הגר"ב פינקל במכתב נדיר: "וודאי תפילתו מרוצה ומקובלת ביותר וכוחה רב לפעול ישועות"

במכתב נדיר בכתב ידו מעיד עמוד התפילה הגה"צ רבי בנימין פינקל שליט"א כי מעמדי התורה והתפילה שע"י "רינה של תורה" מסוגלים לפתוח שערי שמים ולפעול ישועה. מלבו הטהור הוא מעיד: "גם אני זכיתי להשתתף בסדרי הלימוד ומעמדות התפילה המרוממים עד למאוד"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

באורח יוצא דופן, מתפרסם בימים אלו מכתב נדיר ומרטיט בכתב ידו של עמודא דצלותא דישראל הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א, אשר מעיד בכתב ידו בעדות נאמנה, כי מעמדי התורה והתפילה הנערכים ע"י רשת הכוללים 'רינה של תורה', מסוגלים הם לפעול ישועה מעל לדרך הטבע ולפתוח שערי שמים.

במכתב פלאי אותו חקק בכתב ידו מלוח לבו הטהור, מעיד הגאון הצדיק שליט"א כי "גם אני זכיתי להשתתף בסדרי הלימוד ומעמדות התפילה המרוממים עד למאוד, שע"י רינה של תורה".

כידוע, מעמדי התפילה המרטיטים נערכים בראשותו של הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א, אשר מעורר את הציבור קודם המעמד בדבריו הנרגשים במעלת השעה, ואף יורד לפני התיבה לשפוך צקון לבו לפני אבינו שבשמים, ותפילתו כבן המתחטא לפני אביו, לא מותירה עין יבשה וכל הנוכחים מתעוררים יחד עמו לתפילה זכה כבתפילת נעילה ממש.

בהמשך מכתבו מעורר הגאון שליט"א על גודל מעלת תפילה זו וכותב: "והרי שלמה המלך ע"ה אמר על המסיר אזנו משמוע תורה שתפילתו תועבה, על אחת כמה וכמה שמידה טובה מרובה, המטה אזנו לשמוע תורה וודאי תפילתו מרוצה ומקובלת ביותר וכחה רב לפעול ישועות ".

ומי לנו גדול מהגאון הצדיק שליט"א, אשר עומד בראש מעמדי התפילה ומכיר ויודע על סיפורי הישועה הרבים המתחוללים בזכותם, כדי להעיד בעדות נאמנה זו. הן במילים נדירות פסק הוא: "וודאי תפילתו מרוצה ומקובלת ביותר". ולא זו אף זו, ש"כחה רב לפעול ישועות".

גם ב'זאת חנוכה' השתא, יתקיים אי"ה המעמד המרטיט בזמן המסוגל, חצות לילה של היום הקדוש בו יעתירו המוני בית ישראל בסדר התפילה המיוחד. את סדר התפילה תיקנו חכמי הסוד ועליהם המליץ רבן של כל בני הגולה מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א לכוללי "רינה של תורה", לישועת מצפי זיווגים אשר נמצאים תדיר על ליבו הטהור. ובאורח קבע עומד כעטרה לראשם בסוד ישועה וסגולת הקודש, אשר בס"ד הושיעה רבים.

סדר הלימוד יתקיים אי"ה בבית הכנסת לדרמן בבני ברק, בית מדרשו של מרן שר התורה שליט"א, ולאחריו מעמדי תפילה בראשות רבותינו הגאון רבי שרגא שטינמן שליט"א והגאון רבי בנימין פינקל שליט"א, חתדב"נ, וראש הכוללים הגה"צ רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א יחד עם אלפים שיעתירו בתפילה לישועת הכלל והפרט. וכן בעזרות הנשים שיפתחו במיוחד למעמד.

כאשר באותה שעה יעמדו בתפילת חשאין תלמידי חכמים מופלגי תורה בראשות הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א ויעתירו בתפילת חשאין על ציונם של מרן החזון איש זיע"א והמקובל רבי משה יעקב רביקוב (הסנדלר) זיע"א תפילה מסוגלת כסדר שגילה תלמידם הגר"י אדלשטיין זצוק"ל במיוחד עבור מקום קדוש זה.

לימוד הסדר המיוחד ג' שעות רצופות בתענית דיבור יתקיים אי"ה על ידי מאות לומדי רשת הכוללים "רינה של תורה" בהיכל בית הדרש לדרמן, כאשר למעמד התפילה המיוחד שבסיומו, מצטרפים רבים אחרים להעתיר באווירה המיוחדת של שערי שמיים פתוחים ששמעה יצאה למרחוק, וכן בעזרת הנשים, כאות ומופת ע"י הנצרכים לישועה וזיווג שהוזכרו שם ונושעו בס"ד.

המכתב הנדיר

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture