ראש העיר הנבחר בפ"ת – פתח את הקואליציה עם הילדים המיוחדים

רפואה וחיים פתחה את קייטנות החורף לשנת תשע"ט בשני נופשונים מיוחדים • בשבת האחרונה שהו 130 ילדים מיוחדים בקמפוס "בית הדקל" בפ"ת • ראש עיריית פ"ת הנבחר רמי גרינברג הגיע לביקור והתרשם מהיקף הפעילות • החלה היערכות למסיבות ימי החנוכה המאירים לגוף ולנפש.

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

רפואה וחיים פצחה את שירת השבתות בשרשרת קייטנות השבת לעונת החורף בשבתות רצופת עמוסת הנאה וחדווה, רגש ושמחה. כאשר בשבתות אלו שהו עשרות ילדים אוטיסטים ותסמונת דאון בכפר הנוער בפתח תקווה.

הלילות הקרירים המגיעים כשוך תקופת החגים אינם מצננים את להט מנועי העשייה של אגף החניך המיוחד באגודה, כאן ממש לא נחים על זרי הרגיעה והמנוחה, ולאור ריבוי הבקשות שהגיעו להנהלת האגודה בתקופה האחרונה לא חושבים פעמיים, ומידי שבת שלישית, מעניקה האגודה להורים ולבני המשפחה, פסק זמן של מרגוע ושחרור, וכמובן לחניכים המיוחדים המצפים אף הם לשבתות אלו בכליון עינים.

המתנות היקרות, כך מיטיבים להגדיר הורים אלו את האוצרות שה' חנן אותם בכך, מצריכים אנרגיות כל השבוע ובשבת מגיעים הדברים לשיא, ולפיכך, שעות המנוחה וההנאה המוענקים בשבתות אלו ע"י אגודת רפואה וחיים לילדים המיוחדים ובה בעת גם להורים ובני המשפחות המתמודדים עם גידולם של – הילדים המיוחדים, שווים כל מחיר ומאמץ. ולא יסולאו מפז!.

מה שמפליא תמיד את המשפחות היא העובדה כי המבצעים הלוגיסטיים שחוזרים על עצמם בתדירות נפלאה, אינם מכהים את הרגשות בכלל, ולא מורידים מההתלהבות של המתנדבות, ההתארגנות מורכבת ויורדת לפרטים הקטנים ביותר, כל פעם מחדש, החל מקייטרינג מיוחד המתמחה בהכנת מאכלים רכים המותאמים לילדים המתקשים באכילה וכלה בפעילות מהנה לילדים הכוללת מוזיקה, טרמפולינות, ועוד פעילויות ואטרקציות מגוונות משך כל היממה. כשעל המלאכה מנצחים מנהל האגף הרב נפתלי ויינברגר הי"ו ורעיתו החשובה יחד עם קבוצת המתנדבות המסורות  אשר מצטרפות לכל ילד ודואגות לכל מחסורו בכל רגע נתון כשמנהל המערך הרפואי הרב שמואל כהנא מפקח באחריות רבה בכל רגע משעות היממה על הפן המקצועי.

במוצ"ש הארוך, התקיימה מסיבת חנוכה חגיגית, מאירה ושמחה, עם תוכנית והפעלה חוויתית בשם "הנרות הללו אנו מדליקין", החיוכים הזורחים שהופיעו על פניהם של הילדים האירו עוד הרבה שעות…

קידוש שם שמיים מפעים נרשם בעת שראש העיר הנבחר בפתח תקווה מר רמי גרינברג הגיע לביקור במוצ"ש בקמפוס הנופשון בפ"ת יחד עם בכירי העירייה.

ראשי ההנהלה תיארו בפני  ראש העיר את מסכת הפעילות העצומה הנעשית עם חניכים אלו משך כל השנה ובפרט בשבתות ובמועדים כשהמתנדבים המסורים אינם נותנים תנומה לעפעפיהם משך כל השבת כמעט.

ראש העיר ופמלייתו התרגשו לראות את חניכי האגודה כשהם שמחים ומאושרים למרות מגבלותיהם ומכאוביהם, ועודדו את ההנהלה והצוות לנוכח פעילות החסד למען כלל ילדי וחולי ישראל ללא שום הבדלים של חוג או עדה כפי שנגלה לעיניהם כשהם מרעיפים שבחים על המתנדבים והמתנדבות המסורים והזכות הגדולה של העיר פתח תקווה שזוכה לארח מפעלים כבירים אלו המיישמים את מידת אהבת ישראל הלכה למעשה.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture