Hadas Parush/Flash90

הסלמה קטלנית: הרוג ושני פצועים קשה מפגיעות רקטות באשקלון

כוחות מד"א קבעו את מותו פלסטיני תושב חברון שנהרג בנפילה בגזרת אשקלון. בנוסף, פונתה לבי"ח ברזילי אישה כבת 40 במצב קשה. במקביל, בבית החולים ברזילי באשקלון נלחמים על חייה של של אישה שחולצה מבניין אחר בעיר כשהיא במצב אנוש

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ההסלמה בדרום שכללה שיגור של למעלה מ300 רקטות, הפכה הלילה לקטלנית. כוחות מד"א קבוע את מותו גבר כבן 40 בנפילה בגזרת אשקלון. בנוסף, פנותה לבי"ח ברזילי אישה כבת 40 במצב קשה עם פגיעות הדף. הגבר שנהרג היינו פלסטיני תושב חברון.

מארגון מד"א נמסר כי "בשעה 01:31 התקבלו דיווחים במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על גבר ואישה שנמצאו ע"י השכנים כשהם לכודים בדירה בקומה הרביעית בבניין בגזרת אשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של גבר כבן 40 ומפנים לבי"ח ברזילי אישה כבת 40 במצב קשה עם פגיעות הדף".

משה ויצמן חובש באיחוד הצלה סיפר: "הגעתי לזירה יחד עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה ומתוך ההריסות חולץ גבר ללא דופק ונשימה ולמרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן הענקנו טיפול רפואי ראשוני לפצועה בינוני עד קשה שפונתה לאחר מכן להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים".

דוד קריספל מנהל אגף מבצעים של איחוד הצלה הוסיף כי במקום עדיין נערכים סריקות לאיתור נפגעים נוספים. כמו כן שני נפגעים באורח קל פונו מהזירה באמבולנס של איחוד הצלה לבית החולים ברזילי. עקב סכנת קריסה של המבנה ניתנה הנחיה לכוננים להמתין מחוץ למבנה לסיום פעילות הכיבוי ופיקוד העורף".

פראמדיק מד"א אייל חן סיפר: "כשהגענו למקום עלינו לדירה בקומה האחרונה וראינו באחד החדרים בדירה הרס רב. בחדר נמצאו גבר ואישה בשנות ה 40, הגבר היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית, ביצענו בו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. האישה שהייתה בהכרה וסבלה מפגיעות הדף חולצה מהדירה כשהיא במצב קשה ופונתה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים."

מכבאות והצלה לישראל מחוז דרום נמסר: מספר רב של לוחמי אש מבצעים סריקות ופינוי הריסות על מנת לחלץ לכודים מבניין באשקלון, לצערנו ישנו הרוג אחד שחולץ וחשש ללכודים נוספים.

בתוך כך, בבית החולים ברזילי באשקלון נלחמים על חייה של של האישה שחולצה מוקדם יותר במצב קשה מהבניין באשקלון שספג פגיעה ישירה של רקטה. תשעה נוספים נפצעו באירוע באורח בינוני וקל.

מארגון מד"א נמסר כי "במהלך סריקות שבוצעו בבניין אותרה באחת מהדירות אישה כבת 60 מחוסרת הכרה במצב קשה כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי 10 נפגעים, בהם: 1 קשה אישה כבת 60 עם פגיעת הדף ופגיעה רב מערכתית מרסיסים כשהיא מורדמת ומונשמת, 1 בינוני כבן 40 מרסיסי זכוכיות, 2 צעירות כבנות 20 מרסיסי זכוכיות, 2 גברים כבני 40 ואישה כבת 90 שוסבלים משאיפת עשן עקב שריפה שפרצה במקום ו- 3 נפגעי חרדה.

שמעון לוגסי ראש סניף איחוד הצלה באשקלון מדווח מהזירה כי פצועה אנוש (קשישה) חולצה ע"י צוותי כיבוי ופונתה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי. וכמו כן טופלו בזירה כעשרה נפגעים קל, בינוני, וקל עד בינוני. תוך כדי הטיפול בזירת האירוע נשמעה אזעקה נוספת ונכנסנו כלל הכוננים למרחב מוגן. כמו כן שני נפגעים באורח קל פונו באמבולנס של איחוד הצלה לבית החולים ברזילי".

מדוברות כבאות והצלה לישראל מחוז דרום מנסר כי בהמשך לאירוע באשקלון לוחמי האש זיכו את הבניין ולאחר מספר סריקות,צוות לוחמי אש שפרץ את אחת הדירות זיהה מיד לאחר הפריצה לכודה שמצבה עדיין אינו ידוע והיא פונתה מהמקום,עדיין מקררים את בלוני הגז אך ללא שריפה כרגע.

מהמשטרה נמסר כי כוחות המשטרה יחד עם לוחמי האש ביצעו בשעה זו סריקה בכל הדירות בבניין שנפגע לרבות פתיחת דלת הבית באמצעים מיוחדים. באחת הדירות אותרה אישה מבוגרת כשהיא פצועה באורח קשה (עפ"י גורמי רפואה) והיא הועברה להמשך טיפול רפואי. "אנו מבקשים שוב מהציבור להישמע להנחיות השוטרים וכוחות הביטחון וההצלה. יש להימנע מהגעה שלא לצורך לזירת האירוע, דבר הפריע לפעולות במקום ואף טומן בחובו סכנה ממשית לאזרחים".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא למבצע צבאי ביבשה!!!
אסור להיגרר למבצע שיסכן רבים מחיילינו
צריך לתקוף מהאוויר בעוצמה ובתקיפות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture