Ofer Meir/Flash90

הפצועה התעוררה, התינוק במצב קשה: "התפילות משפיעות; צריכים ניסים"

לראשונה מאז שנפצעו בפיגוע הירי ביישוב עפרה, עמיחי ושירה איש- רן נפגשו הערב במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים: "ראינו פתאום איך דופק הלב שלה נוסק למעלה". אחיה של שירה מצהיר כי ימשיך לנסוע בטרמפים. "אף אחד לא יבוא ויגיד לי איך לחיות"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בבית החולים שערי צדק בירושלים עדיין מאושפזת שירה איש-רן שנפצעה קשה בפיגוע הירי בעפרה שלשום. לדברי הרופאים מצבה השתפר ואתמול (שני) היא התעוררה לזמן קצר ותקשרה עם הסביבה. מצבו של התינוק שנולד בניתוח קיסרי מוסיף להיות קשה והוא עדיין בסכנת חיים. בעלה עמיחי, שגם כן נפצע בפיגוע אך באורח קל, הוכנס למחלקה לטיפול נמרץ כדי לראות את רעייתו לראשונה מאז הפיגוע.

חיים וליאורה סילברשטיין, הוריה של שירה איש-רן שמאושפזת בטיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק לאחר שנפצעה קשה בפיגוע הירי בצומת עפרה, סיפרו היום (שלישי) כי בתם פקחה שוב את עיניה. "שירה ביקשה לראות אותי, וכשנכנסתי היא חייכה, הרימה את היד ואמרה: 'עמיחי, עמיחי'", סיפרה אמה, "ישר הלכתי להביא אותו". עוד הוסיפה כי "עם ישראל לא מפסיק להתעניין ולשלוח ברכות".

חיים, אביה של שירה סיפר על הרגע המרגש: "עמיחי הוכנס למחלקת טיפול נמרץ כשהוא על כיסא גלגלים. הוא מאוד התרגש מזה". הוא הוסיף כי ההשפעה של הפגישה נראתה במיידית על שירה. "היא עדיין קצת מטושטשת", הסביר, "כשעמיחי נכנס לחדר שלה ראינו שהדופק שלה נסק למעלה כשראתה אותו. כולנו התרגשנו".

הוריה של שירה ובני המשפחה שנכחו בחדר התרגשו מהמחזה ובכו. "בשורות טובות, אנחנו שמחים, ראינו את המראות האלה ובכינו מהתרגשות", סיפר האב חיים. "מצד שני אנחנו עדיין מתפללים לשלומו של התינוק. הרופאים אומרים לנו שמצבו קריטי ביותר. עדיין נשקפת סכנה לחייו. שירה רצתה לדעת על התינוק אבל בכוונה מנענו ממנה, לא סיפרנו לה ולא רצינו לספר".

אביה של הפצועה עדכן במצבו הבריאותי של התינוק, שיולד בבית החולים ומאז מצבו התדרדר. "מצבו של התינוק לא השתנה. החיים שלו עדיין בסכנה והוא נאבק על החיים, לצערנו. מסכן, תינוק קטן שנולד לא בעת ובטראומה מאוד גדולה. המצב קשה ביותר ואנחנו מתפללים שהוא ישרוד".

כמו כן, סילברשטיין סיפר כי עמיחי איש-רן, בעלה של בתו, הוא "לוחם גולני, אדם חזק. נס חנוכה שלא פגעו בשום איבר חיוני. הוא יצטרך את הכוחות לעזור לאשתו להתגבר על הטראומה הקשה שעברה עלינו". האב הוסיף כי "עודכנתי על ידי אלוף הפיקוד. אני חוזר ואומר כי אני מבקש שהדרג המדיני יורה על כוחות הביטחון להחזיר לנו את ההרתעה".

אריאל סילברשטיין, אחיה התאום של שירה, סיפר על מצבה: "היא נראית טוב, מתקשרת, מתקדמת, והתפילות שכל ישראל והעולם מתפלל עליה ממש משפיעות. אנחנו קורים להמשיך להתפלל עליה ועל התינוק. אנחנו צריכים ניסים. מצבו של עמיחי משתפר".

לדבריו של סילברשטיין, למרות הירי בצומת עפרה, הוא ימשיך לנסוע בטרמפים. "אף אחד לא יבוא ויגיד לי איך לחיות. מה שהם רוצים זה להפסיק את שגרת החיים שלנו ושנפחד. אני לא מוכן בשום צורה שמישהו כל כך שפל יכתיב לי איך לחיות, מה להגיד ואיפה לעמוד. אני אעשה את זה בחכמה, אני לא טיפש, ואנחנו מודעים לעניין. ברור שנעמוד בטרמפיאדה, אנחנו סומכים על מערכת הביטחון שתחזיר את ההרתעה, ועל המערכת הפוליטית שתיתן להם לעשות את זה".

"מאוד חשוב לנו שיתפסו את המחבל, זה לא עניין אישי של המשפחה שלנו", הסביר סילברשטיין, "אף אחד לא היה חושב שמגיע לזוג צעיר שהתחתן לפני תשעה חודשים לעבור אירוע כזה. זה לא אשמתם ולא בחירתם. זה לא עניין אישי, זה עניין לאומי, יש פה אנשים שרוצים להרוג אותנו, לצערנו, ואנחנו צריכים לעמוד מולם בכל הכוח. כשלא תופסים מחבלים ומפגעים שפלים זה רק מדרבן אותם".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture