Yonatan Sindel/Flash90

אדרי עבר את הפוליגרף בהצלחה: ועדת גולדברג דנה במינוי

הבוקר התקבלו תוצאות הפוליגרף אותו עבר המועמד למפכ"לות משה אדרי, אותו עבר בהצלחה. הועדה שבוחנת את המינוי דנה כעת במינוי וצפויה לאשר אותו כבר הערב. בתוך כך, הבוקר קיבלה את דו"ח המבקר נגד אדרי מלפני שנתיים, אך הוא לא עוסק בטוהר מידות

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

המועמד לתפקיד מפכ"ל המשטרה, ניצב בדימוס משה (צ'יקו) אדרי, עבר בהצלחה את בדיקת הפוליגרף התעסוקתי שנערכה לו. הוועדה המייעצת למינוי בכירים, בראשות השופט בדימוס אליעזר גולדברג, דנה כעת במועמדותו, לאור הממצאים החדשים, וצפויה לאשר את המינוי.

הבוקר, רק הבוקר, קיבלו חברי הוועדה דוח של מבקר המדינה שהתייחס לתפקודו של אדרי בהיותו ראש אגף התנועה. חברי הוועדה, אליעזר גולדברג, פרופסור טליה איינהורן ומשה טרי, התרשמו שהליקויים עליהם הצביע הדוח, אינם נוגעים בטוהר מידות.

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, תקף הבוקר את ערוץ "כאן" בעקבות מה שהוא מכנה כניסיון להשפיע על ועדת גולדברג על מינוי משה אדרי למפכ"ל המשטרה. ארדן כתב בטוויטר כי "תאגיד 'כאן' הפך את עצמו לצערי לבית דין שדה כנגד קצין משטרה מצטיין, שעשרות שנים נלחם בטרור ובפשיעה וסיכן חייו למען המדינה. כל שקר,רכילות או טענה של אינטרסנט מוצגת כעובדה מוגמרת ובאופן חד צדדי ומעוות. אל תאמינו. זה הכל כדי לנסות להשפיע על וועדת גולדברג לקראת החלטתה. עצוב".

הדברים נגד ערוץ התקשורת הממלכתי, הגיעו בעקבות ראיון שערכו עם חוקר המשטרה אפרים ארליך, שאמר לשניים כי "תרבות החיסולים קיימת, היא חלק מתרבות כפל הלשון. התרבות הזאת יכולה להגיע לעלילות. יש פה צבר של דברים שמעוררים סימן שאלה אחד גדול", ותמה: "איך אדרי ייכנס לתפקיד אחרי כל הדברים האלה?". ארליך תקף את מינוי אדרי: "אין במינוי שום בשורה. כל הדיבורים של ארדן על לעשות סדר במשטרה – לפי ההתנהלות שלו זה הכל הבל הבלים. אותו גלעד ארדן אמר שאדרי לא יכול להמשיך במשטרה. השוטרים ראויים למפכ"ל הגון וישר, שלא דבק בו רבב".

מקורבים למפכ"ל המיועד, ניצב בדימוס משה (צ'יקו) אדרי, טוענים כי מי שעומד מאחורי מסע הכפשות שנועד לטרפד את המינוי הם גורמים בסביבתו של ניצב יורם הלוי. כזכור, אדרי והלוי היו שניים משלושת המועמדים האחרונים למפכ"לות. לטענת אנשיו של אדרי, בימים האחרונים פועלים פקודים לשעבר של הלוי בימ"מ ובמשטרה בניסיון לקעקע את אמינותו של המפכ"ל המיועד ולהוכיח כי הוא אינו ראוי לתפקיד: "ישנם כאלה הסבורים שאם המועמדות של צ'יקו תיפסל, השר גלעד ארדן יחליט על ניצב הלוי כמועמד שלו לתפקיד. אנשים יורדים כל כך נמוך, ממש לשפל המדרגה ולא ברור מדוע".

"לשני המועמדים מעלות וחסרונות", אומר אחד ממקורביו של אדרי. "אני לא מבין למה פתאום צצים סיפורים מהאוב כדי להכפיש מחד וכדי להעצים סיכוייו של מועמד אחר מאידך. אני לא רוצה לחשוב על סיטואציה שבה השר ימנה ממלא מקום עד למינוי מפכ"ל קבוע". קצינה בכירה שפרשה לאחרונה לגמלאות הוסיפה: "אני לא מכירה דם רע בינו לבין יורם, ומעולם לא שמעתי מאדרי מילה רעה על יורם. יכול להיות שההתמודדות ביניהם יצרה מתיחות, אבל לא נראה לי שזה משהו רציני".

קצין בכיר במשטרה דחה את הטענות של מקורבי אדרי. לדבריו, ניצב הלוי כלל אינו מעורב בניסיונות לפגוע במינויו של אדרי למפכ"ל. "כל אחד פועל עצמאית. כל אחד והמניעים שלו. אין לזה קשר לניצב הלוי", אמר.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture