Gili Yaari /FLASH90

פגישות יאיר – נוני: מה יש ללפיד להסתיר?

יאיר לפיד טוען כי אין 'סיפור' בפגישותיו עם מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, אך מסרב להסביר למה השחיר את הפגישות שהתקיימו בחשאי. במקום זאת, לפיד תוקף את נתניהו על פוסט "בזוי שתוכנן כל השבת" שכולל... ארבע מילים

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

לאחר הפרסום כי יאיר לפיד נפגש בחשאי עם מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, בדיקה שביצע 'חדשות 10' ביומן של לפיד מגלה כי הפגישות הנ"ל הושחרו.

בפוסט שפרסם בשבוע שעבר לפיד להגנתו טען כי נפגש עם המו"לים של כל כלי התקשורת. ביומן אכן מופיעות פגישות כאלה, אך משום מה דווקא הפגישות עם מוזס הושחרו. על פי הדיווח הפגישות נערכו בבית של ידיד השניים בסביון, ביום שישי, לעתים קרובות, ככל הנראה לעתים תכופות בהרבה מהפגישות שקיים לפיד עם מו"לים אחרי, ואולי זה מה שלפיד ניסה להסתיר.

ב'חדשות 10' הפנו שאילתא ללפיד: כמה פעמים נפגשת עם מוזס? ולמה הסתרת? וכמה פעמים לעומת זאת נפגשת עם עם המו"לים האחרים שאותם ציינת בתגובתך אלינו בשבוע שעבר? לפיד לא ענה…

זמן קצר אחרי שידור הכתבה מיהר לפיד לפרסם הערב פוסט נוסף בו כתב כי "פחות מחצי שעה אחרי צאת השבת, בנימין נתניהו, עדיין ראש הממשלה, שוב פרסם פוסט שבו הוא תוקף אותי על הפגישות עם מוזס. נתניהו טוען שהוא לא מבין מה ההבדל בין הפגישות שלו לפגישות שלי".

"אל תתבלבלו. ברור שהוא יודע מה ההבדל, אבל היות שהוא תכנן את הפוסט הבזוי הזה כל השבת, אני אסביר לו מה ההבדל: כששני אנשים נפגשים ומדברים כמו שאני עשיתי, אין עם זה שום בעיה. כששני אנשים נפגשים ורוקמים עסקאות מושחתות, כשהם מערבים בעניין כספי מדינה, כשהם מקליטים אחד את השני כאחרוני העבריינים, כשהמשטרה מוצאת ראיות וממליצה להגיש נגדם כתבי אישום על סדרת סעיפים חמורים, וכשאחד מהם הוא ראש ממשלת ישראל, אז יש עם זה בעיה. גדולה מאוד. מסוכנת מאוד".

"כל ההכפשות לא יעזרו לך מר נתניהו. אין אחד שלא מבין שההתקפות שלך עליי הן ניסיון עלוב להסיט את תשומת הלב מההקשר הפלילי של הפגישות שלך עם מוזס, אלוביץ' ואחרים. זה לא יעבוד", כך לפיד.

בדיקה מהירה בדף הפייסבוק של נתניהו מגלה כי הפוסט "הבזוי" אותו תכנן נתניהו כל השבת, כך לטענת לפיד, כולל ארבע מילים ושני סימנים "שבוע טוב! שווה קריאה:". הדברים כוונו לקישור שהעביר נתניהו לטור של אלי ציפורי באתר גלובס בו הוא מסביר כי התמונה שעולה מיחסי לפיד-מוזס לא שונה באופן מהותי מהחשדות שעלו הן בתיק 2000 והן בתיק 4000 של נתניהו.

הנה כמה ציטוטים מהטור: "התמונה שעולה מיחסי לפיד-מוזס לא שונה באופן מהותי מהחשדות שעלו הן בתיק 2000 והן בתיק 4000, שתמציתם יחס מלטף בעיתון בתמורה לכאורה להטבות כלכליות. בקשרי לפיד-מוזס היחסים האלה די ברורים לעין, ולכן מתבקש לשאול: למה לנהוג איפה ואיפה? בתיק 4000 חוקרים באינטנסיביות ובמקרה של מוזס-לפיד – לא חוקרים דבר".

בשיחה קצרה שניהלתי פעם עם משה מזרחי, לשעבר ניצב במשטרה וחבר כנסת מטעם מפלגת העבודה, הוא אמר לי שכל ההבדל הוא בשתי מילים: הקלטות וראיות. ייתכן שהוא צודק. אבל גם הוא יודע שיש חקירות שרוצים מאוד לפתוח ויש חקירות שמאוד רוצים לא לפתוח. הרי קל מאוד לפתוח בחקירה. האירועים סביב חוק "ישראל היום", שגילמו הטבה כלכלית אדירה והיחס המחבק והנעים שקיבלו יוזמי החוק, הם עובדות שעשויות להיות בסיס לחקירה".

"וקצת פרופורציות: מפגשים אינטנסיביים עם מו"ל אחד מקבוצות התקשורת הגדולות והמשפיעות בישראל הרבה יותר חמורות מעוד כמה ידיעות ששינו להן כותרות או נותרו ברצפת העריכה באתר "וואלה!", שהוא הרבה פחות משפיע מ"ידיעות אחרונות", כך ציפורי.

בבית דיסקרטי, בלי לדווח ביומן: מה חיפש יאיר לפיד אצל נוני מוזס?

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני כבר מזמן מנסה להסביר לכם שהעם כולו מטומטם ורק אני חכם

אז הגיע הזמן שתבינו: אני צח כשלג!!!

סתם נפגשתי בחשאיות ובהסתר בשביל לדבר סתם!!!

אם הייתי רוצה לרקום עסקאות פליליות היית מדווח על זה ביומן!!!

אם טרחתי למחוק ולהסתיר את כל הפגישות עם נוני מוזס כנראה שאין בהם שום דבר רע או בעייתי, ולכן זה לא מעניין ורצוי שאף אחד לא יידע מזה שסתם נפגשתי כי "משעמם לי"

וסתם כדאי שתדעו, שמן הסתם נוני הקליט אותי כמו שמן הסתם אני הקלטתי אותו, רק שבינתיים האינטרסים שלנו משותפים אז לא הדלפנו את ההקלטות

אז תבינו את מקומכם העם הטיפש, ואל תטרידו אותי סתם, לכו להתעסק עם ביבי, אני כבר יעזור לכם למצוא חומר – כן היה או לא זה ממש לא משנה, נסדר עם נוני (בחשאיות כמובן) שזה יפורסם, העיקר שתרדו לי מהזנב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture