Tomer Neuberg/FLASH90

רגב ייחסה לרמטכ"ל לשעבר אחריות למות אזרחים ועוררה סערה

שרת התרבות מהליכוד הגיבה היום לסקרים המחמיאים לרמטכ"ל לשעבר בני גנץ ותקפה אותו בחריפות: "אקורד הסיום של הרמטכ"לות שלו היה צאו לקטוף כלניות ודניאל טרגרמן, הילד הקטן בן ה-4 נהרג". ראש האופוזיציה: "שימוש בדם ילד קטן עוד לא ברא השטן"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בליכוד ככל נראה לא אוהבים את הסקרים המחמיאים לרמטכ"ל לשעבר בני גנץ שמעניקים לו באופן עקבי מספר דו ספרתי של מנדטים ואחוזי התאמה גבוהים לתפקיד שר הביטחון. שרת התרבות ח"כ מירי רגב מהליכוד הגיבה היום לסקר שכזה שפורסם ב'ערוץ 12' ותקפה בחריפות את גנץ. "אני לא הייתי רוצה לראות את בני גנץ כשר הביטחון". על פי הסקר 30 אחוזים מהנשאלים חושבים שבני גנץ הוא המתאים ביותר להיות שר הביטחון הבא של ישראל.

רגב הוסיפה וייחסה לו למעשה אחריות למות אזרחים במבצע צוק איתן. "כולנו זוכרים את גנץ כרמטכ"ל, וזוכרים מה קרה כשאמר 'צאו לקטוף כלניות בדרום'. הציבור עושה הנחות ליוצאי צבא וחושב שיש כאן איזה מושיעים. אקורד הסיום של הרמטכ"לות שלו היה צאו לקטוף כלניות ודניאל טרגרמן, הילד הקטן בן ה-4 נהרג. אני בטוחה שהיחידים שיכולים להוביל את מדיניות הביטחון הם הליכוד ונתניהו".

כזכור, טרגרמן נהרג מפגיעת פצמ"ר בנחל עוז מספר ימים לפני סיום מבצע צוק איתן. הוא, הוריו ושני אחיו הקטנים ממנו היו בביתם, אך הוא לא הספיק להגיע לממ"ד – ופגיעת הרסיס הייתה קטלנית. אמו גילה סיפרה כי כבר קודם לכן התפוצצה פצצה ליד מבנים בקיבוץ, ובעקבות זאת תכננה המשפחה לנסוע להוריה בקריית אונו.

ראש האופוזיציה ציפי לבני אמרה על דבריה של רגב: "שימוש בדם ילד קטן עוד לא ברא השטן. כששרת התרבות מחברת בין דבריו של רמטכ״ל לשעבר לבין הירצחו של הילד דניאל טרגמן ז״ל, יש לה גב וקוראים לו ראש הממשלה שמאפשר לדברים הנוראים האלה להיאמר. הריקוד הפוליטי על הדם – החל מספירת נרצחים בפעולות טרור ושיוכם לאוסלו ועד היום – ייפסק".

ח"כ חיים ילין (יש עתיד), ראש מועצת אשכול לשעבר, אמר כי השרה מירי רגב הבוקר "מנסה לרכוב" על מותו של הילד דניאל טרגרמן ז"ל במבצע צוק איתן. "הייתי שם כשדניאל טרגרמן ז"ל נהרג מירי הפצמ"ר. כראש מועצה בתקופה הזו, הכרתי ונשארתי חבר טוב של משפחת טרגרמן", אמר ילין. "ראיתי כבר אז איך מירי רגב מנסה לרכוב על מותו ולהפוך אותו פוליטי. משפחת טרגרמן שומרת על השקט שלה ולא מעוניינת להיות במקומות האלו שקושרים את דניאל לתוך סערה פוליטית וכלי בידי פוליטיקאים קטנים. אני לא אוסיף הרבה כדי לא לחטוא בעצמי, אבל אני פונה למירי- תתנצלי מיד על דברייך".

יו"ר מפלגתו של ילין, יאיר לפיד, ביקר גם הוא בחריפות את רגב על דבריה. "הקישור שעשתה מירי רגב בין נאום הכלניות של הרמטכ״ל בני גנץ למותו הטרגי של דניאל טרגרמן ז״ל הוא מביש, מגונה ומסוכן. היות והייתי חבר קבינט בצוק איתן (להבדיל מרגב) אני יכול גם להעיד ממקור ראשון שהוא אינו קשור למציאות. זו תחתית התחתית של הממשלה הזו", אמר לפיד.

יו"ר מרצ לשעבר, זהבה גלאון, הגיבה לדבריה של השרה מירי רגב על מותו של הילד דניאל טרגרמן ז"ל במבצע צוק איתן. "דניאל טרגרמן מת מפצמ"ר שנחת בביתו, במבצע מיותר שיזמה הממשלה שלך, שדמם של ילדים בני ארבע לא טרד את מנוחתה אז ובעליל אינו טורד אותה היום, כשצריך להשתמש בו לצרכים פוליטיים. בושה שאת שרה בישראל", צייצה גלאון.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ציפי לבני וכל חבר מרעייך וגם בני גנץ שדמו מעיד עליו . להקיא עליכם . מירי רגב צודקת . את ושכמותך הורסים כל נתח טוב במדינה הזאת . כיוון שמגרד לך למטה לשבת על כסא מרופד שיחזיז את שומן הנהנתנות שלך אדה הזויה . עוכרת ישראל . תתבעישי לך . וכך נראה . שמתאים לגנץ או לבנץ לקטוף כלניות בשירה וריקוד עם שמלה ורודה ופרחונית . כשחיילים מוסרים נפדם על הטפשות שלך . אשה הזויה מקומך במטבח עם סינר פרחוני .

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture