשות עיריית ירושלים, משה ליאון, הצביע כעת וקרא לירושלמים: "צאו להצביע וממשו את זכותכם הדמוקרטית להשפיע כיצד ייראו חייכם וחיי ילדיכם בשנים הקרובות. אני נרגש מהאהבה ומהתמיכה שאני מקבל ברחוב, ומאמין שאנחנו בדרך לניצחון בסיבוב הראשון. עבדנו לקראת היום הזה 5 שנים. אני קורא לכולם להצביע – משה ליאון לראשות העיר, ו-'יד' למועצת העיר". מוקדם יותר הבוקר, פתח ליאון את יום הבחירות בתפילת שחרית בכותל המערבי, ציון הקבר של מר"ן הרב עובדיה יוסף זצ"ל ולציון של הגרי"ש אלישיב זצ"ל ושל הרב מרדכי אליהו זצ"ל.

10:10 – המועמד לראשות העיר וסגן ראש העיר יוסי דייטש הצביע זה עתה בקלפי שברחוב אביגדורי בשכונת גאולה. בסיום ההצבעה קרא דייטש לציבור לממש זכותם ולצאת ולהצביע ואמר כי: ״זהו יום גדול, בתום מסע של חודשים רבים. תושבי ירושלים, צאו להצביע, תנו לי את הכוח והקול שלכם – ובעזרת השם אהיה ראש העיר של כולכם. הובלנו שיח שונה וסובלני בכל מערכת הבחירות הזו, תנו צ’אנס ובואו נשבור את הסטיגמות על הסקטוריאליות, אם נצליח בירושלים זה ימשיך לכל הארץ, צאו להצביע, תנו לי את הכוח ובעזרת השם אהיה ראש העיר של כולכם״. לוידאו ותמונות לחצו כאן

9:58 – המועמדת לראשות העיר חיפה ד"ר עינת קליש רותם הצביעה בקלפי במתנ"ס רמת ספיר שבעיר, ואמרה כי "מערכת הבחירות הייתה מלוכלכת וזה נמשך גם כעת. ראיתם את הסרטון של יהב מאיים על העובדים המסכנים. יש לנו אינדיקציה שעלולים להיות זיופים". קליש הוסיפה כי ההצבעה על עתיד העיר היא בין "ישן לחדש".

9:36 – המפקחת הארצית על הבחירות המקומיות פנתה למנהל הבחירות בירושלים, בשל חשד לזיוף קולות באחת הקלפיות בעיר. המפקחת הנחתה את מנהל הבחירות לחדד שוב את הנהלים מול מזכירי הקלפיות.

9:10 – השר והמועמד זאב אלקין הצביע כעת בבית הספר ברנדט בירושלים וניצל את זכותו הדמוקרטית. "אני אתמול הייתי בכותל יחד עם רעייתי עמדתי ליד אבני הכותל והתפללתי שהקב"ה ותושבי ירושלים יבחרו את האיש הראוי המתאים ביותר והנכון ביותר לקחת בידיו את האחריות על הפיקדון העצום הזה החשוב ביותר העיר ירושלים. וכשבעזרת השם אם אני יזכה ואני זה שיבחר שלא תצא תקלה בידי לפיקדון היקר מכל שעם ישראל יפקיד בידי המנצח האחריות על העיר ירושלים". תיעוד כאן

8:30 – מטה המועמדת לראשות העיר חיפה ד"ר עינת קליש רותם שכר משרד חקירות שיפקח מטעמם על הבחירות. מהמטה נמסר כי הסיבה היא "מניעת אי סדרים וזיופים".

8:22 – נכבדי ה

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הכותרת מצפת ועד ערד אבל רוב הדיווחים על ירושלים… בבקשה תדווחו גם על שאר הערים

למה לא שמים תמונות של אומן הצילום דוד כהן , בחירות בצפת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture