"הצלחנו לבלום את עליית מחירי הדיור. אף פעם לא דיברתי על ירידה"

שר השיכון, יואב גלנט: "אנחנו מצננים את המשק. יש כאלו שלא אוהבים את זה כי התרגלו לרווח גבוה יותר. אנחנו עצרנו את זה, כי הפכנו ליזם הראשי והקבלנים הם קבלני הביצוע שלנו. אני חושב שהתהליך הוא נכון". וגם: האם בכוונתו להצטרף לליכוד?

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

"בצד השני של הגדר בעזה יש גוף טרור של 30 אלף איש שלקחו בשבי 2 מיליון אנשים, אזרחי עזה, ושהם מפגינים על הגדר ויורים רקטות הם לא אומרים לנו אנו רוצים שיפור תנאים בעזה הם אומרים אנחנו רוצים את חיפה תל אביב ואת ירושלים ולכן הבעיה שלנו שיש חוסר השלמה עם מדינת ישראל וכל עוד זה לא ישתנה תהייה מערכה נוספת ואנחנו נקבע את העיתוי והתנאים" – את הדברים אמר שר השיכון והבינוי יואב גלנט בכנס לשכת שמאי מקרקעין באילת.
ביזנעס שימושי
לדבריו, "יחיא סנואר לא יסיים את חייו בבית אבות, אני הייתי מעורב בחיסולים קודמים נגד אנשים שחוללו טרור נגד ישראל ואם הוא יבחר בדרך הזאת ננקוט בצעדים בהתאם. לישראל אין רצון להילחם בעזה אנחנו רוצים שקט, הסרת אחריות ופירוז אבל האינטרסים האלו מנוגדים כי שיש שקט מתחמשים וככל שהאינטרסים שלנו לא ישמרו נלך ללחימה , אנחנו לא נאפשר לאויבים שלנו לא בעזה ולא בצפון להיכנס לעמדות כוח, עשינו את הטעות הזו בלבנון וקיבלנו 100 אלף רקטות מכוונות לישראל".

בנושאי נדל"ן ציין גלנט כי יש סדרה של דברים שנעשו בנדל"ן. "יחד עם כחלון בלמנו את מחירי הדיור. קיבלנו מציאות של מחירים שעלו ב- 15% בכל שנה, ובסוף 2018 נהייה בירידה של ירידה של 1%-2% במחירי הדיור ביחס לסוף 2017. אנחנו מתקדמים מאוד בהתחדשות עירונית תוך עשור 30%-40% מהבנייה בישראל תהייה במסגרת התחדשות עירונית וזה דרמטי. ייעלנו מאוד את קצב הבנייה. מציע לכם ללכת לעיר חריש: קיבלתי ב-2015 עיר עם 1,200 תושבים ובסוף השנה יגורו בה 25,000 תושבים. בסוף העשור יגורו בה 45,000 תושבים. כל הארץ מנופים מקרית שמונה ועד אילת".

בנושא הדיור הציבורי ציין השר כי "יש פה מיליון איש בישראל שאין להם יכולת דיור אנחנו מסייעים ל 250 אלף משפחות בדיור, לכ- 60 אלף באמצעות דירות עמידר ועמיגור והשאר באמצעות סיוע בשכר דירה. אני קניתי 2000 דירות לדיור ציבורי ובונים עכשיו בכל הארץ דירות באשדוד תל אביב חיפה. באתי עם תוכנית לבניית 70000 דירות בעשור בלי כסף תקציבי רק העדר הכנסה באמצעות הרחבת זכויות תכנוניות למי שיבנה דיור ציבורי בתוך פרויקטים קיימים והקלות מיסוי זה הוגש לממשלה, הממשלה אישרה את זה אבל זה תקוע בגלל חסמים פוליטיים".

בנוגע למחירי הדיור ציין גלנט: "אף פעם לא דיברתי על ירידת מחירים כי אני מבין שזה קשור למאפייני מקרו שלא ניתן להתמודד איתם, אנחנו מצננים את המשק. יש כאלו שלא אוהבים את זה כי התרגלו לרווח גבוה יותר. אנחנו עצרנו את זה, כי הפכנו ליזם הראשי והקבלנים הם קבלני הביצוע שלנו. אני חושב שהתהליך הוא נכון".

לשאלה האם הוא מתכוון בבחירות הבאות להתמודד במסגרת מפלגת כולנו אמר השר כי ככל שזה תלוי בו הוא יתמודד במסגרת כולנו. עם זאת הוא ציין שהוא לא מסתיר כי יש לו עמדות ביטחוניות הזהות לעמדות הליכוד ושהוא מעוניין בתפקיד שר הביטחון . "זה טוב לביטחון ישראל שאני אהיה שר הביטחון" ציין.

כשנשאל על ההתבטאויות של ליברמן בנושא ביטחון אמר גלנט, כי "אני חושב ששימוש פוליטי בביטחון ישראל לצרכים אישיים דרך הצהרות של חברי הקבינט או אולטימטום לראש הממשלה זה דברים שלא יעשו כולנו צריכים להתכנס סביב המטרה שהיא בטחון ישראל".

לגבי השאלה האם בנט מתאים לתפקיד שר הביטחון אמר גלנט למנחה: "האם היית רוצה שמי שהציב שני אולטימטומים ביום ונסוג מהם יהיה שר הביטחון שלך? אני מעדיף את נתניהו בחצי משרה כשר הביטחון מאשר את בנט במשרה מלאה".

מקור: http://bizzness.net/

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture